FW08
Registered User of Talent
Sen päivän kun näkisi, jolloin foorumin ihmisillä menee hyvin. Tai edes ihan hyvin.No en nyt tiedä, ennen kuin minä tulin pilaamaan ja mahdollisesti häätämään Skyggeboyn niin foorumin ihmisillä meni hyvin.
Sen päivän kun näkisi, jolloin foorumin ihmisillä menee hyvin. Tai edes ihan hyvin.No en nyt tiedä, ennen kuin minä tulin pilaamaan ja mahdollisesti häätämään Skyggeboyn niin foorumin ihmisillä meni hyvin.
Vaikka selkeästi kuvittelet vaikuttavasti koko forumin atmosfääriin ja jokaisen forumistin henkiseen tasapainoon, et sitä tee.Aha, eli oliko täällä jo huonosti joku asia ennenkuin tulin säätämään?
Sehän olisi vallan huisia, jos joku löytäisi forumistilta henkisen tasapainon ja alkaisi vaikuttaa siihen.Vaikka selkeästi kuvittelet vaikuttavasti koko forumin atmosfääriin ja jokaisen forumistin henkiseen tasapainoon, et sitä tee.
Skygge on lukittuna kellarissa. Pääsee pois kun moderaattorit niin päättävät. Normikäytäntö.Tarkoitin, kun minulla ja Skyggeboylla oli hieman kireähköt välit niin luulin, että minä hääsin hänet.
No nyt tuli se eka kerta kun harmittaa, että luovuin modeoikeuksista.Skygge on lukittuna kellarissa. Pääsee pois kun moderaattorit niin päättävät. Normikäytäntö.
:alppu:No nyt tuli se eka kerta kun harmittaa, että luovuin modeoikeuksista.
En usko, sillä olet tuon sanonut ainakin sen 100 kertaa.No nyt tuli se eka kerta kun harmittaa, että luovuin modeoikeuksista.
Herra on hyvä ja todistaa minun sanoneen noin kerrankin tätä ennen. Vaihtoehtoisesti hyväilen kiveksiäsi höyhenellä.En usko, sillä olet tuon sanonut ainakin sen 100 kertaa.
Pyry on kato niin kova Madonna-fani, että sillä jokanen kerta on kuin eka kerta.En usko, sillä olet tuon sanonut ainakin sen 100 kertaa.
Ei tarvitse herroitella, mut kyl mie muistan että olet joskus aiemmin sanonut.Herra on hyvä ja todistaa minun sanoneen noin kerrankin tätä ennen. Vaihtoehtoisesti hyväilen kiveksiäsi höyhenellä.
Saat itse päättää.
Et ole todistanut siis vielä yhtään mitään. Lähdenpä tästä höyhenkaupan kautta siilinjärveä kohti.Ei tarvitse herroitella, mut kyl mie muistan että olet joskus aiemmin sanonut.
Joo, toi F1-Forum K-18 osio?, mutta sulla ei riitä ikä.Onko jossain sellainen aihe, jossa voisi esitellä itsensä?
Älä osta höyhentä hyvä mies, osta koko Emu.Et ole todistanut siis vielä yhtään mitään. Lähdenpä tästä höyhenkaupan kautta siilinjärveä kohti.
Miksi höyhenkaupan kautta, eikä mielummin vaikka Alkon kautta.Lähdenpä tästä höyhenkaupan kautta siilinjärveä kohti.
Kysy Jonilta, se sen perusti. Itsensä esittelemistä varten.No voi..... voi hitto. Miksi se on k-18?