Albert Oil
Hippi ja juntti
Aikanaanhan Pahkasika, tuo urheilumedioista luotettavin, vaati venäläistä rulettia olympialajiksi juuri samasta syystä. Ei tarvitse kuunnella häviäjien protesti-ininää.Luuserit ovat hengetönnä. Helppo laji tuomaroida!
Aikanaanhan Pahkasika, tuo urheilumedioista luotettavin, vaati venäläistä rulettia olympialajiksi juuri samasta syystä. Ei tarvitse kuunnella häviäjien protesti-ininää.Luuserit ovat hengetönnä. Helppo laji tuomaroida!
Voihan variaatioita olla vaikka mitä, mutta se minkä itse olen nähnyt niin seinässä, siellä ylhäällä, on namiska jota läimäisemällä pysäyttää kellon. Tai parikilpailussa voittaa voiton.Ja kiipeily! Täytyypäskin perehtyä, miten se toimii kilpalajina. Onko voittaja se joka kiipeää seinän X nopeimmin vaiko se, joka kiipeää seinää X korkeimmalle annetun ajan puitteissa?
Ok. Kiipeilyyn ei ole tullut itsellä perehdyttyä sen jälkeen kun lapsena putosin puusta putosin puusta putosin puusta putosin puustaseinässä, siellä ylhäällä, on namiska jota läimäisemällä pysäyttää kellon. Tai parikilpailussa voittaa voiton.
Seinä sitten suunniteltu sillein, että voi valita varmemman mutta hitaamman ja riskialttiimman mutta onnistuessa nopeamman reitin napille.
Minä skeittasin Itä-Helsingissä joskus 80-luvun puoivälissä, kun ekat skeitit rantautuivat sinne. Isoaitini joka oli vielä idemmästä kotoisin, kysyi kerran kyläillessä, kun tulin kotiin että: "Olitkos sinä taas skeidaamassa"?Alpert luki taas toikin että "Skeidailu" ja vastas aivan väärään toikkiin...voi tuota Albert -parkaa
Eipä tiennyt Andyn neuvostoliittolainen mummo viisastellessaan, että todellakin, oli tullut myös ulostetta lautailun ohessa.Minä skeittasin Itä-Helsingissä joskus 80-luvun puoivälissä, kun ekat skeitit rantautuivat sinne. Isoaitini joka oli vielä idemmästä kotoisin, kysyi kerran kyläillessä, kun tulin kotiin että: "Olitkos sinä taas skeidaamassa"?