Selostuksen kukkasia kaudella 2007

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Mediaprofeetta sanoi:
itse ainakin toimisin juuri noin :D
:rolleyes: :doubtful:

Ei itseäni ainakaan häiritse spekulointi, ellei se täytä koko lähetystä, mutta jos lajista alkaa historiaa ja faktoja laajemmalti kertomaan, niin kyllä niiden on pidettävä kutinsa 1/1. Muuten selostaja tekee itsestään pellen.

Chip^

Well-known member
Partsi sanoi:
Suomussalmen kuha on tainnut tulla viisi kertaa?
Raakaa tilastofaktaa elämästä syrjäytyneille:

1 osakilpailu 3
2 ---||--- 2
3 ---||--- 1

[EDIT] Korjattu lista. Kiitos aktiivisten foorumilaisten :)
Ainakin tänään lämmittelykierroksesta palkintojenjakoon asti kuulin 'Suomussalmen Kuhan' kahdesti..

Porttilan Laki

Well-known member
Kyllönen juuri:

"Heikki Kovalainen on tänään parhaana.. Suomussalmelaisena!" :D

Törni

Well-known member
forti sanoi:
eihän saari edes selosta perjantaisin:doubtful:
Ei sillä mitään väliä ole. Pääasia että selostajia pilkataan :thumbup:

Vaikkakin virheistä, joita pahempia tehdään itse jo pelkästään pilkatessa :D

Vice

Reality bites
Kyllöseltä taas hienoa sekoilua, mutta kyllähän tuota kuunteli.

mh_84

Well-known member
Kiihdytyksissä ei paljon G-voimia pääse syntymään, sen verran tiukasti kuljettaja on penkissä kiinni - Pulkkinen

:thumbup:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
viime kisassa Keke heitti kyllä tosi hyvää settiä mm. tiimiradioista.

..
"Silloin kun itse ajoin formula ykkösissä, otin tulpat pois korvista, kun en jaksanut kuunnella niiden valitusta."

panche

nollajaakko
Kyllösen toteamus Espanjan gp:ssä,

Barcelonan mutkat ovat erittäin rankkoja auton koneelle eli moottorille:p

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jr- sanoi:
Keke oli tänään aivan liekeissä! Hyvä KEKE!
Keke ja Osku yhdessä on aika hauska pari. Selkeesti parasta mitä maikkari pystyy tarjoamaan. Osku torstaina varikolla.:D

Goula

Flying Finn
Keke ja Saari aivan sekaisin Alonson ja Hamiltonin renkaista monen kierroksen ajan. Vaikka kuinka kuvassa näkyi viivat niin eivätpä he sitä huomaa. :nope:

R.Rosset

Well-known member
Kyllösen selostus tänään oli jotain ihan käsittämättömän surkeaa. Puhuu kaikenmaailman Tarzaneista ja kaikesta muusta paitsi itse kisasta. Sitäpaitsi sen hehkutuksetkin ovat nykyään todella väkinäisiä.:thumbdown

Vice

Reality bites
R.Rosset sanoi:
Puhuu kaikenmaailman Tarzaneista ja kaikesta muusta paitsi itse kisasta
Pakko kai sitä jotain liirumlaarumhöpinää on kehitellä kun itse kisassa ei tapahdu yhtään mitään :)

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Vice sanoi:
Pakko kai sitä jotain liirumlaarumhöpinää on kehitellä kun itse kisassa ei tapahdu yhtään mitään :)
Juu, onhan tuokin ihan totta, on. Mutta kun Hamilton otti Alonson hetkessä (ainakin koosteessa) kiinni ja näytti ratkaisevan pahalta, niin pitääkö väkisin nyt vielä luetella historiankirjoista ne suomalaisten kierrosaikanoteeraukset Monacossa. :p

yussi

Virallisesti teini
Sijainti
Suomussalmi
Matti alkoi päästä vauhtiin, meni vain puoli kierrosta huomata Wurtzin takasiipiongelmat, toisin kuin oskulla jolla meni 2-3 kierrosta huomata kun höpisi jotain kimin ajoista

Samaan aikaan hän (Osku) ei huomannut Webberiä, Webber ohittaa ruudussa Liuzzin ja Cuution. Sitten kun Heidfeld mani varikolle ja tuli pois webberin taakse joka näkyy lähes koko ajan ruudussa heidin edessä ja ruudussa on 3. heidfeld tämä ääliö jatkaa Heidin varikkokäynnin hehkutusta ja kuinka tämä palasi toiseksi höpinöitä. Oisi varmaan sitten palkintotilaisuudessa yllättynyt että kukas tuo on ja kuinka se pääsi toiseksi kun eihän se Webber Heidfeldiä ohittanut. :jaska: :nope:

Viimeksi muokattu: