Selviteetäänpäs tämä nyt kerralla

Mitä seuraavista CCMK:n monologeista olet [u][b]joskus[/b][/u] lukenut

• Äänestäjiä yhteensä
    49

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Tuolla F1-vapaalla pyörii kyllä ihme porukkaa. CCMK tietty, mutta sitten esim. joku really?-kuvatoikkeineen.

Nurtsi

Registered Loser
82-kausikoostetta, jos siihen on postannut joku muu. CCMK itse on minulla ignoressa. Sääli sinänsä, aihe kyllä kiinnostaisi, mutta ellei CCMK edelleenkään laita lähteitä (en voi tietää), ne ovat yhtä arvokkaita kuin kaveri keksisi jutut omasta päästään.
Lähteitä on näkynyt kuulemma jo hyvän aikaa joten ota nyt hyvä ihminen se igge jo pois.

jjv

Arschloch
Tuon otsakkeen lukeminen on vähän kuin Kauniita ja rohkeita katsoisi.
Jo kertaalleen traagisesti kuollut kuski onkin taas mukana seuraavassa kisassa. Aina ei tiedä mikä on tosikertomusta, mikä unen kuvailua.

Ja lähteenä on Helsingin Sanomat. Siinä sitä tarkastamista, jos epäilee tietoja, muutama numero lehteä aikain saatossa ilmestynyt.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Turva-autoista joskus lueskelin, kunnes hokasin, että mulla lienee jotain tähdellisempääkin hommaa. Ja olihan mulla.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Jumalauta. Keke on kuulemma ajellu joskus sekarengastuksella. :eek!:

Kaikkea löytyy B-seoksesta D-seokseen. A-seoksen puuttuminen jäi kyllä vähän harmittamaan. :frown:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Jumalauta. Keke on kuulemma ajellu joskus sekarengastuksella. :eek!:

Kaikkea löytyy B-seoksesta D-seokseen. A-seoksen puuttuminen jäi kyllä vähän harmittamaan. :frown:
Aika monikin (kenties kaikki) siihen aikaan.

jjv

Arschloch
Rengaskohtaisia muistoja -saaga on saanut jatkoa \o/

burb

.
No nyt!
On meinaa niin läskit skannaukset menossa tuolla "kasikakkosessa" että kohta nyrjähtää internetti.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
No nyt!
On meinaa niin läskit skannaukset menossa tuolla "kasikakkosessa" että kohta nyrjähtää internetti.
Mutta onneksi on tulossa kausikooste '83:ahem:

En tiedä pitäisikö lääkitystä vaihtaa, jotta näkisin noissa ketjuissaan jotain muuta kuin internetin täytettä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Aivopieraisin nyt sitten itseni toiseen lähtöruutuun "F1 Kausikooste -82" -toikissa. Pyydän anteeksi kaikilta.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Menikö d-seoksella vai pitikö vaihtaa pehmeämpää?
Joo. Eikäkö söin piparkakkutaikinaa ja se vissiin kävi (alkoholikäymistyyliin, ei vierailu-) mahassa ja aikaansai viestien julkaisukynnyksen madaltumisen valitettavin seurauksin. Damn you piparkakkutaikina!

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Hurjassa iskussa on kaveri kyllä tälläkin hetkellä.