Totke
Psyykeenmurskaaja
Olen seksuaali.
Mutta jos olet epävarma niin eikö se ole oikea vaihtoehto? Ei ihmisen tarvi päättää asiaa tässä ja nyt vaikka toki sekin on mahdollista ja myös sen saa tehdä. Ja moni haluaakin tehdä.Epäilemättä. Metroseksuaalisuudella kun ei ole mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa.![]()
Määrittele se jotenkin niin päästään muutkin mukaan.Olen seksuaali.
No eiks se olla jo määritelty? Panen tai poltan metsän.Määrittele se jotenkin niin päästään muutkin mukaan.
Tokitoki, eikä mulla ole mitään ongelmaa asian kanssa. Viittasin vain siihen että metroseksuaalisuus on lähinnä tyylisuuntaus.Mutta jos olet epävarma niin eikö se ole oikea vaihtoehto? Ei ihmisen tarvi päättää asiaa tässä ja nyt vaikka toki sekin on mahdollista ja myös sen saa tehdä. Ja moni haluaakin tehdä.
Joo joo, mutta eikö se ole juuri sellainen tyylisuuntaus, että ei halua tai pysty määrittelemään onko hetero, homo, lesbo, bi tai jotain muuta kategoriaa?Tokitoki, eikä mulla ole mitään ongelmaa asian kanssa. Viittasin vain siihen että metroseksuaalisuus on lähinnä tyylisuuntaus.
Kaipa se riippuu siitä keltä kysyy. Wikipedian kuvauksesta en ainakaan ihan suoraan tunnistanut itseäni.Joo joo, mutta eikö se ole juuri sellainen tyylisuuntaus, että ei halua tai pysty määrittelemään onko hetero, homo, lesbo, bi tai jotain muuta kategoriaa?
Varmaan tosiaan riippuu siitä keneltä kysyy. Alkuperäinen mielipiteesi oli seuraava:Kaipa se riippuu siitä keltä kysyy. Wikipedian kuvauksesta en ainakaan ihan suoraan tunnistanut itseäni.
Ei tarvitse kaikkea määritellä, mutta jos jotain määritelmää käyttää, olisi sen hyvä olla sen asian määritelmä, josta on puhumassa.Varmaan tosiaan riippuu siitä keneltä kysyy. Alkuperäinen mielipiteesi oli seuraava:
"En ole vieläkään osannut päättää"
Siksi ajattelin, että tuo metroseksuaalisuus olisi lähimpänä.
Mutta paskaakos tuosta. Miksi helevetissä kaikki pitäisi määritellä?
Miksi ihmisen pitäisi olla jonkun helvetin määritelmän vanki?
Kaikki pitää lokeroida!Miksi ihmisen pitäisi olla jonkun helvetin määritelmän vanki?
Tää kuulostaa niin hienolta, että voisin olla tällainen pan (Peter Pan?).panseksuaalisuus - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu molempiin sukupuoliin sekä kaikkia niiden välille ja ulkopuolelle asettuvia muotoja kohtaan
Onx toi panseksuaalisuus siis sellaista, että sitä voi harrastaa vaikkaTää kuulostaa niin hienolta, että voisin olla tällainen pan (Peter Pan?).
Tai panhuilu. Kuulostaa vähän eriltä kuin fagotti.Tää kuulostaa niin hienolta, että voisin olla tällainen pan (Peter Pan?).
Helvetti. Vuoden nasevin sanaleikkihassuttelu eikä mitään reaktiota forumilta.Tai panhuilu. Kuulostaa vähän eriltä kuin fagotti.
Tai panhuilu. Kuulostaa vähän eriltä kuin fagotti.
Vittu että on kova taso burbilla.Helvetti. Vuoden nasevin sanaleikkihassuttelu eikä mitään reaktiota forumilta.
Kai tää on oma moka kun pidän niin kovaa tasoa yllä ettei nää vissiin tunnu enää missään.
Ette ota. Mitä se teille kuuluu mikä olen? Jättäkää mut rauhaan.Seksuaalinen suuntautumisesi. Otetaan tästä selvää kertaheitolla.
Tähän piti löytää, mutta kun en löytänyt, se postaus, jossa Jacques ihastuu johonkin toimistokalusteeseen.Tää kuulostaa niin hienolta, että voisin olla tällainen pan (Peter Pan?).
Tuskin, mut voisi:Tähän piti löytää, mutta kun en löytänyt, se postaus, jossa Jacques ihastuu johonkin toimistokalusteeseen.