Joo, nyt näyttää, että Alonso ja Vettel tappelee pystistä tosissaan. Kimi alkaa olla jo liian kaukana, varsinkin kun kolmikolla nopeuseroa autoissa ei juurikaan ole. Vaihtelee kilpailuttain.Nyt on vaikea kimin viedä mm pystiä kun pitäis olla joka kisassa sekä vettelin että allun edellä.
No onhan tuo Lotus selkeästi Ferraria ja Red Bullia hitaampi.Joo, nyt näyttää, että Alonso ja Vettel tappelee pystistä tosissaan. Kimi alkaa olla jo liian kaukana, varsinkin kun kolmikolla nopeuseroa autoissa ei juurikaan ole. Vaihtelee kilpailuttain.
Joo, ja kerran pari vaadittaisiin molemmilta jopa hieman huonoa onnea tai muuten selkeää epäonnistumista. Toki JOS Kimi voittaa loput kisat niin ihan sama mitä muut tekevät... :doubtful:Nyt on vaikea kimin viedä mm pystiä kun pitäis olla joka kisassa sekä vettelin että allun edellä.
No sanopa millä taas selitetään se vauhtiero. Aika-ajoissa olisi oltu neljänsiä jos Kimi ei olisi pyörähtänyt. Kisassa perinteisesti on ollut nopeampi kuin aika-ajoissa, mutta tällä kertaa Kimillä oli viallinen etusiipi. Jotenkin vaikea mieltää kyllä Ferraria sen nopeammaksi kuin Lotus. RB voi olla nopeampi, samoin McLaren ajoittain. Ja edelleen, vauhti kyllä muuttuu radoittain.No onhan tuo Lotus selkeästi Ferraria ja Red Bullia hitaampi.
No huh huh. Ei oo muuta lisättävää.No sanopa millä taas selitetään se vauhtiero. Aika-ajoissa olisi oltu neljänsiä jos Kimi ei olisi pyörähtänyt. Kisassa perinteisesti on ollut nopeampi kuin aika-ajoissa, mutta tällä kertaa Kimillä oli viallinen etusiipi. Jotenkin vaikea mieltää kyllä Ferraria sen nopeammaksi kuin Lotus. RB voi olla nopeampi, samoin McLaren ajoittain. Ja edelleen, vauhti kyllä muuttuu radoittain.
Taasko tätä? Kuka täällä foorumilla on väittänyt että on voitettu huonolla autolla, paitsi te Kimi-fanit sitä innokkaasti toistatte ja toistatte.No koska Alonso on voittanut vaan jokusen kisan tällä kaudella niin Ferrari on muita hitaampi koska vain Alonso pystyy voittamaan muita hitaammalla autolla. Vai miten se meni.
Pitäähän tänne joku vastapaino saada teille Alonso-faneille. Ja voisitko näyttää missä kohdassa kirjoitin viestissäni (siinä, jota lainasit), että Ferrari olisi huonompi auto.Taasko tätä? Kuka täällä foorumilla on väittänyt että on voitettu huonolla autolla, paitsi te Kimi-fanit sitä innokkaasti toistatte ja toistatte.
En tarkoittanut sinua pelkästään, mutta kirjoituksesi painosta saa kuvan, ettet hyväksynyt mielipidettäni, jossa esitin kärkikolmikon ajavan yhtä kilpailukykyisillä autoilla. Ehkä ymmärsin väärin sitten kommenttisi.Pitäähän tänne joku vastapaino saada teille Alonso-faneille. Ja voisitko näyttää missä kohdassa kirjoitin viestissäni (siinä, jota lainasit), että Ferrari olisi huonompi auto.
Kuten Monzassakin sanoi, että siellä oli paras auto jne. Olette tarttuneet siihen alkuvuoden kommentteihin, jolloin Ferrari oli huonossa iskussa. Katsos tallit kehittyvät, myös kuskit. Vahoilla kommentteilla ei ole painoarvoa, kun katsotaan nykyistä kilpailukykyä. Eli voisin sitten sanoa, että Kimillä on nopein kisa-auto, kun Lotus julisti alkukaudesta. Hirveen huonoo tulosta nopeimmalla kisa-autolla nyt, kun tekninen johtaja sanoi keväällä niin.Alonsohan sitä yrittää toitottaa, että kärkitallien huonoimmalla autolla kruisailee... Mites viime kausi kun oikeasti oli huono auto alla?
Kyllähän se on edelleen sitä toitottanut koko kauden mittaan. Minkä takia Alonso otti kuokkaan Monzassa kerran paras auto alla? luulisi tulevan suvereeni voitto jos huonolla autolla napsinut voitot...Kuten Monzassakin sanoi, että siellä oli paras auto jne. Olette tarttuneet siihen alkuvuoden kommentteihin, jolloin Ferrari oli huonossa iskussa. Katsos tallit kehittyvät, myös kuskit. Vahoilla kommentteilla ei ole painoarvoa, kun katsotaan nykyistä kilpailukykyä. Eli voisin sitten sanoa, että Kimillä on nopein kisa-auto, kun Lotus julisti alkukaudesta. Hirveen huonoo tulosta nopeimmalla kisa-autolla nyt, kun tekninen johtaja sanoi keväällä niin.
Autossa oli aika-ajoissa teknisiä ongelmia. Alonso napsi alkukaudesta voiton pari "ei niin hyvällä autolla" johtuen todella hyvästä tuurista. Mistään muusta ei ollut kyse. Silloin puhuttiin, että Alonson tuolokset ovat paremmat kuin itse auto. Sen jälkeen Ferrari kehittyi, jonka jälkeen tuloksia ei tehtykään enää pelkällä tuurilla, vaan auton hyvyydellä. Alonson johto perustui siis hyvään tuuriinKyllähän se on edelleen sitä toitottanut koko kauden mittaan. Minkä takia Alonso otti kuokkaan Monzassa kerran paras auto alla? luulisi tulevan suvereeni voitto jos huonolla autolla napsinut voitot...
Vettelkin on sitä mieltä, ettei auto ollut alkukaudesta kilpailukykyinen, mitä monet ovat toitottaneet. Alonso on myös sanonut joidenkin kilpailujen yhteydessä, että nopeus on kateissa. Esimerkkinä Unkari, jossa auton kilpailukyky oli täysin hukassa. Eikä Alonso ja Massa kyenneetkään haastamaan kärkeä siellä.sportti.com sanoi:- Hänen (Alonson) autonsa ei ole niin huono, kuin kaikki väittävät. Vain kauden alussa hän ei kyennyt kilpailemaan kunnolla. Alonso on taistellut kärjessä eri olosuhteissa ja auto on ollut hyvin luotettava. Siksi Alonso-Ferrari -paketti on kärjessä pisteissä, Vettel sanoo.
Jos koko kautta katsotaan, niin Alonson Ferrari on ollut tasaisimmin nopea auto. Niin McLarenilla, Lotuksella kuin RB:lläkin on ollut vähintään toisen kuljettajan kohdalla vauhdillisesti heikkoja kisoja toisin kuin Alonson Ferrarilla. Ja kun siellä panostus on täysin ykköskuskin takana, ei toisen kuljettajan nopeus kerro auton vauhdista samoissa määrin kuin muilla talleilla.No sanopa millä taas selitetään se vauhtiero. Aika-ajoissa olisi oltu neljänsiä jos Kimi ei olisi pyörähtänyt. Kisassa perinteisesti on ollut nopeampi kuin aika-ajoissa, mutta tällä kertaa Kimillä oli viallinen etusiipi. Jotenkin vaikea mieltää kyllä Ferraria sen nopeammaksi kuin Lotus. RB voi olla nopeampi, samoin McLaren ajoittain. Ja edelleen, vauhti kyllä muuttuu radoittain.