Ski Challenge 2011

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Viddu. Mä oo tollakaan listalla, vaikka eilen hikoilin "aika-ajon" aikaan... öööhh jotain kahden ylitte. Itekkään muista enää :eek:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Tänään sain asenneltua tuon. En näköjään näy vielä tossa porukassa, mutta aika oli muutaman yrityksen jälkeen muistaakseni 1,53.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Tein uudestaa.

Siis olenkohan mä jotenkin onnistunu eroamaan tuolta, kun kerran jossain vaiheesa näkyi tuo F1-Forum listalla ja näin ketä siihen kuului. Sitten painelin kaikkia napulooita vuorotellen, ihmetellen että mitä helvettiä niissä lukee ja nyt kun meni tuonne niin ei näkyny ainuttakaan grubbee :D

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Tein uudestaa.

Siis olenkohan mä jotenkin onnistunu eroamaan tuolta, kun kerran jossain vaiheesa näkyi tuo F1-Forum listalla ja näin ketä siihen kuului. Sitten painelin kaikkia napulooita vuorotellen, ihmetellen että mitä helvettiä niissä lukee ja nyt kun meni tuonne niin ei näkyny ainuttakaan grubbee :D
No nyt sun pitäis taas olla ryhmässä. Pidä ne näpit nyt kurissa. :eek:

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Pitääpi alkaa treenailemaan , josko pääsis foorumin ryhmään liittoutumaan , kunhan saa aikoja eka hieman hiottua ...

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Zei Zei Usban jälleen takanain, hyvä niin.
Kymmenyksen päässä, mutta väärällä puolella.

Eniten tympii kyllä se Anssi Kela fani siellä radan varressa.
Oma laskija kun 107 yrityksen jälkeen pötköttää taju pois radan varressa, niin tämä "fani" jotenkin kuvittelee, että se on hyvä hetki huutaa:
-"KELA KELA KELA, HOP HOP HOP!!!"

Ärsyttävä ukko.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
No hitto. Tässähän saa tosissaan kehittää painovoimaansa, jotta pysyy edes keskinkertaisena. Viimeksi kun katsoin tulosliuskaa, niin olin neljäntenä, nyt kuudentena.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
8 kymppää sain lähtemään ja nousin sijan..tosin tällähän ei ole mitään merkitystä, kun kisasta vasta pisteet himaan:eek:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
:eek:

Pitäis vissiin treenata vähän enemmän. Mutta kun siellä on niin hienot maisemat, että täytyy katsella niitä samalla kun laskee :D

Ria

Jäässä
Miten toi kilpailuosuus nyt niinkun menee? Saako siinäkin niin monta yritystä, kun haluaa vai vaan yhden? Mites valitaanko race vai group race kohta? Vai lasketaanko ne molemmat erikseen?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Miten toi kilpailuosuus nyt niinkun menee? Saako siinäkin niin monta yritystä, kun haluaa vai vaan yhden? Mites valitaanko race vai group race kohta? Vai lasketaanko ne molemmat erikseen?
Kisa-aika rajatumpi muistaakseni mitä aika-ajot, mutta rajoittamattomasti saa lasketella menemään siinäkin.

Saakura

Well-known member
Tuli kans koitettua.. ihan hauska peli. Paras noteeraus 1.53.jotain
Koitin myös liittyä forumin sarjaan, mutta tiedä sitten menikö oikein :idea:

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Tuli hieman petrattua melkee 8s pelkkiä suksen asetuksia vaihtamalla.
Laitoin ryhmärämä pyynnön.

Viimeksi muokattu: