burb
.
Pösilö. Ei eurossa voi maa derivoida valuuttaansa.
AIJJAAHA! Eroan eurosta!
Mm. sillä tavoin etten ole valuutta.
Pösilö. Ei eurossa voi maa derivoida valuuttaansa.
Toivottavasti ei tartte derivoida.
Ei tarvitse. Integroida tarvitsee kylläkin.
Kirjoitin lukiossa L:n pitkästä matematiikasta. Sen jälkeen oli pääsykokeet, joissa piti jotain osata. Jotain opintoviikkoja sen jälkeen.Voi helvetti.
Noistakin kokeista piti keplotella jollain vippaskonstilla tekussa läpi, enkä eläessäni, KUULITTEKO: ELÄESSÄNI, ole tarvinnut insinööritieteitä töissä tehdessäni kyseisiä taitoja. Vittu mitä paskaa.
Sama koskee muuten algebraa.
"En koskaan" nuku päiväunia.
Mä oon edelliset 13 vuotta nukkunut 'yöuneni' kahdessa osassa arkipäivisin. Tavoitteena on 4 tuntia päivällä, 4 tuntia yöllä, 3+3 on lähempänä toteutunutta. Aamukuudelta herätys, luonnollinen aika ois siinä kymmenen aikaan.
Noin niinku miks?
No kun viikonloppuna tulee nukuttua pitkään niin sunnuntainakaan ei tule uni aikaisin jolloin ennen maanantaita tulee nukuttua 3-4 tuntia ja iltapäivällä kotiin päästyä nukahtaa ihan yrittämättäkin. Kelloa en viitti laittaa soimaan päikkäreillä, vituttaa ihan tarpeeks herätä aamulla kesken unien, illalla mieluummin nukkuu niin kauan kuin unta riittää.
Olet mystinen mies.
Olet mystinen mies.
Tein vuosia yötöitä ja ne olivat kyllä namiskuukkelia mulle. Tosin jos työkeikka oli vieraalla paikkakunnalla ja aamulla halusi herätä hotelliaamiaiselle, sitä olikin sitten aivan sekaisin.