Törni sanoi:
Juuri siinä vaiheessa kun Kimin mahdollisuudet taistella voitosta olivat totaalisesti menneet, alkoi Oskari hillittömän hehkuttamisen siitä kuinka tiukkaa taistelu kärjessä on. Ikään kuin katsojat olisivat niin tyhmiä että niitä pitäisi vielä kusettaa lähetyksen loppuvaiheessa että jännitys säilyisi. Onneksi Salo palautti Oskarin maan pinnalle.
Toisaalta, jos Alonsolle olisi sattunut Kimin kaltainen jarrutusvirhe, tai mielummin hieman isompi, tilanne olisi ollut aika tiukka. Kyllähän Saari Safety Carin ilmaantuessa toistamiseen muistuttikin siitä, ettei kisa ole ohi ennen ruutulippua (ei noin sanoin, mutta kuitenkin).
Tietenkin selostusporukalta jäi paljon sellaista huomaamatta, mitä itse kisan aikana huomioin televisiokuvasta tai live timingista, mutta eipä heidän kaikkea tarvitsekaan olla kertomassa, kun huomaan asioita itsekin. Miksi se muuten häiritsee joitakin niin paljon? Miksi selostajan pitää kertoa asioita, joita katsoja on jo itse huomannut?
Ja jälleen kerran: Maikkarin selostuksen kohderyhmä eivät ole vihkiytyneet F1-fanit, vaan se suuri massa, joka katsoo vain kisat ja joita kiinnostaa tasan Kimin menestys.
-Edit- Mielestäni Team Radion päälle puhumisesta ei tässä kisassa voi kyllä paljon valittaa. Katsomatta kisaa nauhalta en muista kuin yhden tapauksen, jossa Saari ei heti vaiennut (ja kai hänkin joskus vilkaisee muuallekin kuin monitoriin?). Kerran Mustakari äännähti vaientaakseen Saaren.
Minua Team Radion päälle puhuminen ei häiritse. Ainut ajatus sellaista havaitessani on se, että "taas joku tuostakin vetää herneet nenään F1-Forumilla".