Mahdollisesti kaikki ignoressa.Samaa olen miettinyt. Aika totaalisesti osaa ignoorata muiden kommentit.
Mahdollisesti kaikki ignoressa.Samaa olen miettinyt. Aika totaalisesti osaa ignoorata muiden kommentit.
Mitä ihmettä? CCMK:n monologi on ainoa asia, minkä takia F1-asiapuolelle viitsii klikkautua.Kaksi ylintä olen avannut useammin kuin kerran, ennen kuin olen muistanut, minkälaista settiä kyseinen toikki sisältää.
Kaipa se riippuu siitä, minkälaisia aineita ja minkälaisia määriä on lukuhetkillä käyttänyt.Mitä ihmettä? CCMK:n monologi on ainoa asia, minkä takia F1-asiapuolelle viitsii klikkautua.
Laadukasta käännös... siis ajatuksenkulkua,Ai sun viesti ei ollutkaan sarkasmia? Esimerkiksi tälläiset lauseet räjäyttävät pään CCMK:n viesteissä "Sen jälkeen Renault näyttivät hetken menevän menojaan mutta Brabhamit menivät ensin". FUUUUUUUUUU!!!!
Mitäs tuumaat tästä? Sivulta 8:Ai sun viesti ei ollutkaan sarkasmia? Esimerkiksi tälläiset lauseet räjäyttävät pään CCMK:n viesteissä "Sen jälkeen Renault näyttivät hetken menevän menojaan mutta Brabhamit menivät ensin". FUUUUUUUUUU!!!!
Mä en ymmärrä näistä lauseista mitiä.Mestaruushaaveet hautautuvat pian ilman lisäpisteitä jokseenkin Pironi makaa sentään sairaalassa.
No siis esim. "jokseenkin Keke" menee ohi ja mestaruuteen. Kai.Mä en ymmärrä näistä lauseista mitiä.
Mulla sulaa pää. Paupimaan.Toki muitakin kuljettajia oli erittäin paljon vielä lisäksi vähemmän todennäköisesti taistelemasta mestaruudesta.
:doubtful:Mitäs komediaa tämä on?
Ai niin. Sarkasmihan on taitolaji.
Ja kuinka sitten kävikään::doubtful: