kouvotsvoni
Banjottu
Itsehän laistin nettilakosta, kun pelotti jotta jäisi toinenkin kisa välistä, niin piti tarkistaa ja pikalaskea.. On mulla elämä, elämä on mulla, on elämä mulla.Taisi olla kahdeksan päivän aika-ajot.
Itsehän laistin nettilakosta, kun pelotti jotta jäisi toinenkin kisa välistä, niin piti tarkistaa ja pikalaskea.. On mulla elämä, elämä on mulla, on elämä mulla.Taisi olla kahdeksan päivän aika-ajot.
Kröhm mielikuvaa korjatakseni , en muistanu / jaksanu heti osallistua ja viimisist päivist osan olin kännis putkee ja krapula siihe päälle.Taisi olla kahdeksan päivän aika-ajot.
Parin heikomman tekeleen jälkeen, ollaan palattu ekan radan hyvälle tasolle radansuunnittelussa. :ahem:Viime vuodelta tuttu "näppis seinään"-rata:jaska:
Olin kanssa pääsemässä alle 2:40, mutta en kuitenkaan olis lfb:een aikaan kyenny millään.No voi sun perkele...4 sekuntia paransin Ski challengessa "network error".
_o/Kuka muuten on se mc_laren?
Siis sen kelinhän voi harjoitellessa itse valita.Ompas rata tänään tosi paljon jäisempi kuin eilen illalla. Ei mitään saumoja samalaisiin aikoihin :mad_old:
Ja jostain syystä myös aika-ajoissa.Siis sen kelinhän voi harjoitellessa itse valita.
Punaviiniä vaan lisää:thumbup:Ompas rata tänään tosi paljon jäisempi kuin eilen illalla. Ei mitään saumoja samalaisiin aikoihin :mad_old:
Siis mit vitJa jostain syystä myös aika-ajoissa.
Aika-ajot ovat myös harjoittelua.Ja jostain syystä myös aika-ajoissa.