Seksuaalinen suuntautumisesi

Seksuaalinen suutautumiseni on

• Olen hetero

Äänet: 31 64,6%
  • Olen homo

Äänet: 2 4,2%
  • Olen lesbo

Äänet: 5 10,4%
  • Olen metroseksuaali

Äänet: 1 2,1%
  • Olen bi

Äänet: 4 8,3%
  • Olen nekrofili

Äänet: 0 0,0%
  • Olen aseksuaali

Äänet: 1 2,1%
  • Jotain muuta, mitä?

Äänet: 4 8,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    48
  • Äänestys suljettu. .

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Ihminen olen ja noista hetero. Tyttöjen juttuja lähinnä nimitellä tommosilla nimityksillä, mitä tuolla listalla on.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Mitä sulla on tyttöjä vastaan? Sulta tulee toistuvasti näitä "tyttöjen juttuja" -heittoja...
Noi on Chatin puolen heittoja, mut tosiaan miks ees on pitänyt keksiä nimi ihminen kun sen tilalla olisi voinut käyttää nimeä hetero. Homo ja lesbo sanoja ei kannata ihan tuosta vaan kuulutella eikä kirjoitella jokuhan vois vallan kimpaantua. Liiian paljon eri nimityksiä, yhdelläkin nimellä ois pärjännyt.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Noi on Chatin puolen heittoja, mut tosiaan miks ees on pitänyt keksiä nimi ihminen kun sen tilalla olisi voinut käyttää nimeä hetero. Homo ja lesbo sanoja ei kannata ihan tuosta vaan kuulutella eikä kirjoitella jokuhan vois vallan kimpaantua. Liiian paljon eri nimityksiä, yhdelläkin nimellä ois pärjännyt.
Tä?

Törni

Well-known member
En ole varma, että pystytkö. Onko Sulla tossa viininpunasessa taustassa näkyvissä "Edit poll" -namiska?
Sorry, huomasin tämän vasta nyt. Ei ollut tuota mainitsemaasi namiskaa. Mutta korjaushan tuli jo tehtyä.

Harvinaisen vähän näyttää toistaiseksi olevan anonyymillä foorumilla kaapistaulostuloja. Naiset ovat kunnostautuneet tässä :thumbup:

Törni

Well-known member
Olisi kuvitellut, että anonyymillä foorumilla tulee enemmän ulostuloja.

Naisille iso :thumbup:

oldez

Well-known member
Olisi kuvitellut, että anonyymillä foorumilla tulee enemmän ulostuloja.

Naisille iso :thumbup:
En usko että autourheiluaiheisella forumilla kauhesati homoja on... lesboja taas voisi olettaakin olevan. Siis jos stereotypioiden mukaan mennään