Seksikkäimmät naismoottoriurheilijat

Petri L

Well-known member
Rehellisesti sanoen... Järkyttävät kasvonpiirteet! :thumbdown Ja vieläpä hyvin epäsymmetriset.
Ei kyllä pitkälle pötkitä. Mutta, onnea vain!
Makuja on monia sano koira kun persettään nuoli. Mun mielestä toi Karline Stala on ihan ihqu. Ah uh.

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Ecclestone haluaa Danica Patrickin

Pätkä uutista lainaten " Mutta Danica Patrickin kaltaisen ajajan saaminen F1:een olisi täydellinen mainos, Ecclestone kertoi sarjan virallisilla verkkosivuilla" hmm... no miks ei
:p

Vice

Reality bites
Koska Danica ei halua ajaa ykkösissä? Koska Danican "taidot" eivät ulotu ovaalien ulkopuolelle? Koska Danican jatkuva kitinä huonosta kalustosta ja tiimistä saisi kaikki raivon partaalle?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Koska Danica ei halua ajaa ykkösissä? Koska Danican "taidot" eivät ulotu ovaalien ulkopuolelle? Koska Danican jatkuva kitinä huonosta kalustosta ja tiimistä saisi kaikki raivon partaalle?
En minä ainakaan kaipaa liikkuvia ja kitiseviä shikaaneja, vaikka miten hyvältä näyttäisivätkin. Ei siitä kuitenkaan näkyisi ajaessa kuin kypärä.

Niin ja tuota kitinää kuulee kyllä ihan formuloiden miestenkin parista:eek:

Viimeksi muokattu:

Vice

Reality bites
Joo... Danica jonnekin Toro Rossolle, ja katsotaan kauanko Tost jaksaa kuunnella marinaa.

D. Patrick @ 2010 Indy 500 sanoi:
"I think it was absolutely awful. I wasn't flat the last two laps and I was scared to death flat the first two. And, it didn't get any better. I've never been bad here before. I've never been outside the top 10 on a finish or qualifying so, um, it's not my fault. This car is not good."

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Ajoin takaa mainosarvoa ja seksikkäistä kuljettajistahan tää toikki oli eli lähinnä ulkonäköä tarkoitin :)

Jellinek

Banned
Sijainti
Tiimarin tasavalta
Eihän Ecclestone tähän astikaan ole piitannut lajin kilpailullisesta tasosta, julkisuus ja sen tuomat kassavirrat ovat hänelle tärkeimmät.
Vai voiko Schumin paluuta tai uusien häntäpään tallien mukaanottoa perustella järjellä? :dunno:

Weerus

Member
Sijainti
Turku
Joopa joo...

Joo onhan se hieno jos naisautourheilijalla on hyvä kroppa ja sillai mut itellä ainaki tuntuis et uskottavuus kärsis huimasti, kun se on muutenki vaikee juttu naisille tässä lajissa. Ite en IKINÄ alentuis riisuun mihinkään mainoskuviin :D hyyyiiii...! IHAN HELVETIN ALENTAVAA! vaik olis kuin mainosarvoo.:nope:

CARTer

Well-known member
Ite en IKINÄ alentuis riisuun mihinkään mainoskuviin :D hyyyiiii...! IHAN HELVETIN ALENTAVAA! vaik olis kuin mainosarvoo.:nope:
No niinhän se Danicakin sanoi. Siis ennen kuin hänellä oli mainosarvoa. :eek:

Ottaen huomioon kuinka keskinkertaisesta kuljettajasta ja ärsyttävästä kitisijästä on kyse, niin maku häneen meni nimenomaan noiden kommenttien vuoksi. Varsinainen roolimalli, kun ei pysy edes itse omassa kannassaan ja pidä kiinni periaatteestaan. :yuck: