Liekö vain viimeisissä kilpailuissa alkanut näkyä Bottaksen hitaus Hamiltoniin verrattuna.Liekö Bottaksella kisasäädöt verrattuna Hamiltoniin? :doubtful:
On. Rellun puolelta ollaan jo tyytyväisiä tehoihin, mutta epäluotettavuus harmittaa.Mielenkiintoista nähdä, että säilyykö Red Bullin vauhti koko loppukauden. Ovat nyt olleet aika-ajoissa ihan kärkivauhdissa kahdella aivan eri tyylisellä radalla. Eteenpäin on menty.
Tuskin olisivat Monzassa olleet kuivalla lähellekään niin korkealla. Suzukakin ratana sopii Red Bullille hyvin, mutta eiköhän sen jälkeen tule viimeistään taas vähän takapakkia.Mielenkiintoista nähdä, että säilyykö Red Bullin vauhti koko loppukauden. Ovat nyt olleet aika-ajoissa ihan kärkivauhdissa kahdella aivan eri tyylisellä radalla. Eteenpäin on menty.
Monzan kisa ajettiin kuivalla ja vauhti oli todella hyvää.Tuskin olisivat Monzassa olleet kuivalla lähellekään niin korkealla. Suzukakin ratana sopii Red Bullille hyvin, mutta eiköhän sen jälkeen tule viimeistään taas vähän takapakkia.
Ricciardo oli pettynyt 3. sijaan. Jäädessään Verstappenista "mehiläisen peniksen verran". Niin kuin, eräässä haastattelussa kommentoi.Ricciardo oikeastaan jopa yllättävässä määrin pettynyt kakkossijaan. Vettel oli kuitenkin aika murskaava, joten olikohan Ricciardolla vähän liian suuret odotukset...?
Aika-ajovauhdin perusteella saattaa olla ihan luonnollinenkin tilanne ilman sen kummempaa valjastamista.Jos Kimi on Mersujen edellä ekojen mutkien jälkeen, Kimi valjastetaan tulpaksi?
Juu, kolmossijaan tietenkin.Ricciardo oli pettynyt 3. sijaan. Jäädessään Verstappenista "mehiläisen peniksen verran". Niin kuin, eräässä haastattelussa kommentoi.
Joo. Turning vanen idea on kopsattu suoraan Ferrarilta:Kuvia Singan aika-ajon jäljiltä. On näköjään Newey päässyt taas vanhaan vauhtiin :
Kyllä kyllä, alku ajatelma on Ferkulta. Ikävä kyllä, mutta toteutus on jäänyt Ferrarilta vähän puolitiehen ja Newey on vienyt tuota ajatelmaa aikatavalla eteenpäin.Joo. Turning vanen idea on kopsattu suoraan Ferrarilta:
Itse tykkään näistä tekniikka jutuista kohtuullisen paljon eli kerrotko miten tämä on parempi kuin Ferrarilla?Joo. Turning vanen idea on kopsattu suoraan Ferrarilta:
Kyllä kyllä, alku ajatelma on Ferkulta. Ikävä kyllä, mutta toteutus on jäänyt Ferrarilta vähän puolitiehen ja Newey on vienyt tuota ajatelmaa aikatavalla eteenpäin.
Red Bull on myös kopioinut Mersun peilien sijoittelun.
Odottelen koska Mersu tai Ferrari tuo Red Bullin taipuvan päätylevyn
Oma fiilis on että kuskit sai samanlaista kohtelua kesätaukoon asti. Nyt kaikki paukut menee Lewikseen koska mestaruustaistelu on kova.Liekö vain viimeisissä kilpailuissa alkanut näkyä Bottaksen hitaus Hamiltoniin verrattuna.
Onko jotain muutakin kuin mutu vai onko meillä täällä aeroguru paikalla? :wink:Joo. Turning vanen idea on kopsattu suoraan Ferrarilta:
Kyllä kyllä, alku ajatelma on Ferkulta. Ikävä kyllä, mutta toteutus on jäänyt Ferrarilta vähän puolitiehen ja Newey on vienyt tuota ajatelmaa aikatavalla eteenpäin.
No mikä on parempi tai paras on melko mahdotonta kenenkään sanoa. Se miten nuo barge boardit on yhdistetty noihin turning vanesiiin on ainakin ajatuksena kehitetty pidemmälle RBR autossa kuin Ferrarissa.Itse tykkään näistä tekniikka jutuista kohtuullisen paljon eli kerrotko miten tämä on parempi kuin Ferrarilla?
Tämä paukkujen laittaminen tuodaan aika usein näissä tallitovereiden välisessä vertailussa. Mutta mitä se tarkoittaa käytännössä Mersun resursseilla? Osia kuitenkin riittää molempien autoihin, insinöörejä on riittävästi molemmille, mekaanikkoja on riittävästi molemmille, niin mikä on se panostus jonka Hamilton saa nyt mitä Bottas ei saa?Oma fiilis on että kuskit sai samanlaista kohtelua kesätaukoon asti. Nyt kaikki paukut menee Lewikseen koska mestaruustaistelu on kova.