Tuo yksin selostaminen ei kyllä Saarelta aivan nappiin mene. Oskari oli pahasti ulkona kisan tapahtumista. Aivan liian pahasti. Samaan aikaan kun ainaisesti kaivattuja hienoja ohituksia tehdään radalla, ovat Oskarin silmät ilmeisesti papereissaan, joista lueskelee menneiden vuosien tilastotietoja. Useampaankin kertaan kisan aikana sama juttu.Mr Cale sanoi:Pakko myöntää, että harmittavan paljon meni Oskarilta ohi silmien. Johtunee siitä, että joutui selostamaan yksin.
En tiedä miten Saari selosti, mutta Kyllösen selostus oli huikean paljon parempaa, kuin esim. Monacossa.:thumbup:Goula sanoi:Ensimmäisen kerran tällä kaudella Kyllönen oli parempi kuin Saari. Huomasi kilpailuntapahtumat nopeammin ja selostuskaan ei ollut enään niin väkinäistä.:ahem:
Niimpa, aika huvittava oli, jospa alkukausi onkin ollut pelkkää testiä eli kaikilla on nolla pojoa!Jalperi sanoi:Pulkkinen julisti uuden kauden alkavaksi tästä kisassa, kuulemma 16 kuskia lähtee tähän kauteen uudella moottorilla:eek!:
Samaa mieltä. Olen vakaasti sillä kannalla, että harjoituskokoonpanon (Pulkkinen selostaa, Mustakari önisee vieressä, Saari sukkuloi varikolla) voisi jäljentää sellaisenaan myös aika-ajo- ja kilpailulähetyksiin.öö ruz sanoi:Kämmejähän herrat tekee mutta Pulkkinsen ja Mustakarin leppoisaa jutustelua harjoituksissa on mukava kuunnella. Oikeesti.
Oon kai vaikea ihminen kun mua ärsyttää tuollaaset pienet asiat noiden selostuksessa. Luulis, että selostajat pystyisivät tunnistamaan mutkat ja kuljettajat, ei voi olla kovin vaikeaa, jopa minä siihen pystyn. Olis myös suotavaa, että selostajalla olisi sen verran englanti hallussa, että pystyisi kääntämään noi team radio -keskustelut.öö ruz sanoi:Kämmejähän herrat tekee mutta Pulkkinsen ja Mustakarin leppoisaa jutustelua harjoituksissa on mukava kuunnella. Oikeesti.
Kyllä... Ei aina välttämättä jaksa kahtoo, mut ku kuuntelee nii siinä on kiintoa.öö ruz sanoi:Kämmejähän herrat tekee mutta Pulkkinsen ja Mustakarin leppoisaa jutustelua harjoituksissa on mukava kuunnella. Oikeesti.
Timppa & Eki ovat yhdessä ehkä hieman parempia.vmjs sanoi:Oskari & Keke on selvästi paras selostajapari mitä MTV3:lla on tarjota.
vmjs sanoi:Oon kai vaikea ihminen kun mua ärsyttää tuollaaset pienet asiat noiden selostuksessa. Luulis, että selostajat pystyisivät tunnistamaan mutkat ja kuljettajat, ei voi olla kovin vaikeaa, jopa minä siihen pystyn. Olis myös suotavaa, että selostajalla olisi sen verran englanti hallussa, että pystyisi kääntämään noi team radio -keskustelut.
Vaatii oikeesti aika paljon omistautumista lajille että opettelee esim. pleikkarista kaiikki mutkat. No minäkin olen sen tehnyt, pari rataa on tullut käveltyä läpikin.
En mä tiedä voidaanko me vaatia selostajilta keillä on vielä aika monta monitoria selostuskopissa että ne on suorassa lähetyksessä heti kärryillä. Nuo tiimiradiotkin saattaa kuulua hieman huonosti koppiin. Tottakai ne pystyy parempaan, mutta ei tää nyt ihan hanurista ole.