Selvitetääs tämä kerralla: Punaisia päin!

Töytäätkö punaisia päin, mitäh?

  • Punaisia päin? Ei ikänä eikä missään olosuhteissa!

    Äänet: 7 11,5%
  • Aina kun silmä välttää

    Äänet: 2 3,3%
  • Vain autolla, en kevyessä liikenteessä

    Äänet: 0 0,0%
  • Vain pyörällä tai jalan, ei autolla konsaan

    Äänet: 32 52,5%
  • No joskus lipsahtaa molemmilla mutta muuten olen hyvä jätkä

    Äänet: 17 27,9%
  • Olen värisokea

    Äänet: 3 4,9%

  • Äänestäjiä yhteensä
    61

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vastasin lipsahduksen.
Olen aivan uskomattoman taitava liikenteessä, menen juuri täsmällisesti valojen mukaan, mutta koska olen myös äärimmäisen rehellinen niin täytyyhän myöntää että ihan joskus on lipsahtanut.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jalkaisin turhankin usien, tosin pyrin olemaan näyttämättä huonoa esimerkkiä pikkulapsille, joten pääsääntöisesti odottelen kiltisti, jos heitä on lähettyvillä.

Autolla en tietoisesti aja päin punaisia.
 
Viimeksi muokattu:

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
En mä tarvi valoja kertomaan mulle, sitä että kulkeeko tiellä autoja. Vanhuksille, sokeille ja lapsillehan noi on ihan hyvät.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Tarkoitetaanko tässä nyt edellä ajavan auton perävaloja vai mitä häh?
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Vastasin värisokeuden, vaikka erotan hyvin punaisen ja vihreän toisistaan, vaikka olenkin punavihersokea, joka todettiin ns. syynissä, mutta se ei ole, eikä ole ollut este ajokortin saamiselle. En juurikaan tahallisesti, tai vahingossakaan ajele tai kävele tahi pyöräile punaisia valoja päin. Tämä ei pois lue sitä, ettenkö olisi joskus niin epähuomiossa tehnyt.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Vastasin tuon ylimmän, koska en kyllä edes kävele punaisia päin tyhjällä tiellä.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Aina kun silmä välttää. Tosin autolla on vaikeata varmistua kaikista ilmansuunnista ja paeta poliisia, joten harvemmin. Pidän vakavempana asiana punaisia päin lipsauttamista kuin tahallisen huolellisesti menemistä. Siihenkin olen toki syyllistynyt.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Fillarilla ja jalkaparilla liikkuessa menen aina tien yli, jos sopiva rako löytyy riippumatta valojen väristä. Autolla ajan harvoin ja vielä harvemmin punaisia päin. Tahallaan muistan viimeksi ajaneeni punaisia päin siltatyömaalla yöaikaan, koska näkyvyys oli hyvä ja olen hyvä jätkä.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Olen mennyt punaisia päin sekä jalan että kaikilla ajamillani kulkupeleillä. Autolla en tarkoituksella, mutta joskus käy arviointivirheitä.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Luulin, että toikissa olisi käsitelty seksiä kuukautisten aikana. Ilahduin.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Autolla en koskaan. Kävellen aika silloin tällöin tulee mentyä, mutta yritän katsoa ensin onko siinä lapsia odottelemassa.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Joskus hiljasempaan aikaan on lipsunut päin punaisia myös autolla, mut sitä yritän välttää. Niin kovaa kiirettä ei ole käytännössä koskaan. Jalan/pyörällä liikkuessa pysähtely tökkii enemmän, joten silloin mennään kun on tilaisuus.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Äänestin! MUTTA VÄÄRIN!!! "Punaisia päin? Ei ikänä eikä missään olosuhteissa!" -vaihtiksen valitsin, mutta kyllähän se niin on, että jos valoissa on häikkää eikä se vaihdu ikinä vihreäks, niin jossain siinä parin tunnin odottamisen kohdalla saatan syyllistyä punaisia päin kulkemiseen.
Normiolosuhteissa en käy päin punaista.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kesäkelillä hipsasen juosten punasilla yli jos ei näy autoja tai mallia kattovia lapsia. Liukkaalla talvikelillä en sitäkään. Hirvitti eilenkin tossa Kurvissa kun jengi juoksee pienen raon tullen helvetin liukkaan ajoradan yli punasilla oletusarvona, että kaatua ei voi. Jos kaatuis niin pahaa jälkee tulis kun vihreillä tulevat autot raskaasta liikenteestä puhumattakaan ei ehtis pysäyttää ennen jäisellä ajoradalle kaatunutta kiirehtijää.
 
Ylös