Kysy Jonilta, se sen perusti. Itsensä esittelemistä varten.
Luin väärin. Pitänee mennä anteeksipyyntötopikkiin pahoittelemaan.Tarkoitin, kun minulla ja Skyggeboylla oli hieman kireähköt välit niin luulin, että minä hässin hänet.
Vähän luulen, että on se. Me ei vaan tiedetä kaikkea.Eijeieijei, ei sinun tarvitse et ole tehnyt mitään väärää.
Et tunne Albert Oilia. Kukaan ei tunne Albert Oilia.Ei ole tehnyt. Jos menee tekemään anteeksi pyynnön sinne sen kuuluvaan aiheeseen niin se on turhaa, koska ei hän väärin minusta tehnyt.
Kuten Keaton sanoi: "En usko Jumalaan, mutta pelkään häntä." Minä uskon Jumalaan ja ainoa, jota pelkään on Albert Oil.Et tunne Albert Oilia. Kukaan ei tunne Albert Oilia.
Häh? Buster vai?Kuten Keaton sanoi: "En usko Jumalaan, mutta pelkään häntä." Minä uskon Jumalaan ja ainoa, jota pelkään on Albert Oil.
Nyt osui niin liki omia kiinnostuksenkohteita, että ei kehtoo esittöö tyhmää enää. Tokihan minä Stonefacen tiedän, nero oli se mies. Hassutella vain yritin sen perämoottoripaatin kanssa, kun se niin kivasti luvian murteelle.Hähä! Kumpikin oli tymä! Sää tarjosit paattia ja mää en tunnistanut elokuvaa.
Mää tarkoitin häntä.
Elokuvaan liittyi kuitennii.