Ei aina kaikkea tarvitse sanoa suorin sanoin.patriot sanoi:Ei kai se sitä Kimin syyksi väittänytkään?
Eiku kato Ferrarit vie enämpi löpöä, kun niissä on vielä V12-moottorit.Petri sanoi:Scumin viimeisen varikkokäynnin jälkeen : "mutta nyt Schumacher on liikkeellä painavammalla autolla...."
siis auton on oltava painavampi kun se on just tankattu, jepjep, silti voisi perusolettamana pitää, että autot tulevat kuitenkin samalta matkalta maaliin.
:jaska:
juu ainiin,AJ sanoi:Eiku kato Ferrarit vie enämpi löpöä, kun niissä on vielä V12-moottorit.
Kuljetusyhtiö K. Räikkönen..Teemu-84 sanoi:Ja mistä se Saari polkaisee aina noita titteleitä kuskille, Kimillekin tuli taas joku uusi..
No sehän oli se että ei olekkaan enää toi turva-auto kuski se eniten johtokierroksia tällä kaudella ajanut Mersukuski, vaan Kimi mukamas, en nyt kuitenkaan tuosta menisi takuuseen, koska tuota turva-autoahan on tarvittu jo melkein jokaisessa kisassa...Teemu-84 sanoi:Ja mistä se Saari polkaisee aina noita titteleitä kuskille, Kimillekin tuli taas joku uusi..
Heh, jälkimmäisen kohdalla Salo heittikin ääneen MTV3+ kanavan puolella, että aika hyvään paikkaan tuli mainoskatko pääkanavallaarttum sanoi:-mainoskatko lähes välittömästi SC:n jälkeen (miksi ei sen aikana) ja toinen katko _juuri_ kun Schumi saavutti Alonson ja MM-taistelu kävi kuumimmillaan
"
Jep. Ja hieman vielä naurahtivat päällensä!Aqualizer sanoi:Heh, jälkimmäisen kohdalla Salo heittikin ääneen MTV3+ kanavan puolella, että aika hyvään paikkaan tuli mainoskatko pääkanavalla
No, itekkin kyllä olisit perusnegatiivinen ajettuasi kuutta kisaa lukuun ottamatta koko urasi paskoilla autoilla, viittaan tuohon kuuden kisan lukuun ottamattomuuteen sen Schumi tuurauksen... No kyllähän te sen jo tiesitte...McRäkä sanoi:Kun Salon kommentointia lähetyksissä kuuntelee, en yhtään ihmettele että sai kenkää esim. Toyotalta. On kyllä niin perus-negatiivinen kaveri että ei mitään rajaa. Realisti saa ja voi olla, mutta jotain rajaa... (tämä nyt vaan siinä valossa että kaveri on suhtautunut samoin omaan tiimiinsä kuin nyt suomalais-kuskien ajeluun radalla).
mh_84 sanoi:Kuljetusyhtiö K. Räikkönen..
En tajunnut vieläkään mitä järkeä siinä olisi ollut. Ekihän siis pohti että jos Shumi olisi päässyt Alonson ohi niin miten Shumi oltaisiin siirretty Massan ohi. Tällöin ainoa asia miksi Shumi edes olisi kannattanut siirtää Massan edelle olisi ollut luonnollisesti se että Shumi olisi saanut silloin neljä pistettä Alonsoa enemmän kahden sijasta. Jos Massa olisi suorittanut Ekin kehotuksesta ylimääräisen varikkokäynnin niin olisi järjestys ollut seuraava: 1.Shumi 2.Alonso 3.Massa eli Shumi olisi saanut vain samat kaksi pistettä enemmän kuin Alonso mitkä olisi saanut ilman Massan ylimääräistä varikkokäyntiäkin.Markus Sytelä sanoi:Öh, on sinullakin matikkapää. Eihän se FERRARIA olisi hyödyttänyt, mutta silloin olisivat voineet saada samat sijat 1 ja 3, oikeassa järjestyksessä.
:jaska:Petri sanoi:Scumin viimeisen varikkokäynnin jälkeen : "mutta nyt Schumacher on liikkeellä painavammalla autolla...."
siis auton on oltava painavampi kun se on just tankattu, jepjep, silti voisi perusolettamana pitää, että autot tulevat kuitenkin samalta matkalta maaliin.
:jaska:
Sinulla ei taida olla matikkapäätä ollenkaan. Tai ylipäätään mitään päätä. Lapsellisia provoyrityksiä kaikki kommentit.Markus Sytelä sanoi:Öh, on sinullakin matikkapää. Eihän se FERRARIA olisi hyödyttänyt, mutta silloin olisivat voineet saada samat sijat 1 ja 3, oikeassa järjestyksessä. Oli kyllä surkuhupaisaa katsella Ferrarin touhuja Massan voitettua. On se niin Schumin talli kun voi olla. Tavallaan mietityttää, olisiko joltain huippukuskilta sittenkään viisas veto mennä sinne, edes Schumin lopetettua. Talli ei välttämättä työskentele samalla uutteruudella toisen kuskin eteen. Lisäksi Schumin lähtö on ihan uusi tilanne. Kannattaa muistaa, ettei niin kovaa tuolla autolla ole kukaan muu ajanut yli kymmeneen vuoteen, ei ehkä koskaan. Pystyykö joku muu motivoimaan tiimin samalla tavalla ja keräämään heidän kunnioituksensa? Epäilen.