Seksikkäin ikä?

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Nykysellään viehättävimmiksi olen kokenut 30 vuotiaast +-5 vuotta. Just kato sillain et vois tajutaki EHKÄ jostain jotain. Ei sillä, että itte tajuaisin, mutta että edes niinku YRITTÄIS.

Eip muuta.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Nykysellään viehättävimmiksi olen kokenut 30 vuotiaast +-5 vuotta. Just kato sillain et vois tajutaki EHKÄ jostain jotain. Ei sillä, että itte tajuaisin, mutta että edes niinku YRITTÄIS.

Eip muuta.
Tulee mieleen tossa taannoin (n. 13 vuotta sitten) kun oltiin yksissä hipoissa niin kaverin tyttöystävä oli ihan kuutamolla kun jossain vaiheessa oli puhe Hitleristä. Kysyi vaan jotta kukas hän on? :rolleyes: Ei ollut ihan saman ikäinen kuin miesystävänsä.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Tulee mieleen tossa taannoin (n. 13 vuotta sitten) kun oltiin yksissä hipoissa niin kaverin tyttöystävä oli ihan kuutamolla kun jossain vaiheessa oli puhe Hitleristä. Kysyi vaan jotta kukas hän on? :rolleyes: Ei ollut ihan saman ikäinen kuin miesystävänsä.
Hyvin on tyttö missannut tiedonjyvän. :doubtful:
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Siis oikeesti WTF? Hitleristä kerrotiin jo kun olin ala-asteella! Kaikkienhan pitäis tietää!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Se on tullut huomattua, että kun ikää tulee lisää niin aina vaan vanhemmat alkaa näyttää hotilta. Vielä joskus 10v sitten ei olisi voinut kuvitella 40 kymppisten olevan kuumaa kamaa...
Näinpä se tuntuu olevan..
Periaatteessa ikä ei tähän asiaan vaikuta, mutta kyllä sitä vaan useimmin pää kääntyy silloin kuin vastaan / ohi menee nainen, joka on iältään +/- 5 vuotta omaan ikääni. Eli tällä hetkellä 25 - 35..
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Aamulla sanottiin radiossa, että brittitutkimuksen mukaan nainen on viehättävimmillään 31 vuoden iässä
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Joku joskus heitti määritelmän oma ikä jaettuna kahdella plus seittemän.. solis sitte notta 22. Nojoo, joku semmonen voi olla tarpeeksi kypsynyt, enämpi ehkä kuitenkin ovat teinivaiheessa vielä. Lopulta kait sitten pakko peesata Jaskeusia..
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Kyllä mä pidän ulkonäkönsä puolesta seksikkäimpinä sellasia 16-22 vuotiaita neitosia, mutta en mä (28 vuotiaana) niitten kanssa vois kuvitella seurustelevani. On ne kuitenkin......vähemmän kyynisiä ja vähemmän pessimistisempiä kuin minä :D
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kyllä mä pidän ulkonäkönsä puolesta seksikkäimpinä sellasia 12-16 vuotiaita neitosia, mutta en mä (28 vuotiaana) niitten kanssa vois kuvitella seurustelevani. On ne kuitenkin......vähemmän kyynisiä ja vähemmän pessimistisempiä kuin minä :D
aijaijai..
 

Irwin

Well-known member
Liittynyt
13.7.1999
Viestit
4084
Tykkään itseäni vanhemmista miehistä. En voisi ikinä kuvitellakkaan olevani jonkun nuoremman tai samanikäisen kanssa! Tuntuis ihan ku ois alaikäsis! Kuvottaa! Mies vain paranee vanhetessaan. Eli ehdottomasti se seksikkäin ikä on haitaris 25-35v. Tosin, poikkeuksiakin on. :D
Et oo mua tavannu, vielä!
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Eikös se ole jo yleisessä tiedossa, että kiimaisimpia ovat murrosikäiset pojat ja keski-ikäiset naiset. Seksikkyys taas on pelkkää kuvittelua.
 
Ylös