oldez
Well-known member
Olen kuullut tarinoita mm. siitä miten ranskalainen perhe asioi Lidlissä, Suomessa. Ei mennyt ihan niin sutjakkaasti.
Yrittikö maksaa shekillä ja ihmetteli kun ei ole ilmaisia muovipusseja?
Olen kuullut tarinoita mm. siitä miten ranskalainen perhe asioi Lidlissä, Suomessa. Ei mennyt ihan niin sutjakkaasti.
Kun ostokset on ladottu hihnalle, niin sitten kalikka perään, ei pitäs olla ylivoimanen tehtävä. Ja kyllä, jos edessä oleva ei sitä laita, niin paukautan sen kovaan ääneen siihen.
Hyvä!
Oppiipahan saatana,
Jaa että myyjä päättää mitä ostetaan.Käsittääkseni se on myyjän tehtävä laittaa tämä kalikka? Eli vähän väärillä linjoilla täällä nyt ollaan. Meillä Vantaalla myyjä on se henkilö, joka tuon kalikan laittaa hihnalle ja me asiakkaat vain stondaamme odottamassa vuoroamme.
Joo, selkeimmällä tavalla kannattaa asiat hoitaaVakkarikaupassani en käytä kalikkaa. Jätän sen verran rakoa omien tavaroitteni ja edessä olevan hyypiön kamoihin, että kassa tajuaa eron. Omien ostosteni jälkeen en tietenkään mitään kalikkoja laittele, kyllä mä sit sanon, jos väärää tavaraa ruvetaan piippauttaamaan.
Yksinkertaistettuna, ensin varmistat että kalikka on edellä olevan perässä, ja sen jäkeen pistät kalikan tarpeen vaatiessa perääsi.Meni niin vaikeaksi, että taidan jättää kauppareissut äidin huoleksi jatkossa.
Muista pistää ostoslistaan 5€ jäätelöpaketti.Meni niin vaikeaksi, että taidan jättää kauppareissut äidin huoleksi jatkossa.
Vakkarikaupassani en käytä kalikkaa. Jätän sen verran rakoa omien tavaroitteni ja edessä olevan hyypiön kamoihin, että kassa tajuaa eron. Omien ostosteni jälkeen en tietenkään mitään kalikkoja laittele, kyllä mä sit sanon, jos väärää tavaraa ruvetaan piippauttaamaan.