Monacossa oli.Matxi sanoi:Missäs kisoissa Ferrarilla on ollut tuo reikänokka käytössä? Ainakin Barcelona ja Magny Cours, missä muualla?
Näyttävät testaavan aukolla Silverstonessakin...Matxi sanoi:Missäs kisoissa Ferrarilla on ollut tuo reikänokka käytössä? Ainakin Barcelona ja Magny Cours, missä muualla?
Turkissa tais olla.Matxi sanoi:Missäs kisoissa Ferrarilla on ollut tuo reikänokka käytössä? Ainakin Barcelona ja Magny Cours, missä muualla?
Luulis, ettei kisaan kannata lähteä kokeilemaan toimiiko ne ajossa ihan samalla tavalla kuin laboratoriossa ja/tai dynossa on saatu selville. Ehkä ihan varmuuden vuoksi kannattaa kokeilla testipäivänäkin ihan oikeassa ajossa.petrolhead sanoi:Luulis että nesteiden toiminta selviää laboratoriossa ja/tai dynossa kaikkein tarkimmin.
"The first hour saw the session red-flagged three times for various incidents, the first of which was following an engine-related problem for Fernando Alonso which caused his Renault to stop on the Hangar Straight just before Stowe corner.
After oil was cleaned from the track following that incident, the re-started session was again halted after a collision which involved Toyota’s Timo Glock and David Coulthard at Stowe and left carbon fibre across the track and Glock without a rear wing.
Jaahas, kuutio aloitti jälleen törmäilyn.Joni sanoi:DC Vs Glock osa 2:
Kimi näkee että tasasta tulee kärjessä olemaan, mutta ei usko että BMW on mukana aivan kärjessä.Pyrys sanoi:Hieman huolestuttaa tuo että Lewis oli ainoa 1:20 alittaja..
Mutta toivotaan että Ferrari todellakin peitteli vauhtiaan.
Luulisi vain että jossakin vaiheessa testejä olisi haluttu kokeilla se äärimmäisyyksiin viety kierros. Tosin onko Ferkku testannut tämän kauden autoaan jo aiemmin hopeakivessä?
Silverstone ON nopea rata, ja juuri siksi siivet ovat isot, koska mutkat ovat nopeita. Suorathan tuolla ovat suht lyhyitä, joten mutkista se nopeus tulee.Ground Effect sanoi:Ajavat aika isoilla siivillä. Olin kuvitellut, että Silverstone on aika nopea rata ja ajettas kohtuu pienellä siivellä, mutta taidan muistaa väärin :doubtful:
On se kohtuullisen nopea rata (kierroksen keskinopeus suurempi kuin vaikka Fujilla) , mutta se selittyy nopeilla mutkilla enemmän kuin pitkillä suorilla.Ground Effect sanoi:Ajavat aika isoilla siivillä. Olin kuvitellut, että Silverstone on aika nopea rata ja ajettas kohtuu pienellä siivellä, mutta taidan muistaa väärin :doubtful:
Koska peruskonsepti on kohdallaan käytetään hienoa viilaa eikä sahaa:thumbup: (tulipa väsynyt vertaus)CamoN sanoi:Ferrarilla ei taaskaan mitään silmiinpistävää. Jotain pientä viilailua.
Hyvä nähdä että peränpitäjätkin saa jotain väsättyä.CamoN sanoi:Force Indian kohtuu jämpti evä.
.
No eipä tuo mikään ihmeellinen aika ollut ku Alonso ajoi viime vuonna Q2:ssa kanssa 1.19.1...Ja eipä tuo Kimi ole oikein ikinä mitään rataennätyksiä rikkonut testeissä..Rauhallista ja tasaista ajoa:thumbup:Pyrys sanoi:Hieman huolestuttaa tuo että Lewis oli ainoa 1:20 alittaja..
Mutta toivotaan että Ferrari todellakin peitteli vauhtiaan.
Luulisi vain että jossakin vaiheessa testejä olisi haluttu kokeilla se äärimmäisyyksiin viety kierros. Tosin onko Ferkku testannut tämän kauden autoaan jo aiemmin hopeakivessä?