Lancer
Realisti
TT:ltä asiaa
:ahem: Kerrankin olen täysin samaa mieltä TT:n kanssa... Tosin en mä niin hirviästi ole koskaan eri mieltäkään ollut.TT:ltä asiaa
KLAP KLAP Asiasta lienee turha keskustella.Eisaatana. Siitä on tyyli kaukana kun mennään tientukkona ja kuuluu KLAP.
Se on sama juttu kun goottimenninkäisillä. Pitää kuulua johonkin ryhmään. Lyöppä se lauta palasiksi ja saunanpesään. Ota itseäsi niskasta kiinni ennenkun katoat rutkuperseisen massan (ei Felipe) sisään vailla identiteettiä.
Katsoin 2 sekuntia, kun kaveri rullasi pöydälle ja sit feidattiin kuva pois just kun ois kuulunut KLAP.KLAP KLAP Asiasta lienee turha keskustella.
Ja jos minuun viittaat tuossa "niskasta kiinni ettet katoa rutkuperseiseen massaan yms." kohdassa, niin skeitannut olen viimeksi about 6-7 vuotta sitten ja omaa identiteettiäkään en epäile.
Siinä on vielä se linkki minkä kielsit laittamasta:thumbup:: http://www.youtube.com/watch?v=1U-cgn3cEGA
Tasta on provo kaukana. Taytta asiaa ja kritiikkia.Alkaa vähän tämä Timo Toikin provoaminen menemään yli. Jos en olisi jäänyt kiinni niin olisin hoitanut kirjoittelut Tapanina jatkossa tyylillä eli silloin tällöin (eli postauksia tyyliin pari kertaa kuussa) hieman värikkäämpiä viestejä, mutta ei tällaista jatkuvaa paskanjauhantaa.
edit. jos joku ei ole huomannut niin tämä nikki on luotu viime kesänä eli siis ei vastalauseena Timo Toikille.
KLAP-KLAP!Joillain lahjoja on ja toisella ei, tosin treenaaminen on tärkeässä osassa kehittymisen kannalta. Monet taas saattavat harrastaa omaksi ilokseen. Kaverini aloitti skeittaamisen joskus skidinä ja on nyt kolmekymppinen. On skeitannut jo monta vuotta ammatikseen, on huipulla. Paljon sponsoreita ja jätkän ei hel***ti tarvitse ostaa melkeen mitään On myös esiintynyt monissa videoissa. Tunnetaan jo ympäri maailmaa. Niitä ammattiskeittaajien videoita kannatta tsiikaa, valottaa paljon mitä laji on. Olen saanut häneltä monta live näytöstä ja voi hemmetti mikä ponnistusvoima! :thumbup:
Meillä päin noita klapsuttajia on aina silloin tällöin ja koira menettää hermonsa - ja emäntä seuraavaksi.Ilokseni olen saanut huomata, että tänne on tullut lasten ja nuorten villitykseksi kaksipyöräiset skeittilaudat (1 rengas edessä, 1 takana). Aijai sitä klak klak-ääntä mikä lähtee niistä. Oikein sielu lepää..
Jos jaksais kiinnostaa mitkä sponssit näihin tyhjänpäiväisyyksiin syytää rahaa, niin osaisi boikotoida.. mutta kun ei kiinnosta senkään vertaa.Kaverini aloitti skeittaamisen.. Paljon sponsoreita
Jaajaa.. justjust joo.. jep ja silleen..Olen saanut häneltä monta live näytöstä ja voi hemmetti mikä ponnistusvoima! :thumbup:
Onneksi ei koiraa.. Asfalttiväylälle jos eksyy 500m kauppareissun ajaksi niin melkoisen fifty-sixty päiväsaikaan onko joku klapsuttamassa..sitten jos on, niin samalla kertaa 1-5Meillä päin noita klapsuttajia on aina silloin tällöin ja koira menettää hermonsa - ja emäntä seuraavaksi.
Joo ei kyl niitä amatöörejä jaksa kattoa yhtään!Juu ei kyllä kanssa säväytä skeittailijat tempuillaan yhtään.