Felix
Well-known member
- Liittynyt
- 12.7.1999
- Viestit
- 1258
Jarrutukset/perän irtilähdöt ovat erikseen ja kyseessä oli siis mutkan aikana tapahtuvat korjausliikkeet. Esim Barabolicasta ulos tultaessa TC hoitaa luistopuolen mutta silti kuljettavat joutuvat välillä tekemään korjausliikkeitä kiihdyttäessään mutkasta ulos...en näe siinä kyllä mitään kuljettajan virhettä vaan huonosti käyttäytyvän auton. Keke käyti usein luuluisaa "kabiini täynnä käsiä" ilmaisua eikä sillä kyllä tarkoitettu että kuljettaja tekee mutkan aikana jatkuvasti virheitä.mh_84 sanoi:No autohan toimii aina niinkuin pitää. :wink: Kyllä se on kuljettava, joka liian myöhäisellä jarrutuksella etc. saa aikaan perän irti lähtemisen jota sitten täytyy korjailla. Tässä Saari on ihan oikeassa. Mutta en minäkään ymmärrä miksi se sitä nyt noin paljon hehkutti, noita tapahtuu joka kisassa. Ei ne kuskit mitään koneita ole.
Jos kierrosaika on yhtäkkiä pari kymppää huonompi, ei vika aina ole autossa vaan yleensä kuljettajan virheessä. Kuskit tekevät virheitä joka kierroksella, mikään kierros, tai edes mutka, ei ole täydellinen.
Viimeksi muokattu: