Ainoastaan pisteiden valossa. Ajaminen oli kyllä kilpailukykyistä, mutta 11 kertaa 17 kisasta Kimi jäi matkan varrelle joista yksi (Itävalta) meni omaan piikkiin. Valtaosa keskeytyksistä johtui Mersun maanantaipannuista jotka oli vissiin jo tehtaalla korvamerkitty Kimille.
Jos ei näe ruutulippua kuin kuudesti kauden aikana niin on hieman hankala kerätä pisteitä. Kauden päätteeksi oli kuitenkin kaikille ihan selvää kumpi mäkkärikuskeista on se joka seuraavalla kaudella Schumin haastaa jos haastaa ja auto pysyy kasassa.. niinhän siinä sitten kävikin (vieläpä vanhan kikottimen kehitysversiolla, kun se kunnianhimoinen MP4-18 ei koskaan nähnytkään actionia).
En kyllä lähtis Checoon vertaamaan. Meksikaani osaa toki olla nopea, mutta jos siinä on muitakin autoja ympärillä niin järki ei hällä oikein tahdo riittää. Checon pitäisi oppia että kulmikas palikka ei mene pyöreään reikään vaikka kuinka niin tahtoisi olevan, vaan pitäisi etsiä (tai painostaa esiin) se kulmikas reikä ja sitten iskeä armotta, rohkeasti ja aggressiivisesti.
Tuntuu että Checo lukitsee ohituspäätöksen puolta kierrosta ennen, eikä pysty enää ohituspaikassa lukemaan tilannetta. Päätös pitää, ohi mennään tai kylkeen vaikka siellä olis täysperävaunuyhdistelmä poikittain teillä..
Malttia, poika.