Ski Challenge 2011

Ria

Jäässä
Noi menee ihan käsittämättömän kovaa, minä olen vieläkin reilusti kahden minuutin huonommalla puolella ajalla 02:06,367 . Että ainahan voi kisata mun kanssa viimesestä sijasta. :D

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Siis millä radalla. Siinä ekassa mitä se antaa harjoituksiin vai :eek::eek:
Ekaa rataahan siinä pääsee vasta pyörimään.. Kannattaa pistää qualifying päälle kunhan harjoituksissa pääsee hengissä alas asti..ja tietty hakua F1-Forum-sarjaan.

mclaren

Susi jo syntyessään
Sijainti
Bouvet'n saari
Tulipas asennettua ja kokeiltua.. tällä hetkellä saldo 2 maaliinpääsyä reilusta kymmenestä (yli)yrityksestä. :eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Nää pari forumin hahmoa laskeneet mäkeä 800 kertaa, itsellä jäänyt 120 kertaan. Ehken voisi harjoitella enämpi, vaikka se onkin lahjattomia varten moinen toimi.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Nää pari forumin hahmoa laskeneet mäkeä 800 kertaa, itsellä jäänyt 120 kertaan. Ehken voisi harjoitella enämpi, vaikka se onkin lahjattomia varten moinen toimi.
Minä taas olin ymmärtävinäni, että se vihreä lippu kertoo startit ja se punainen lippu kertoo ne yritykset, kun ei ole maaliin asti päästy. Eli niitä ei pidä laskea yhteen.

Esimerkin vuoksi listojen kärjessä tällä hetkellä keikkuva hahmo on startannut 4174 kertaa, mutta diskattu tai muuten keskeyttänyt 4042 kertaa. Tunnen itseni amatööriksi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minä taas olin ymmärtävinäni, että se vihreä lippu kertoo startit ja se punainen lippu kertoo ne yritykset, kun ei ole maaliin asti päästy. Eli niitä ei pidä laskea yhteen.

Esimerkin vuoksi listojen kärjessä tällä hetkellä keikkuva hahmo on startannut 4174 kertaa, mutta diskattu tai muuten keskeyttänyt 4042 kertaa. Tunnen itseni amatööriksi.
Toki laskin yhteen.. Kilometrimäärää voisi tihrustaa sitten. 770 vs 145km.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Pitäiskö jotain ryhmän aikoja päästä näkee jostain ?