Banaani sanoi:Sitten se vielä Saarelle selitti kuinka "Kimi ei ollut oikein juttutuulella"
:jaska:
Ei voi muuta sanoa :nope: :nope:
Siis voiko toimittajakaan olla noin tyhmä??
Banaani sanoi:Sitten se vielä Saarelle selitti kuinka "Kimi ei ollut oikein juttutuulella"
:jaska:
Lahes joka kanavalla (ainakin isommilla) on haastattelija lahtoruudukossa kyselemassa viime hetken kommentteja. Eroa on tietysti siina, minkalaisia kysymyksia esittelee eika aina tarvitse loytaa pelkastaan sita Kimia haastateltavaksi, siella on aika monta muutakin mielenkiintoista henkiloa.Teemu-84 sanoi:Siis mikä helkkari siinä on ettei voi jättää kuskia rauhaan edes starttiruudukossa?!? :nope: :jaska: Pitäisi Mustakarinkin kokeneena toimittajana jo tuollainen tietää.. :thumbdown
Joo, pitkästä aikaa tuli katsottua kisa ilman nettiä, joten aikaa selostajien juttujen kuunteluun oli normaalia enemmän. Onko se selostus aina noin surkeaa? Todellista puusilmäisyyttä osoitti mm. Toyotien kolarin missaaminen sekä Kimin "irtoavat osat". Myös havainnot siitä kuka tulee milloinkin varikolle olivat todella heikkoja.Jr- sanoi:Täysin luokaton selostus tänään mtv3:n tiimiltä :thumbdown
Sama homma, ehkäpä kun seuraa kisaa ja on netti käytössä ei siihen selostukseen kiinnitä juuri huomiota. Tulee seurattua livetimingiä ja irciä enämpi ku selostusta.Charlie sanoi:Joo, pitkästä aikaa tuli katsottua kisa ilman nettiä, joten aikaa selostajien juttujen kuunteluun oli normaalia enemmän. Onko se selostus aina noin surkeaa?
Siis nuo selostuksethan ovat tarkoitettu lähinnä suomijunteille, jotka katsovat formuloita pienessä kaljapöhössä. Jos selostuksia alkaa oikein kuuntelemaan niin heikon tason huomaa heti.vmjs sanoi:"Ehkä Ralf halusi ohittaa Trullin ja osui sen takia häneen..?"
"Varikkopysähdys näyttää olleen ennalta suunniteltu.."
Tuli Mustakarilta vastaavia enemmänkin. Ei nyt vaan muistu mieleen. Ja sitten se ainainen "Onko tuo nähdäkseni Super Aguri.. ei Honda.. se on Sato." Olisko vaikea opetella ne autot ulkoa?
Tämä ei ole niinkään tunnistusongelma kuin nimeämisongelma. Ainakin minä olen tullut siihen tulokseen, että selostuskopissa on kutsuttu Super Aguria Hondaksi useampaan otteeseen, vaikka auto on tunnistettukin (ei selostajat sentään luule Iden ajaneen Hondan tallissa vaikka Saton kohdalla niin voisi vielä ulkomuistista vetäistäkin). Onhan siinä Agurissa Hondan moottori, mutta silti voisi olla hieman tarkempi.Vilperi sanoi:Eki sitten korjasi virhensä toteamalla, että se onkin Takuma Saton Honda!
Tuo pisti kyllä nauramaan. En tiedä joko täällä mainittiin, mutta selostajat missasivat iloisesti sen Kimin autosta irronneen kappaleen. Parin kierroksen päästä tuli hidastus ja sitten hädissään tutkittiin onko kierrosajat huonontuneet. :jaska:jarkkom sanoi:Lisäksi se Schumin jarrutus mutkaan lähikuvassa oli sinänsä hieno taiteellinen ohjaajan otos, että siinä näkyi kuinka paljon hiilikuitupölyä etujarruista tulee jarrutuksen aikana. Noh, ehkäpä pojilla oli kiire tihrustaa live timingia.
Harmi ettei tätä vuodatusta pystynyt kirjottamaan ennen Barcelonan kisaa, koska Kimi on aina tullut ekana tai muiden kärkikuskien kanssa samaan aikaan varikolle :thumbup:Allekirjoittanutta on syytetty aika-ajoin yltiöoptimismista Räikkösen bensamäärien suhteen. Todisteet puhuvat kuitenkin muuta. Otetaan esimerkiksi Barcelona: Kimi pysähtyi ensimmäisen kerran varikolle viisi kierrosta myöhemmin kuin paalupaikkamies Fernando Alonso. Barcelonan radalla bensaa kuluu noin 2,2 litraa per kierros. Räikkösen auto on ollut aika-ajossa siis noin 11 kiloa painavampi kuin Alonson. Yksitoista kiloa tarkoittaa Barcelonassa yhdellä kierroksella noin 0,4 sekuntia lisää kierrosaikaan.
Kimi on muuten ollut joka kerta raskaammalla autolla liikkeellä kuin kisan voittanut kuljettaja.Jere1983 sanoi:Harmi ettei tätä vuodatusta pystynyt kirjottamaan ennen Barcelonan kisaa, koska Kimi on aina tullut ekana tai muiden kärkikuskien kanssa samaan aikaan varikolle :thumbup: