Seksikkäin ikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timanfaya
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nykysellään viehättävimmiksi olen kokenut 30 vuotiaast +-5 vuotta. Just kato sillain et vois tajutaki EHKÄ jostain jotain. Ei sillä, että itte tajuaisin, mutta että edes niinku YRITTÄIS.

Eip muuta.

Nykysellään viehättävimmiksi olen kokenut 30 vuotiaast +-5 vuotta. Just kato sillain et vois tajutaki EHKÄ jostain jotain. Ei sillä, että itte tajuaisin, mutta että edes niinku YRITTÄIS.

Eip muuta.
Tulee mieleen tossa taannoin (n. 13 vuotta sitten) kun oltiin yksissä hipoissa niin kaverin tyttöystävä oli ihan kuutamolla kun jossain vaiheessa oli puhe Hitleristä. Kysyi vaan jotta kukas hän on? :rolleyes: Ei ollut ihan saman ikäinen kuin miesystävänsä.

Tulee mieleen tossa taannoin (n. 13 vuotta sitten) kun oltiin yksissä hipoissa niin kaverin tyttöystävä oli ihan kuutamolla kun jossain vaiheessa oli puhe Hitleristä. Kysyi vaan jotta kukas hän on? :rolleyes: Ei ollut ihan saman ikäinen kuin miesystävänsä.
Hyvin on tyttö missannut tiedonjyvän. :doubtful:

Siis oikeesti WTF? Hitleristä kerrotiin jo kun olin ala-asteella! Kaikkienhan pitäis tietää!

Se on tullut huomattua, että kun ikää tulee lisää niin aina vaan vanhemmat alkaa näyttää hotilta. Vielä joskus 10v sitten ei olisi voinut kuvitella 40 kymppisten olevan kuumaa kamaa...

Näinpä se tuntuu olevan..
Periaatteessa ikä ei tähän asiaan vaikuta, mutta kyllä sitä vaan useimmin pää kääntyy silloin kuin vastaan / ohi menee nainen, joka on iältään +/- 5 vuotta omaan ikääni. Eli tällä hetkellä 25 - 35..

Aamulla sanottiin radiossa, että brittitutkimuksen mukaan nainen on viehättävimmillään 31 vuoden iässä

Joku joskus heitti määritelmän oma ikä jaettuna kahdella plus seittemän.. solis sitte notta 22. Nojoo, joku semmonen voi olla tarpeeksi kypsynyt, enämpi ehkä kuitenkin ovat teinivaiheessa vielä. Lopulta kait sitten pakko peesata Jaskeusia..

Kyllä mä pidän ulkonäkönsä puolesta seksikkäimpinä sellasia 16-22 vuotiaita neitosia, mutta en mä (28 vuotiaana) niitten kanssa vois kuvitella seurustelevani. On ne kuitenkin......vähemmän kyynisiä ja vähemmän pessimistisempiä kuin minä :D

Kyllä mä pidän ulkonäkönsä puolesta seksikkäimpinä sellasia 12-16 vuotiaita neitosia, mutta en mä (28 vuotiaana) niitten kanssa vois kuvitella seurustelevani. On ne kuitenkin......vähemmän kyynisiä ja vähemmän pessimistisempiä kuin minä :D

aijaijai..
1056344-pedo_bear_icon.gif

Tykkään itseäni vanhemmista miehistä. En voisi ikinä kuvitellakkaan olevani jonkun nuoremman tai samanikäisen kanssa! Tuntuis ihan ku ois alaikäsis! Kuvottaa! Mies vain paranee vanhetessaan. Eli ehdottomasti se seksikkäin ikä on haitaris 25-35v. Tosin, poikkeuksiakin on. :D

Et oo mua tavannu, vielä!

Eikös se ole jo yleisessä tiedossa, että kiimaisimpia ovat murrosikäiset pojat ja keski-ikäiset naiset. Seksikkyys taas on pelkkää kuvittelua.