tulee mieleen yks vanha vitsi, jossa toistettiin numeroita 4 ja 6 monta kertaa.Enemmän ehkä omaa aktiivisuutta korostelen haaveissani taajaan ahkerasti koko ajan yhtenä pensseli-setänä. Mutta otan myös sujuvasti vastaan vakuuttavaa hoitoa.
Eli järjestyksessä 2 ja 1. Sitten taas 2 ja sit 1 ja 1 ja 1 ja 2 ja 1 ja yks kaks ykköstä ja heti perään kakkosta. Se on ihan ykköstä.
Mulle tuli mieleen vitsi, jossa luettiin numerosarja 8, 7, 6 ruotsiksi. Ei siis lontooksi.tulee mieleen yks vanha vitsi, jossa toistettiin numeroita 4 ja 6 monta kertaa.
Oho?tulee mieleen yks vanha vitsi, jossa toistettiin numeroita 4 ja 6 monta kertaa.
Saattoi olla sama vitsi, mutta jonkun ylimääräisen jutun kera. (tähän voi sitten joku käyttää PERVO-kortin!)Oho?
Meidän maalaisversiossa se oli viis-kolme-viis-kolme-viis-kolme...
Mua kiinnosti 80-90 luvun taitteessa ihan muut jutut. Hiekkalaatikko ja pikkuautot.. :ahem:Ahaa. Muistelisin termin olleen jossain telkku jutussa, joskus 80-90 luvun taitteessa
http://urbaanisanakirja.com/word/lontoon-puhelu/
Erittäin vievän näköinen nainen tulee ja kysyy Jakkeukselta ja Dompparilta, "että miten olis pienet lontoon puhelut" ja iskee silmää.
Pojat ojentaa kännykkänsä ja sanoo että "soita ihan rauhassa" ja kääntyvät pois
Ehkä hyväkin (paitsi se poiskääntyminen). Voisihan tuo vaikka purra
Erittäin vievän näköinen nainen tulee ja kysyy Jakkeukselta ja Dompparilta, "että miten olis pienet lontoon puhelut" ja iskee silmää.
Pojat ojentaa kännykkänsä ja sanoo että "soita ihan rauhassa" ja kääntyvät pois
Miten tuo sormimäärä jakautuu kahteen hanuriin? 1-1 vai 2-0?tuosta Lontoon puhelusta tuli mieleen että aina kun mä sanon että mun suosikkiasento on 71 niin kaikki on ihan monttu auki. Mikä ihmeen 71?
No se on muuten sama kun 69 mutta siinä on lisäksi 2 sormea hanurissa.
2-0 en ole edes ajatellut 1-1:wink:Miten tuo sormimäärä jakautuu kahteen hanuriin? 1-1 vai 2-0?
Siis ne sormet on sun hanurissa, vai? :doubtful:2-0 en ole edes ajatellut 1-1:wink:
Vissiin. :doubtful: Toinen oma ja toinen partnerin sormi. :idea:Siis ne sormet on sun hanurissa, vai? :doubtful:
Mihin tämä maailma on menossa.Tässä hilpeässä hanurissa on 10 sormea.
Goatse-poitsu? :doubtful:Mihin tämä maailma on menossa.
Nuori poika räplää hanuriaan ja laittaa siitä videon youtubeen.
Ei herran tähden.