Jellinek
Banned
N-Technologyn Porsche Panamera-debyytti siirtyy näillä näkymin 25 heinäkuuta Mugelloon:
http://www.ntechnology.it/readnews.asp?id=216 :dunno:
http://www.ntechnology.it/readnews.asp?id=216 :dunno:
Totta. Ehkäpä juuri siksi N.Technology onkin rakentanut autonsa Superstars-sarjaan.Porschet eivät kyllä kuulu V8 Supercars-sarjaan...
Vastasin ketjuun jonka otsikkona oli V8 Supercars ja joka käsitteli V8 Supercars-sarjaa... koska se on ehkä maailman kovatasoisin ratasarja, ainoastaan BTCC pääsee samaan luokkaan. Joku oli vissiin laittanut sitten väärään ketjuun viestin ja sitten näitä on siirrelty täällä.Totta. Ehkäpä juuri siksi N.Technology onkin rakentanut autonsa Superstars-sarjaan.
Kyllä BTCC:ssä ajetaan ihan oikeasti kilpaa, se ei ole jonossa ajelua, niinkuin ei ole Australian V8 Supercarskaan, ohituksia ja tiukkoja tilanteita riittää, eikä kukaan kuski tai teami dominoi liikaa.BTCC:n nykytilasta en tiedä, onko siellä hyvää taistelua vai onko siellä Vauxhallit pärjänneet että tekevät sarjasta hyvän?
V8:t ovat toki makea sarja, mutta vain muutamat tiimit siellä ovat kärjessä jyllänneet. Ei tee sarjasta huonoa tai muuta. V8 Uteseja katselis useamminkin.
Kukaan kuski tai teami ei dominoi liikaa? Veekasien suurin - ja automerkkien vähyyden ohella ainut - ongelma on juuri se, että tulokset kärjessä sattuvat olemaan useimmiten liian yllätyksettömiä. Lähes kaikki autot matuvat siihen sekunnin sisään (!), mutta kärkinimet ontuvat yhtä paljon kuin jossain ykkösissä.niinkuin ei ole Australian V8 Supercarskaan, ohituksia ja tiukkoja tilanteita riittää, eikä kukaan kuski tai teami dominoi liikaa.
Katuautona tuo lähinnä lähi-idässä myytävä Lumina toki perustuu Commodoreen, mutta näiden kilpaversioiden sukulaisuus on jäänyt mulle vähän hämäräksi. Varsin luonnollistahan se olisi, että Superstarsin ja Lähi-idän Chevrolet Supercarsin Luminat olisivat pohjimmiltaan V8 Supercareja, mutta en ole missään nähnyt "virallista" vahvistusta sille.Vaikka Italialaisessa V8 Superstars-sarjassakin muutama V8 Supercars-sarjan Holden Commodoreihin perustuvia Chevrolet Luminoita onkin mukana.
Pilven, Sepin ja Merisaaren kohtaloista en tiedä mitään, mutta Soomerin ajot taisivat loppua samalla kun tienrakennusfirma meni konkkaan.Samoin kiinnostaisi tietää ovatko eestin tähdet Pilve, Soomer, Sepp ja Merisaar vallan pistäneet pensselit santaan kun ei oikein missään tuloksissa ole näkynyt...
Muotoillaanpa vaikka näin:Pistetään tää nyt vaikka tähän ketjuun vaikka sinällään ei mikäään uutinen olekaan....
Eli raottakaas joku sisäpiiriläinen - tai sellaisen kumminkaima - tuota salaisuuden verhoa ja kertokaa mikä Mannilan ja Skroderuksen sopimuskuvioissa oikein meni mönkään. Helmikuussahan uutisoitiin että herroilla on sopimus brittiläisen Chad Racingin kanssa Ferrari F430 Scuderian kuskaamisesta FIA GT3 sarjassa.
Firman omilta sivuilta ei kyllä selviä yhtään mitään... Niitä ei ole kukaan viitsinyt ylläpitää. GT3Europe:n sivuilta käy ilmi että toista Fefeä ajaa italiaano-pari Alessi&Petrobelli ja toisen kuskeja ei oltu nimetty. B-tiimissä Brittien GT3 sarjassa Chadin autoja ajavat Ferrier&Warren sekä Garriz&Balbiani.
Samoin kiinnostaisi tietää ovatko eestin tähdet Pilve, Soomer, Sepp ja Merisaar vallan pistäneet pensselit santaan kun ei oikein missään tuloksissa ole näkynyt...
Tämä on helppo uskoa, kun on herrojen edesottamuksia sivusilmällä seurannut.... Kumpikaan ei käsittääkseni ole niin erinomaisen joviaali persoona.... Eikä kait tuon tallinkaan raha-asiat ole ihan tip top, vaan hyvin pitkälti kuskit vastaa pitkälle tulorahoituksesta....Muotoillaanpa vaikka näin:
Mannila & Schroderus - ostopaikka tallissa ja sitten yhteistyön sävel ei soinutkaan sulavasti "kuskien kesken". Rahoitusasioissa tulee useinkin hieman takapakkeja ja muutenkaan raha-asioista ei ole aina niin helppo päästä sulavaan sopuun kun on kaksi osapuolta.
Juu, OH jo valoittikin näiden taloushuolien luonnetta...Soomer - taloushuolia "siviilissä"
Ymmärsin jossain vaiheessa että Indrek olisi siviilitöidensä puolesta perin maksukykyinen "harrastaja". Ja lähinnä sen siviilityön takia ei aja ammatikseen, vaikka rahkeita olisikin. Enivei, kun GT:n SM-sarjassa kruisailee muutama kuudenkympin ja kuoleman välimaastossa oleva "herrasmieskuljettaja", niin luulis että Baltian pojilla olis saumaa ja halua todistaa nopeuttaan.Sepp - harrasti aikansa, yllätys ei olisi, jos joskus vielä kiinnostaisi harrastaa
No joo, mut ei se Civikki nyt ihan surkeakaan peli ollut. Itse epäilin että näiden balttien yht'aikaiselle poistumiselle olisi ollut syynä AKK:n uusi lisenssipolitiikka. Eli ajaa saa, mutta ei mestaruudesta, ellei aja kotimaisella lisenssillä. Ja mikä mahtoi tappaa (noin käytännössä) tuon Baltian Touring Car sarjan? Sekö, että Saksa Auto AG:ta lakkas touhu kiinnostamasta ? Siellä kuitenkin oli useampikin kohtuullisen hyvä pirssi ja suht. nopea kuski.Merisaar - budjettiongelmia kilpailukykyisen kaluston saamiseksi ja menestys ei koskaan kuitenkaan ollut erittäin hyvää, niin rajoittaa panostusmotivaatiota
Tällä videolla tuo utopistisennäköinen auto luonnossa:Hyundai osallistumassa Pikes Peakiin:
http://jalopnik.com/5520204/hyundai-genesis-pm580-a-750-hp-pikes-peak-conqueror