Ekaa rataahan siinä pääsee vasta pyörimään.. Kannattaa pistää qualifying päälle kunhan harjoituksissa pääsee hengissä alas asti..ja tietty hakua F1-Forum-sarjaan.Siis millä radalla. Siinä ekassa mitä se antaa harjoituksiin vai![]()
Aika epätoivoista tuntuu olevanEkaa rataahan siinä pääsee vasta pyörimään.. Kannattaa pistää qualifying päälle kunhan harjoituksissa pääsee hengissä alas asti..ja tietty hakua F1-Forum-sarjaan.
Siihen hakuun oli ohjeet tuolla aiemmin. Helppoo kuin heinänteko.Aika epätoivoista tuntuu olevan![]()
Eikun siis toi laskeminenSiihen hakuun oli ohjeet tuolla aiemmin. Helppoo kuin heinänteko.
Nyt takana yli puolet osallistujista ja Jjusban kanssa\o/
Sisuunnuin ja pääsin tappituntumalle.Sisuunnuin ja näytin taitoni nuo. Peliin tiikerin toin.
:nope:Ilmeisesti ryhmäänliittymispyyntösi lipsahti väärään osoitteeseen lain. Yritä uudelleen.
Nyt en jymmärrä.:nope:
Minä taas olin ymmärtävinäni, että se vihreä lippu kertoo startit ja se punainen lippu kertoo ne yritykset, kun ei ole maaliin asti päästy. Eli niitä ei pidä laskea yhteen.Nää pari forumin hahmoa laskeneet mäkeä 800 kertaa, itsellä jäänyt 120 kertaan. Ehken voisi harjoitella enämpi, vaikka se onkin lahjattomia varten moinen toimi.
Toki laskin yhteen.. Kilometrimäärää voisi tihrustaa sitten. 770 vs 145km.Minä taas olin ymmärtävinäni, että se vihreä lippu kertoo startit ja se punainen lippu kertoo ne yritykset, kun ei ole maaliin asti päästy. Eli niitä ei pidä laskea yhteen.
Esimerkin vuoksi listojen kärjessä tällä hetkellä keikkuva hahmo on startannut 4174 kertaa, mutta diskattu tai muuten keskeyttänyt 4042 kertaa. Tunnen itseni amatööriksi.
Oletko ajanut aika-ajoja vai vaan harjoituksia? F1-Forumin ryhmäSiis oonko mä tuossa ryhmässä ?