Selviytyjät / Amazing Race

Enrique

Well-known member
Liittynyt
18.12.2002
Viestit
1913
Aloin aikani kuluksi katsomaan tuota Selviytyjien 2. kautta. Sitä Australiaa siis. Meininki ois katsoa noita uudempiakin mitä en ole nähnyt vielä.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Luultavasti olen vielä puolenyön jälkeen hereillä niin voisi katsoa koskemattomuuskisan. Kiinnostaa edelleen, että mitä siinä tarkalleen kävi, kun Jameshan mietti tahallaan häviämistä :rolleyes:
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Tuli haudankaivajalle noutaja.

Pidin tyyppiä aika pitkään sympaattisena. Keskittyi siihen missä oli hyvä eli painoi hommia leirissä tiimin eteen ja jätti juonittelut muille.

Sitten löysi ne imuniteettivehkeet ja koki muutenkin päässeensä juonittelukuvioihin mukaan. Suu alkoi käymään ja.. no eihän siinä mitään että aika nopeasti oli havaittavissa kisan edetessä että kaveri ei selkeästi mikään katraan kirkkain lamppu ole ajattelun osalta mutta kun heppu sitten itse haukkui toisia selän takana ja päin naamaakin useampaankin otteeseen tyhmäksi niin.. :jaska:

No, kaveri lähti immuniteettikamojensa kanssa nyt kotiinsa ja tyhmät jäi kisaamaan. Otti kyllä tappion miehekkäästi vastaan, peukku siitä.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
No, kaveri lähti immuniteettikamojensa kanssa nyt kotiinsa ja tyhmät jäi kisaamaan. Otti kyllä tappion miehekkäästi vastaan, peukku siitä.
Tavallaan sääli, että just "Selviytyjin" tyyppi lähti, mutta viihteellisempää seurata kun ei ole hetkeen selvää voittajaa.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Joo, nyt täytyy miettiä voittajasuosikki uusiksi.

Denisestä tuli aivan uusia piirteitä esiin, siitä hälle myös peukutus. Nyt sen olemassaolon tuolla Kiinan selviytyjissä ymmärtää jotenkin.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Kyllä nyt kaatui James omaan nokkeluuteensa. Olin varma, että olisi viskannut talismaanin peliin, mutta jostain syystä ei laittanut.

Amandaa saa muu leiri kiittää, sillä hän hoki ekana, että nyt James ulos.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Denisehän on noista suurin kusettaja.:ahem:
Tuota en oo huomannut. Mulle on välittynyt sellainen kuva, että se pitää mielummin suunsa kiinni kuin antaa disinformaatiota (="kusetus" mun sanakirjan mukaan). Toki jokainen raportoi omalle ryhmälleen, mitä on muilta kuullut.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tuota en oo huomannut. Mulle on välittynyt sellainen kuva, että se pitää mielummin suunsa kiinni kuin antaa disinformaatiota (="kusetus" mun sanakirjan mukaan). Toki jokainen raportoi omalle ryhmälleen, mitä on muilta kuullut.
Viittasinkin kilpailun ulkopuolisiin asioihin.;)
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Toivottavasti Todd tai Courtney lähtee seuraavaksi.Vittu että on turhia tyyppejä ja vielä kummatkin näyttää anorektikoilta:yuck:
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Courtney kyllä tuntuu minustakin aika vastenmieliseltä.

Se pokerihemmoon kohdistettu hiillostus muistutti vakavamman luokan koulukiusaamista/työpaikkakiusaamista. En tiedä että jätettiinkö pokerikaverin temppuja vain näyttämättä mutta ei minusta noissa jaksoissa minusta mitään erityisen poikkeavaa tehnyt ansaitakseen sitä jatkuvaa nälvintää.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Olen jo pitkään halunnut itsekin Courtneyta ulos pelistä. Jollakin tapaa Courtney on vaan hieman vastenmielinen ja ainakaan voittoa hän ei mielestäni ansaitse. Harmi kun James putosi, kun pidin hänestä eniten. Nyt en sitten osaakaan heti sanoa, kelle haluan voittoa eniten...
 
Ylös