Ai puhut varmaan Seppo Vauhdista, jonka nimi on täydellinen kilpa-ajajalle.Rekku sanoi:Scott Andrew Speed. Oskarilla on kyllä joku ihmeen fetissi kuskien toisien nimien suhteen. Mikä on Oskarin toinen nimi?
Ai puhut varmaan Seppo Vauhdista, jonka nimi on täydellinen kilpa-ajajalle.Rekku sanoi:Scott Andrew Speed. Oskarilla on kyllä joku ihmeen fetissi kuskien toisien nimien suhteen. Mikä on Oskarin toinen nimi?
Samaa olin kyllä kuulevinani... Kisan suurin kämmi oli kyllä missata Buttonin ohitus Räikkösestä...PeeVee79 sanoi:"...Kimi saa Räikköstä kiinni..."
Vai kuulinko omiani?
...ja Fisichellasta. Ja hämmästely Buttonin toisen stopin jälkeen, että josko se sittenkin pysähtyisi vielä kolmannen kerran. Ja DFiaAn kisaotsikkoon laittama kartta. Ja...Gessle sanoi:Samaa olin kyllä kuulevinani... Kisan suurin kämmi oli kyllä missata Buttonin ohitus Räikkösestä...
Joo, toi oli niiden miljuunan muun tyrän ohella täysin anteeksiantamatonta. :nope: :nope:Observer sanoi:Eipä muistanu Erkki ketkä Ferrari-kuskit ajoi Hockessa kaksoisvoiton 1999 vaikka oli vissiin sielläkin paikan päällä.
Juu Mustakiikari taasen horisi eikä Saari vissiin kuunnellut tai ilennyt korjata... :nope:Gessle sanoi:Samaa olin kyllä kuulevinani... Kisan suurin kämmi oli kyllä missata Buttonin ohitus Räikkösestä...
ainahan se on pihalla. nopeesti pois ja uus tilalle :jaska: :nope: :thumbfh:patriot sanoi:Erkki oli pihalla.... :thumbdown
Nyt alkoi muakin ärsyttää. Kimi ohittaa Räikkösen jutuille voi vielä hymyillä, mutta kurmottaa kuunnella Oskun turhanpäiväistä spekulointia. "Tuleekohan vielä varikolle..."kristian.s sanoi:Taisin aiemmin tässä ketjussa mainita, ettei selostus ole minua liiemmin häirinnyt.
Totta. Olikohan niin, että Kimi kävi toisen kerran varikolla kierroksella 29, ja senkin jälkeen Oskari kehtasi sanoa ääneen jotain sen suuntaista, että mitäs jos Kimin ei tarvitsisi tulla enää varikolle.. Ja sitten kun Button 24 kierrosta ennen maalia tulee varikolle, niin tilanne on tietenkin "siinä ja siinä".Hurmurisija sanoi:Nyt alkoi muakin ärsyttää. Kimi ohittaa Räikkösen jutuille voi vielä hymyillä, mutta kurmottaa kuunnella Oskun turhanpäiväistä spekulointia. "Tuleekohan vielä varikolle..."