Seksilelut, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siggeboi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Seksilelut on kivoja?

• Äänestäjiä yhteensä
    30

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Kurski tuolla irc:n puolella heitti seuraavaa:

[01:39] <kurski> minusta kyl ne kaikki seksi lelut jne on kyl niin huvittania että huh huh

Mitä mieltä sinä olet? Mun mielestä nämä "lelut" on ihan hyviä, jos niillä saadaan molempien seksielämää piristettyä.

Mainittakoon, että omistan klitoriskiihottimen ja siitä on ex-avokki ja muut tykänneet. :alppu:

Vaikuttaa siltä että kurski puhuu ilman kokemusta.

Jos ihmiselle sopii sama arkinen jyystäminen päivästä toiseen, niin ehkä siinä tilanteessa ovat turhia. Itse kuitenkin tykkään satunnaisesta päivän piristämisestä. :thumbup: Ja ennen kuin joku vetää taas palkokasvin hengitysteihin, niin tämä oli kärjistetysti sanottu. Tiedän että arkiseen jyystämiseen saa halutessaan vaihtelua ilman välineistöäkin.

Jos ihmiselle sopii sama arkinen jyystäminen päivästä toiseen, niin ehkä siinä tilanteessa ovat turhia. Itse kuitenkin tykkään satunnaisesta päivän piristämisestä. :thumbup:

Näinpä. Mukavaa vaihteluahan se on välillä ja tuo mukavasti vaihtelua perus jyystämiseen. Etenkin tuo mainitsemani klitoroskiihotin on sellainen väline, että siitä on monet naiset tykänneet. :ahem:

Kiva lisä seksielämään , muutenkin monipuolinen seksi on mukavata , tietty joillekkin riittää se lähetyssaarnaaja pimeässä peiton alla , mutta itse niihin en lukeudu.

Onks tää toikki joku skyggeboyn mainos, kun on jo pariin kertaan pitäny mainita, että oikein useemmat naiset on pitäny?

Dompparin paskakin käyny äänestämässä, mutta murjottaa vaan.

Lelut on kivoja ja koskaan ei saa leikkiä liikaa. Suosikkini on kuitenkin kerran viikossa saunan jälkeen tapahtuva arkinen lähetyssaarnaaja peiton alla pimeässä.