Ski Challenge 2011

Mangelo

Well-known member
30-50-20 luokkaa oli säädöt nopeimmalla yrityksellä, muilla variaatioilla en saanut joko kääntymään tai sitten jäi suorilla tai mutkissa liikaa.
30-55-15 tais olla itsellä. Hitaasti reagoivat säädöt mutta niin laskijakin, eikä paljon häviä vauhtia luisumiseen. Rännineulansilmä tuppas menemään helposti leveäksi, mutta enpä monta kertaa osunut kaiteisiin, tosiinkuin viime vuonna. Muun rinteen laskeminen oli sellaista että ylhäältä alas kaasu pohjassa kurvausnappia vuorollaan täysillä painaen. Siellä täällä sitten vielä tiukentaa kaartosädettä nostamalla kaasun.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kertokaapas joku tietävä ja/tai saksan taitoinen, että miksi edellisessä kisassa aika-ajot kestivät päälle kaksi viikkoa ja tällä kertaa vajaat viisi vuorokautta?

Ria

Jäässä
Kai nää kisat käydään silloin, kun vastaavat oikeestikin lasketaan.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Alku on kyllä aika kamala, mutta siitä eteenpäin on ihan suht jees, paljon pitkiä suoria, ainakin se kapee ränni vaikutti siistiltä.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Pakko antaa tasotusta. Toisessa simmussa tulehdus. Laskin jo Wengeninkin "silmäpuolena".
Mulla on kanssa tasoituksena randomnykiminen koneessa. Noin kerran kahdessa laskussa kone alkaa kolmen sekunnin ajan nykimään noin 3 framea sekunnissa. Ei tule missään tietyssä kohtaa rataa, vaan aina yllätyksenä. Suoralla ei haittaa lain, mutta shikaanissa tarkoittaa lähes varmaa ulosajoa.

En tiedä mistä johtuu, lämmöistä tai jostain. Joku prosessi taustalla käyttää prosessorin tehoja välillä. Tympi edellisellä radalla vietävästi, kun olin parantamassa aikaa sekunnilla ja viimeisessä shikaanissa ennen maalia alkoi nykiä.

Ria

Jäässä
Mulla on kanssa tasoituksena randomnykiminen koneessa. Noin kerran kahdessa laskussa kone alkaa kolmen sekunnin ajan nykimään noin 3 framea sekunnissa. Ei tule missään tietyssä kohtaa rataa, vaan aina yllätyksenä. Suoralla ei haittaa lain, mutta shikaanissa tarkoittaa lähes varmaa ulosajoa.

En tiedä mistä johtuu, lämmöistä tai jostain. Joku prosessi taustalla käyttää prosessorin tehoja välillä. Tympi edellisellä radalla vietävästi, kun olin parantamassa aikaa sekunnilla ja viimeisessä shikaanissa ennen maalia alkoi nykiä.
Mulla alko edellisellä radalla sama ongelma, silloin vielä hyvin harvakseltaan, mutta tää uusin rata ei tykkää pyöriä ongelmitta.