Selvitetäänpä tämä nyt kerralla: Liukuhihnakalikka

Kumpi laittaa palikan liukuhihnalle?

• Etummainen asiakas

Äänet: 23 82,1%
  • Jälkimmäinen asiakas

Äänet: 2 7,1%
  • Itse tungen sen kalikan aina ja poikkeuksetta rektaaliini

Äänet: 3 10,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    28

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
S-marketissa tupakka-automaatti kassojen alussa, ja toki samalta kassalta saa myös Veikkauksen ja Postin tuottehia. Sinne vaan ilman kalikkaa vartomaan vuoroaan ja sanomaan: "Ei nämä ole minun, mutta mikä on Mallun numero?". Sitten painamaan nappia ja kone toivottavasti jumissa, jolloin pääsee kysymään vaihtoehtoista tuotetta numeroineen. Sen jälkeen, kun pari minuuttia jonoa kerryttänyt, niin voikin alkaa kysymään Lottoa ja mieluista postimerkkiä. Lopulta voikin sitten kaivaa lompakosta sen Veikkaus-kortin ja sanoa "Täällähän tämä olikin", ja eikun Lotto-rivi uudestaan tulostumaan. Koko ostokset maksetaan lätkäisemällä kouraan pussillinen 5 senttisiä.

Voisi tämän kait pistää johonkin muuhun ketjuunkin. Modet hoi!

Lunssila

Well-known member
"HEI! NE EI OLE MUN OSTOKSIA!"
Sit ruvetaan peruuttamaan niitä koneelta.
"Oliko nämä vielä teidän? Entäs noi?" "NO EI OLE, margariini on mun". "7,55, kiitos"
"Eikö toi sikanauta ollut pins-tarjouksessa?"
"Se oli viime viikolla ja tämä on alepa."
"No jätetään se pois."
"3,55"
"Tosa"
Sitten seuraavan asiakkaan ostoksia lyödään kassaan.
"Voisin ottaa vielä yhden muovikassin"
Mitä tavaraa saa 3,55:llä niin paljon, että niiden kantamiseen tarvitaan useampaa muovikassia?

oldez

Well-known member
Mitä tavaraa saa 3,55:llä niin paljon, että niiden kantamiseen tarvitaan useampaa muovikassia?
Mistä minä tiedän. Jjv se siellä ostoksilla on. Jotenkin voisin kuvitella että se on ajatellut alunperin tunkea kaikki ostokset siihen hepposeen hedelmäpussiin. Siellä on perunoita, kaali, porkkanoita ja rainbow margariinia ja sitten litran rasvaton maitopurkki joka repi sen kassin rikki. Sikanautakeittoa olis tehnyt. Näkkärit oli jo kotona.

jjv

Arschloch
"HEI! NE EI OLE MUN OSTOKSIA!"
Sit ruvetaan peruuttamaan niitä koneelta.
"Oliko nämä vielä teidän? Entäs noi?" "NO EI OLE, margariini on mun". "7,55, kiitos"
"Eikö toi sikanauta ollut pins-tarjouksessa?"
"Se oli viime viikolla ja tämä on alepa."
"No jätetään se pois."
"3,55"
"Tosa"
Sitten seuraavan asiakkaan ostoksia lyödään kassaan.
"Voisin ottaa vielä yhden muovikassin"
Tää skenaario kaatuu jo tuohon. Mä ehtisin kyllä ohjeistamaan jo siinä vaiheessa, kun myyjä vasta kurottelee väärää tavaraa. Joskaan ei ole koskaan tarvinnut. Tuossakin kaupassa on kalikka, mut se on siinä kassakoneen vieressä, harva sinne rupee kurottelemaan hihnan yli vaan jättää sopivasti väliä ostoksiin tai alkaa latoa niitä hihnalle vasta, kun edellinen asiakas maksaa ostoksiaan.

Muovikassin tarpeen olen kyllä pari kertaa muistanut vasta maksamisen jälkeen.

Viimeksi muokattu:

Lunssila

Well-known member
Mistä minä tiedän. Jjv se siellä ostoksilla on. Jotenkin voisin kuvitella että se on ajatellut alunperin tunkea kaikki ostokset siihen hepposeen hedelmäpussiin. Siellä on perunoita, kaali, porkkanoita ja rainbow margariinia ja sitten litran rasvaton maitopurkki joka repi sen kassin rikki. Sikanautakeittoa olis tehnyt. Näkkärit oli jo kotona.
Niin, aivan.

Sue_me

Well-known member
Olet selkeästi saanut haltuusi liiterin vakio-ostoslistani.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Lisätään mun kauppalistaan kaljalavan ja pullokuitin lisäksi vitusti WC-paperia.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
S-marketissa tupakka-automaatti kassojen alussa, ja toki samalta kassalta saa myös Veikkauksen ja Postin tuottehia. Sinne vaan ilman kalikkaa vartomaan vuoroaan ja sanomaan: "Ei nämä ole minun, mutta mikä on Mallun numero?". Sitten painamaan nappia ja kone toivottavasti jumissa, jolloin pääsee kysymään vaihtoehtoista tuotetta numeroineen. Sen jälkeen, kun pari minuuttia jonoa kerryttänyt, niin voikin alkaa kysymään Lottoa ja mieluista postimerkkiä. Lopulta voikin sitten kaivaa lompakosta sen Veikkaus-kortin ja sanoa "Täällähän tämä olikin", ja eikun Lotto-rivi uudestaan tulostumaan. Koko ostokset maksetaan lätkäisemällä kouraan pussillinen 5 senttisiä.

Voisi tämän kait pistää johonkin muuhun ketjuunkin. Modet hoi!
Vittu melkein aina röökiä ostaessa se aski menee sinne taaempana olevan ostoksien sekaan. Onko sitä hihnaa pakko rullata vaikka ei tarvitsisi? :mad: