Feretti
Well-known member
- Liittynyt
- 3.7.2007
- Viestit
- 678
Tuskinpa ainakaan sijoitukset tippuvat:eek!:petrolhead sanoi:Hyvä nähdä että peränpitäjätkin saa jotain väsättyä.
Tuskinpa ainakaan sijoitukset tippuvat:eek!:petrolhead sanoi:Hyvä nähdä että peränpitäjätkin saa jotain väsättyä.
Eikös rataennätys pidä ajaa kisassa joten tuo Hamiltonin ilmeisesti aika-ajosäädöillä ajettu aika ei siinäkään mielessä hirveän vertailukelpoinen ole.Ground Effect sanoi:Ajavat aika isoilla siivillä. Olin kuvitellut, että Silverstone on aika nopea rata ja ajettas kohtuu pienellä siivellä, mutta taidan muistaa väärin :doubtful:
Ei muuten jäänyt Hamilton paljoakaan testeissä rataennätyksestä (ottaen huomioon kaikki sääntömuutokset renkaista ja moottoreista lähtien): Rataennätys: 1.18,739 (Michael Schumacher, Ferrari, 2004).
Tiedä sitten, että onko rataa muutettu jotenkin sitten vuoden 2004.
Niin no ei ne ole vikoina maaliin tulleet joka kisassa.Feretti sanoi:Tuskinpa ainakaan sijoitukset tippuvat:eek!:
Niin, joo, ihan loogista. Näinhän se taitaa olla. Vois välillä vähän ajatella itekkin, mutta voihan tän ajattelun näköjään ulkoistaakkinFool sanoi:Eikös rataennätys pidä ajaa kisassa joten tuo Hamiltonin ilmeisesti aika-ajosäädöillä ajettu aika ei siinäkään mielessä hirveän vertailukelpoinen ole.
Nii joo..Hondathan ne on tainneet miehittää sen peräpäänpetrolhead sanoi:Niin no ei ne ole vikoina maaliin tulleet joka kisassa.
Kimihän kertoili jo Ranskassa, ettei kevyellä autolla ja uusilla renkailla ajettavista kierroksista ole enää juurikaan hyötyä(kuin pr-mielessä) kun tuo Q3 osiokin ajetaan tänävuonna kisabensoilla. Ja kyllähän Ferrarilla nähtiin millaisia aikoja Mclarenilla ajettiin kisabensoilla, joten todelliset voimasuhteet ovat talleilla jokseenkin hyvin tiedossa.Pyrys sanoi:Hieman huolestuttaa tuo että Lewis oli ainoa 1:20 alittaja..
Mutta toivotaan että Ferrari todellakin peitteli vauhtiaan.
Luulisi vain että jossakin vaiheessa testejä olisi haluttu kokeilla se äärimmäisyyksiin viety kierros. Tosin onko Ferkku testannut tämän kauden autoaan jo aiemmin hopeakivessä?
Mitähän v*ttua? Ajon aikana tuo kuskin suojakaukalo irti? Mitähän tuomaristo sanoisi jos tuo irtoaa kilpailussa tai aika-ajossa, voisi varmaan jo liputtaa ulos.Joni sanoi:Silverstonessa testattiin vähän "sitä ja tätä"
Hittovie, lyö ihan tyhjää.. Kuka on KOB?panche sanoi:Final times for the day:
1 MAS 1:20.188 71
2 KOV 1:20.477 90
3 KUB 1:20.995 82
4 KOB 1:21.335 82
5 ROS 1:21.410 88
6 WEB 1:21.565 94
7 PIQ 1:21.797 68
8 BUT 1:22.081 90
9 LIU 1:22.250 108
10 VET 1:23.853 10
(source: Renault blog)
Joni sanoi:Silverstonessa testattiin vähän "sitä ja tätä"
Ja kuva on aito kun se löytyy esim autosportin kuvagalleriasta:http://www.autosport.com/gallery/photo.php/id/105717
Kovasti väittävät että auton aerodynamiikassa olisi huomattavia muutoksia, mutta eipä tuo etusiipikään näytä varsinaisesti muuttuneen. Päädyistä lähteneet nuo yhdet pienet ilmanohjaimet, mutta profiilit ja kiinnitykset ovat hyvin samanlaiset.Autosport.com sanoi:Hamilton boosted by McLaren updates
By Jonathan Noble Thursday, June 26th 2008, 15:39 GMT
Lewis Hamilton says he has been boosted by the updates that his McLaren team have been trying out at Silverstone this week, as he rounded off his preparations for the British Grand Prix on Thursday.
The McLaren driver was evaluating a number of aerodynamic and car improvements, including a heavily revised front wing that the team hope to run at the British Grand Prix to help get Hamilton's world title bid back on track.
"Today's test was really encouraging," said Hamilton, who has failed to score points in the last two races. "The changes we've made in the last few tests have really improved the car.
"I haven't back-to-backed the new parts so I don't have a benchmark, but the car feels strong around here and I can't wait to be racing in front of my home crowd again."
Although Hamilton had a troubled time in France, failing to score a point and openly criticising the media for their coverage of him, he says the 10,000 British fans present at Silverstone today have helped lift his spirits.
"Driving into Silverstone this morning felt really cool - I couldn't believe how many fans were at the track so early in the morning; they're pretty special, the most dedicated F1 supporters in the world.
"At the start of the day I was really eager to get out on the track – this place it so super-fast that it feels amazing in an F1 car.
"At lunchtime I couldn't believe the amount of people that were waiting outside my garage – it was insane! And while I couldn't say hi to all of them, their support always gives me a special lift at this place."
No eihän siellä kauneuskilpailussa olla. Jos autoon lätkäisisi [kannattamasi tallin nimi]:n värit ja logot niin se voisi vaikuttaa "kauniimmalta". Ehkä?talakem sanoi:Ruma on... kuin itopaloista väkisin kasattu. Sponsorin tylsä väritys ei auta asiaa...
Pettymys kohtalaisen alun jälkeen...
erottaa nappulat paremmin :thumbup:talakem sanoi:Parempi sivukuva Ferrarin ilmanohjaimista. Felippen ratti jostain syystä sininen.