Allekirjoitan täysin. Pulkkinen selkeästi Maikkarin tiimin paras.osku1619 sanoi:On mukavempi katsoa vapaita harjoituksia kuin aika-ajoa ja kisaa. Saari pois ja Pulkkisen Timo tilalle... :alppu:
Muu tiimi on niin onneton että siinä Pulkkinenkin vaikuttaa paremmalta kuin onkaan.T. Salama sanoi:Olen viime aikoina oppinut pitämään tästä Pulkkisen pojasta, vaikka aikaisemmin hän sai minussa aikaan vain puistatusta ja pahoinvointia. Mitä on tapahtunut
Sama.Oikeastaan kuuntelisin kisoissakin mieluummin Timoa kuin Oskaria :yuck:
Observer sanoi:Muu tiimi on niin onneton että siinä Pulkkinenkin vaikuttaa paremmalta kuin onkaan.
Sama.
Ja mää kun luulin kuulleeni joskus, että tänä vuonna olisi olleet katsojamäärät nousussa. Ihmettelinkin sitä. Vuonna 2005 Kanadan GP:llä oli parhaimmillaan 1,4 miljoonaa ja keskimäärin noin 1,2 miljoonaa katsojaa.MTV3 sanoi:- Kyllä formula ykköset edelleen kiinnostavat suomalaisia. Kanadan GP:llä oli juhannuksena yli 900000 katsojaa.
Tää on muuten totta. Eurolla on aivan mielettömän tasokas hMotoGP-selostus. Itseasiassa viimevuonna oli vielä parempi, mutta täksi kaudeksi se toinen kaveri meni neloselle.jupla sanoi:Jos saisi Eurosportin Kalle Lepistön kaltaisen asiaan paneutuvan, rauhallisen, oikeanlaisen huumorintajun omaavan selostajan. Suomesta ei taida niin vaan löytyä moista F1-selostajaa?
En mä nelosenkaan MotoGP selostusta ihan heti menis haukkumaan.jarkkom sanoi:Tää on muuten totta. Eurolla on aivan mielettömän tasokas hMotoGP-selostus. Itseasiassa viimevuonna oli vielä parempi, mutta täksi kaudeksi se toinen kaveri meni neloselle.
Kannattaa katsoa ja verrata laatua jos ei ole ennen kokeillut. Tietää ainakin mimmoinen tasoero noissa on.
mutta silti schumi jäi radan varten, selostajan syyNotShee sanoi:"Nyt voisi heittää päivän huonoimman puujalkavitsin tähän: 'Väki vähenee, pidot paranee.', mutta onneksi en semmoista heitä." :nope: :thumbfh: :thumbfh:
Minusta taas Salo jutteli välillä vähän omituisia. Esimerkiksi parempana lähtöpaikkana on aina pidetty ajolinjalla olevaa lähtöruutua. Nyt Salo totesi päin vastoin. Ajolinjalle kuulemma valuu öljyä yms ja sen takia ajolinjan ulkopuolella oleva lähtöruutu on parempi.hhanhi sanoi:Salo kyllä pelasti päivän. Selostus tuntui paljon asiantuntevammalta kuin joskus muinnoin.
No tekihän se sitäkin. Mutta parempi tuo on kuin Saari et Erkki.Törni sanoi:Minusta taas Salo jutteli välillä vähän omituisia. Esimerkiksi parempana lähtöpaikkana on aina pidetty ajolinjalla olevaa lähtöruutua. Nyt Salo totesi päin vastoin. Ajolinjalle kuulemma valuu öljyä yms ja sen takia ajolinjan ulkopuolella oleva lähtöruutu on parempi.
Sateella ajolinjalla oleva paikka on sen takia huonompi koska siihen kertyvän kumin päälle jää vettä "helmeilemään" ja tekee sen erittäin liukkaaksi. Sen takia sateella ajetaan muutenkin hieman eri linjoja kuin kuivalla.Törni sanoi:Minusta taas Salo jutteli välillä vähän omituisia. Esimerkiksi parempana lähtöpaikkana on aina pidetty ajolinjalla olevaa lähtöruutua. Nyt Salo totesi päin vastoin. Ajolinjalle kuulemma valuu öljyä yms ja sen takia ajolinjan ulkopuolella oleva lähtöruutu on parempi.
mielestäni se puhui tuossa tilanteessa ToyotastaZeiar sanoi:Taas oli "Honda" pyörimässä muiden jaloissa...onko se Oskari niin vaikea tajuta, että se jälkipään valkoinen auto on SUPER AGURI.
hhanhi sanoi:Salo kyllä pelasti päivän. Selostus tuntui paljon asiantuntevammalta kuin joskus muinnoin.