Itsekin huomasin katsoa sinne suuntaan kun osa katsomosta kohahti (porukkaahan oli niin paljon, että radan äänet peittyi ) ja siinä vaiheessa Kuusijärven Porsche oli jo varsin korkealla ilmassa. Tapahtui sen verran nopeesti, ettei kovin selkeää kuvaa mielessä ole, mutta olisiko pyörinyt pituusakselinsa ympäri? Pieni ojahan siellä muistaakseni menee ja siitä se varmaan kimmokkeensa niin korkealle otti. Ehkä näemmä Niemisen incarista kuvaa, takana kun tuli.
Alkunsa tilanne ilmeisesti sai kun Kuusijärvi lähti ilmeisesti sisämutkan puolelta ohittamaan Kalervo Linnan keltaista FUTTia. Oliko toinen valkoinen auto sitten mahdollisesti Ronnie Westmanin Civicci? Kolme niitä kaikkiaan siellä oli. Linna vaan sai autonsa itse radalla ja pääse linkuttamaan varikolle asti. Unon rungo oli ottanut kyllä damagea varsin kiitettävästi.
Tiedä sitten paloiko itse auto loppujen lopuksi juurikaan (en jaksanut selvittää). Vaalea savu saattoi olla turpeesta tai vesihöyryä. Maastoa taisivat enemmänkin sammuttaa ja vaahdolla vielä varmistaa.
Itse paikka kyllä ehkä vaatisi toimenpiteitä -mutta niitähän radoilla piisaa.
Alkunsa tilanne ilmeisesti sai kun Kuusijärvi lähti ilmeisesti sisämutkan puolelta ohittamaan Kalervo Linnan keltaista FUTTia. Oliko toinen valkoinen auto sitten mahdollisesti Ronnie Westmanin Civicci? Kolme niitä kaikkiaan siellä oli. Linna vaan sai autonsa itse radalla ja pääse linkuttamaan varikolle asti. Unon rungo oli ottanut kyllä damagea varsin kiitettävästi.
Tiedä sitten paloiko itse auto loppujen lopuksi juurikaan (en jaksanut selvittää). Vaalea savu saattoi olla turpeesta tai vesihöyryä. Maastoa taisivat enemmänkin sammuttaa ja vaahdolla vielä varmistaa.
Itse paikka kyllä ehkä vaatisi toimenpiteitä -mutta niitähän radoilla piisaa.