burb
.
AIJJAAHA! Eroan eurosta!Pösilö. Ei eurossa voi maa derivoida valuuttaansa.
Mm. sillä tavoin etten ole valuutta.
AIJJAAHA! Eroan eurosta!Pösilö. Ei eurossa voi maa derivoida valuuttaansa.
Toivottavasti ei tartte derivoida.
Voi helvetti.Ei tarvitse. Integroida tarvitsee kylläkin.
Kirjoitin lukiossa L:n pitkästä matematiikasta. Sen jälkeen oli pääsykokeet, joissa piti jotain osata. Jotain opintoviikkoja sen jälkeen.Voi helvetti.
Noistakin kokeista piti keplotella jollain vippaskonstilla tekussa läpi, enkä eläessäni, KUULITTEKO: ELÄESSÄNI, ole tarvinnut insinööritieteitä töissä tehdessäni kyseisiä taitoja. Vittu mitä paskaa.
Sama koskee muuten algebraa.
Mä oon edelliset 13 vuotta nukkunut 'yöuneni' kahdessa osassa arkipäivisin. Tavoitteena on 4 tuntia päivällä, 4 tuntia yöllä, 3+3 on lähempänä toteutunutta. Aamukuudelta herätys, luonnollinen aika ois siinä kymmenen aikaan."En koskaan" nuku päiväunia.
Noin niinku miks?Mä oon edelliset 13 vuotta nukkunut 'yöuneni' kahdessa osassa arkipäivisin. Tavoitteena on 4 tuntia päivällä, 4 tuntia yöllä, 3+3 on lähempänä toteutunutta. Aamukuudelta herätys, luonnollinen aika ois siinä kymmenen aikaan.
No kun viikonloppuna tulee nukuttua pitkään niin sunnuntainakaan ei tule uni aikaisin jolloin ennen maanantaita tulee nukuttua 3-4 tuntia ja iltapäivällä kotiin päästyä nukahtaa ihan yrittämättäkin. Kelloa en viitti laittaa soimaan päikkäreillä, vituttaa ihan tarpeeks herätä aamulla kesken unien, illalla mieluummin nukkuu niin kauan kuin unta riittää.Noin niinku miks?
Olet mystinen mies.No kun viikonloppuna tulee nukuttua pitkään niin sunnuntainakaan ei tule uni aikaisin jolloin ennen maanantaita tulee nukuttua 3-4 tuntia ja iltapäivällä kotiin päästyä nukahtaa ihan yrittämättäkin. Kelloa en viitti laittaa soimaan päikkäreillä, vituttaa ihan tarpeeks herätä aamulla kesken unien, illalla mieluummin nukkuu niin kauan kuin unta riittää.
Uuden Englannin nahkamies.Olet mystinen mies.
Panen sokeria monitoimikoneiden tankkeihin, osallistumatta rojekteihin ja hankkeihin.Olet mystinen mies.
Pari kesää olin kolmivuorotöissä ja olihan se 21.30-5.30 vuoro suosikkini, varsinkin kun sen viikon jälkeen oli vähän pidempi viikonloppu. Hankalampaa lienee, jos yövuoro loppuu myöhemmin, kuten klo8-10.Tein vuosia yötöitä ja ne olivat kyllä namiskuukkelia mulle. Tosin jos työkeikka oli vieraalla paikkakunnalla ja aamulla halusi herätä hotelliaamiaiselle, sitä olikin sitten aivan sekaisin.