kouvotsvoni
Banjottu
Nyt on ainakin menoa ja meininkiä uudessa radassa, pidän:thumbup:
30-55-15 tais olla itsellä. Hitaasti reagoivat säädöt mutta niin laskijakin, eikä paljon häviä vauhtia luisumiseen. Rännineulansilmä tuppas menemään helposti leveäksi, mutta enpä monta kertaa osunut kaiteisiin, tosiinkuin viime vuonna. Muun rinteen laskeminen oli sellaista että ylhäältä alas kaasu pohjassa kurvausnappia vuorollaan täysillä painaen. Siellä täällä sitten vielä tiukentaa kaartosädettä nostamalla kaasun.30-50-20 luokkaa oli säädöt nopeimmalla yrityksellä, muilla variaatioilla en saanut joko kääntymään tai sitten jäi suorilla tai mutkissa liikaa.
Pitäisi vissiin sitten seurata enämpi Tanjan ja kumppaneiden edesottamuksiaKai nää kisat käydään silloin, kun vastaavat oikeestikin lasketaan.
Tanja ei paljon syöksylaskua laske.Pitäisi vissiin sitten seurata enämpi Tanjan ja kumppaneiden edesottamuksia![]()
No...sitä paremmalla syyllä näemmä sitten.Tanja ei paljon syöksylaskua laske.
Lisäksi oikeasti nämä kisat käydään avaruudessa. Et tainnut tietää sitäkään?No...sitä paremmalla syyllä näemmä sitten.
Bittiavaruudessa?Lisäksi oikeasti nämä kisat käydään avaruudessa. Et tainnut tietää sitäkään?
AJ:lla tasan yksi lasku ja vielä liukkaallaSiis mitä helvettiä? Minä, kakkosena.![]()
Nojoo.AJ:lla tasan yksi lasku ja vielä liukkaalla![]()
Pakko antaa tasotusta. Toisessa simmussa tulehdus. Laskin jo Wengeninkin "silmäpuolena".AJ:lla tasan yksi lasku ja vielä liukkaalla![]()
Mulla on kanssa tasoituksena randomnykiminen koneessa. Noin kerran kahdessa laskussa kone alkaa kolmen sekunnin ajan nykimään noin 3 framea sekunnissa. Ei tule missään tietyssä kohtaa rataa, vaan aina yllätyksenä. Suoralla ei haittaa lain, mutta shikaanissa tarkoittaa lähes varmaa ulosajoa.Pakko antaa tasotusta. Toisessa simmussa tulehdus. Laskin jo Wengeninkin "silmäpuolena".
Mulla alko edellisellä radalla sama ongelma, silloin vielä hyvin harvakseltaan, mutta tää uusin rata ei tykkää pyöriä ongelmitta.Mulla on kanssa tasoituksena randomnykiminen koneessa. Noin kerran kahdessa laskussa kone alkaa kolmen sekunnin ajan nykimään noin 3 framea sekunnissa. Ei tule missään tietyssä kohtaa rataa, vaan aina yllätyksenä. Suoralla ei haittaa lain, mutta shikaanissa tarkoittaa lähes varmaa ulosajoa.
En tiedä mistä johtuu, lämmöistä tai jostain. Joku prosessi taustalla käyttää prosessorin tehoja välillä. Tympi edellisellä radalla vietävästi, kun olin parantamassa aikaa sekunnilla ja viimeisessä shikaanissa ennen maalia alkoi nykiä.
Noni, nyt mulla ei ole sitäkään tekosyytä surkeudelleni.Oletko yrittänyt pudottaa resoluutiota, vähentää yksityiskohtia yms?
Huisi kehityskäyrähän sinulla on ollut:thumbup:Noni, nyt mulla ei ole sitäkään tekosyytä surkeudelleni.![]()
Liukastelin lisää. Ei sujunut, joten laskin kertaalleen maaliin myös aurinkoisella kelillä.AJ:lla tasan yksi lasku ja vielä liukkaalla![]()