Joka kisan jälkeen olen haukkunut lehdistöä. Kerrankin ovat valitettavasti oikeessa.Italiassa ilmeisesti lehdistö(taas) revitellyt Kimin surkeutta.
Italiassa ilmeisesti lehdistö(taas) revitellyt Kimin surkeutta.
Siinä alkaa vaan uskottavuus lehdistön kommenteista mennä (jos sitä on missään vaiheessa ollutkaan) kun kuski on aina yhtä huono, ajoi sitten kisassa kakkoseksi tai kävelyvauhtia seinään.Joka kisan jälkeen olen haukkunut lehdistöä. Kerrankin ovat valitettavasti oikeessa.
Olihan siellä perusteluna että sai jo aika-ajossa lähtöruuturangaistuksen. Syyttäisivät vieläpä huonosta autosta.Siinä alkaa vaan uskottavuus lehdistön kommenteista mennä (jos sitä on missään vaiheessa ollutkaan) kun kuski on aina yhtä huono, ajoi sitten kisassa kakkoseksi tai kävelyvauhtia seinään.
No mitä herätystä se Kimi tarvitsee, jos alkukausi on mennyt hyvin?Jotain positiivista jos näin parin päivän viiveellä on sanottavana niin Kimin mokan jälkeen kilpailussa ei tullut turva-autoa eli peli oli pelattu pisteiden osalta vaikka olisi päässyt varikolle. Lisäksi virhe ei tullut kärkipaikalta, joten kovin suurta pistepottia ei mennyt ohi suun. Toivottavasti tämä toimii Kimille jonkinlaisena herätyksenä, sillä alkukausi on muuten mennyt ajollisesti minusta hyvin, kuten Lotus vuosina.
Ferrari tarvitsee. Kuskit kämmää ja auto hajoaa. Ehkä virheherkin kuskikaksikko kärkitalliksi tällä hetkellä. Enkä jaksa uskoa, että se johtuu täysin kuskeista. Tuli mieleen, että onko ilmapiiri jopa liian rento nyt -> terävyys kateissa.No mitä herätystä se Kimi tarvitsee, jos alkukausi on mennyt hyvin?
Itse taas epäilen, että painostus tasaisesta voittotahdista ja mestaruustaistosta Arrivabenen yläpuolelta on niin kova, että kuskikaksikkokin kärsii jo - varsinkin, kun voitto ei ole ollut oikeastaan vielä lähelläkään ja samaan aikaan RB:llä on ollut realistinen mahdollisuus ottaa kaksi voittoa.Ferrari tarvitsee. Kuskit kämmää ja auto hajoaa. Ehkä virheherkin kuskikaksikko kärkitalliksi tällä hetkellä. Enkä jaksa uskoa, että se johtuu täysin kuskeista. Tuli mieleen, että onko ilmapiiri jopa liian rento nyt -> terävyys kateissa.
Olihan se voitto Espanjassa aika lähellä ja Ferrari Bulleja selvästi nopeampi kisassa. Vettelin varikkosekoilut ja Barcelonan radan ohittamisvaikeudet koituivat sillä kertaa kohtaloksi. Ehkä Ferrarilla kiehuu pinnan alla siitäkin syystä, että koko ajan ollaan ikään kuin reunalla, mutta varsinaista läpimurtoa voittokamppailuun ei tule ja ne pienetkin tilaisuudet hukataan hyvällä prosentilla.Itse taas epäilen, että painostus tasaisesta voittotahdista ja mestaruustaistosta Arrivabenen yläpuolelta on niin kova, että kuskikaksikkokin kärsii jo - varsinkin, kun voitto ei ole ollut oikeastaan vielä lähelläkään ja samaan aikaan RB:llä on ollut realistinen mahdollisuus ottaa kaksi voittoa.
No juu, mutta ilman Mersukolaria ois oltu ulkona podiumilta.Olihan se voitto Espanjassa aika lähellä ja Ferrari Bulleja selvästi nopeampi kisassa. Vettelin varikkosekoilut ja Barcelonan radan ohittamisvaikeudet koituivat sillä kertaa kohtaloksi. Ehkä Ferrarilla kiehuu pinnan alla siitäkin syystä, että koko ajan ollaan ikään kuin reunalla, mutta varsinaista läpimurtoa voittokamppailuun ei tule ja ne pienetkin tilaisuudet hukataan hyvällä prosentilla.
Toki isoin ongelma on, että auto ei ole tarpeeks nopea, mutta ei siellä kuskitkaan kyllä ole tällä kaudella ollut terävimmillään.Edelleenkään Ferrarin ongelma ei ole kuljettajat vaan se ettei auto liiku kuten pitäisi.
Kimi Räikkösen Ferrariin kaivattuja lisätehoja Kanadaan.Toki isoin ongelma on, että auto ei ole tarpeeks nopea, mutta ei siellä kuskitkaan kyllä ole tällä kaudella ollut terävimmillään.
Ne menetykset on tullu kisassa, ei aika-ajossa. Aika-ajossa ovat pystyneet käyttämään täysiä tehoja.Nyt on kovat odotukset jos sanoo, että' ovat puolisekkaa menettänyt aikaisemmin kaudella ja nyt saadaan se käyttöön. Jaa a. Nyt katsotaan ja odotellaan ja toivotaan parasta. Ettei vaan tarttis petty' ja todeta aika-ajon jälkeen Kimin ja sebun olevan siellä sijoilla 6-8
Aika-ajot on kylläkin Ferrarin akilleenkantapää.Ne menetykset on tullu kisassa, ei aika-ajossa. Aika-ajossa ovat pystyneet käyttämään täysiä tehoja.
Esim.Kimin aika-ajot on ollu aika pettymyksiä. Muutenhan Räikkösen alkukausi on ollu aika hyvä!!Aika-ajot on kylläkin Ferrarin akilleenkantapää.
Editoidaan vielä linkki tuohon uutiseen kun jaksoin googlettaa: http://www.motorsport.com/f1/news/ferrari-targets-montreal-boost-with-new-turbo-for-vettel-745002/Gianlu D'Alessandro
@Gianludale27
Motorsport confirms the modified rear suspension (stiffer, to get better traction) for the #CanadianGp. No new nose - #Ferrari ����