SM-liiga 2004-2005

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Aika hintsusti on muuten juttua TPSn ja HPKn matsista taalla. Miksi ihmettelen? :doubtful:

Arvatkaas:

13.55 HPK Janne Lahti Väkivaltaisuus 2min

19.45 HPK Mikko Jokela Väkivaltaisuus 2min

23.36 HPK Tuomas Immonen Käytösrangaistus 10min

23.36 HPK Jyrki Louhi Väkivaltaisuus 2min

23.36 TPS Kai Nurminen Väkivaltaisuus 2min

25.42 HPK Jani Rita Koukkaaminen 2min

33.13 HPK Toni Mäkiaho Väkivaltaisuus 2min

33.13 HPK Toni Mäkiaho Käytösrangaistus 10min

33.13 TPS Craig Rivet Väkivaltaisuus 2min

33.13 TPS Craig Rivet Käytösrangaistus 10min

47.37 HPK Jani Rita Väkivaltaisuus 2min

47.37 HPK Riku Hahl Väkivaltaisuus 2min

47.37 TPS Marco Tuokko Väkivaltaisuus 2min

47.37 TPS Markku Paukkunen Väkivaltaisuus 2min

48.07 TPS Craig Rivet Väkivaltaisuus 2min

52.07 TPS Jari Kauppila Käytösrangaistus sukeltamisesta 10min

58.04 HPK Rostislav Klesla Laitataklaus 2min

60.00 TPS David Schneider Väkivaltaisuus 5min

60.00 TPS David Schneider Automaattinen pelirangaistus käytöksestä 20min

60.00 TPS Craig Rivet Väkivaltaisuus 5min

60.00 TPS Craig Rivet Automaattinen pelirangaistus käytöksestä 20min

60.00 HPK Vladimir Sicak Väkivaltaisuus 5min

60.00 HPK Vladimir Sicak Automaattinen pelirangaistus käytöksestä 20min

Nooooh, kyllahan ma sen ymmarran, etta HIFK kiinnostaa sen verran enemman

:rolleyes: :ahem: :thumbup:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Nopeahuoli sanoi:
Huamenna on eka sessio, jossa se on mahdollista :tongue:
Hyvä tietää. Mä siis kato seuraan tota SM-liigaa vaan sen verran, että tuloksista katsomalla voi päätellä Hihkin tipahtaneen. Sen jälkeen jäänkin jo odottelemaan MM-kisoja ja Suomen ilmiömäistä peliesitystä. 6-1 johdosta 8-6 tappio Ruotsille välierissä ja pronssiottelussa turpaan tsekeiltä 5-2.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No mitas niita sitte pelaamaan :D :D

Neljas tila tan vuoden MMista :thumbup:

Muta sen jalkeen tulee viela noi NBAn finaalit :thumbup: :thumbup:

KKK

SAslikia nickissä
Sijainti
f1racing.net
Nopeahuoli sanoi:
Niin, olenko tassa ketjussa sitten vaittanyt, etta kaskytys tuli / ei tullut :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Siella tietyt kaivaa "verta nenasta" joka vaihdossa, jos et sita tiennyt. Koko Tikin ura oli mm juuri sita ;) Monestiko Tiki sitten sai turpaan?? Hyvaksyt siis Toporowskin teon, mutta et muuta? :doubtful:
Olenko minä sitten väittänyt sinun väittäneen puoleen tai toiseen? Vai mitä tässä nyt haet? :rolleyes:

Toki kaivaa, varsinkin IFK:sta näitä vikiseviä puukäsiä sikiää vuosi vuodelta. Tikkanen nyt ei varmaan edes kusisi nyky-IFK:hon päin. Pyhäinhäväistys sinänsä edes verrata Tikiä johonkin Petrelliin. Siellä jäällä on muuten myös sellaisia pelaajia, jotka antavat nyrkkiä naamaan jos tulet iholle.

Ps. Toporowski oli jo suihkun puolella, kun hänen tekoaan ruvettiin kostamaan. :thumbup:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Nopeahuoli sanoi:
No mitas niita sitte pelaamaan :D :D

Neljas tila tan vuoden MMista :thumbup:

Muta sen jalkeen tulee viela noi NBAn finaalit :thumbup: :thumbup:
Mitkähän on Suomen tsäänssit niissä? What's the rap on the streets?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Nopeahuoli sanoi:
Ma tiedan, etta tasta tulee sanomista, mutta naita asioita ei voi Fomi oppia eika tietaa ellei ole itse pelannut jotain joukkuelajia "tosissaan".

Esimerkki: me pelataan samassa jengissa. Harjotellaan kimpassa, hillutaan kimpassa myos siviilissa. Meista on tullut vuosien saatossa hyvat kaverit. Tulee taas yksi matsi-ilta ja vedetaan sama univormu paalle. Tunnetaso on korkealla. Pelista tulee luonnostaan "lamminhenkinen" (kontaktilaji kun on ;) ) ja joku saatan pelle tulee ja tempaa sua turpaan mun mielesta vaarin perustein. Ja vakkei ois ollutkaan, niin mun kaveria ja joukkuetoveria on vedetty pahasti turpaan keskella kenttaa.

Arvaapa ihan huvikses mita ma tekisin seuraavassa vaihdossa :rolleyes: Istuisinko vaihtoaitiossa ja sanoisin kaverille vieressa: No voe hajmi!

Mita sina tekisit vastaavassa tilanteessa. Tai paremminkin, kun et voi ilmeisesti vetaa muistista tallasta juttua, niin mitapa luulisit, etta tekisit? :doubtful: Istuisit vaihtopenkilla ja hokisit "voi hitsi ku oli epareilua! nyt mun kaveri on tuolla taju kankaalla ja mina taalla aitiossa harmittelemassa. voi hitsi! tarkee matsi ja kaikki" :rolleyes:

En myoskaan sano, etteiko sita mahista ole, etta Pena olis "kaskyttanyt" joukkuetta tai joitakin pelaajia, mutta tiedan ihan henk koht, etta siihenkaan ei ole tarvetta silloin kun jotain tollasta tapahtuu. Kylla noi jatkat pelaa sellasella tunnetasolla, etta toi tulee ihan selkaytimesta.

Esim lentopallossahan tuota ei tapahdu. Kontaktit on sen verran vahissa ;)
Itsehän lopetin pelaamisen C-junnuna. Seuraava kausi olisi ollut jo B:ssä. Ja kyllä mullakin on kokemusta ainakin tuolta viimeiseltä kaudelta joukkuetoverin puolustamisesta ja nimenomaan kovaa pelaamisesta. Ja tossa iässä olin kyllä varsin agressiivinen muutenkin - niin kuin bruukataan olla....myönnän pelanneeni taitokiekon sijasta sikaa. :eek:

Mä katson, että minulla on ihan kylliksi kokemusta ja tietoa spekuleerata (ja sisäistää lajin luonne) siinä kuin sellaisillakin, jotka ovat päässeet vähän pidemmälle. Ja ehkäpä sellaisillakin on, jotka eivät ole pelanneet lätkää pätkääkään. Onpa niitä sellaisia valmentajiakin, joiden omakohtaiset kokemukset ovat aika minimaalisia - tietääkseni.

No, tässä tapauksessa ei suinkaan ollut kyse siitä, että ne nelosketjun pojat ottivat oma-aloitteisesti tehtäväkseen kostaa kaverinsa mukilointi. Edit: Tässä pitäisi varmaan lukea, että MINUN mielestäni.

Viimeksi muokattu:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Maailmanmestareiksi kun itseaan kutsuvat (siis naa NBA-mestarit), niin kai ne nyt vahintaan mahiksen Suomelle ja parille muullekin maalle antaa siella :confused: :confused: :confused:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Nopeahuoli sanoi:
Aika hintsusti on muuten juttua TPSn ja HPKn matsista taalla. Miksi ihmettelen? :doubtful:
Urheiluruutu: "pelin lopuksi otettiin miehestä mittaa, tosin ei yhtä raukkamaisesti kuin eilen Helsingissä" ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Pewskutawallaa!

Tossa oli eilen muistaakseni juttua tuomari Levosen arvostuksesta ja kritiikista...

Mulla meni Levonen ja Henriksson sekaisin. Sorry.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Nopeahuoli sanoi:
Tappelitteko vai??? :(
Tapeltiin. :(

Jortikkakin sanoi näin. - Hirvittävä määrä jäähyjä. Ei voi olla homman tarkoitus pelata vajaalla koko ajan, Jokerien päävalmentaja Hannu Jortikka puntaroi Jokerien kahdeksaa ja Ilveksen viittä kaksiminuuttista.

ps. Ossi sai tosin 10 minuuttia.

Viimeksi muokattu:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Nopeahuoli sanoi:
Maailmanmestareiksi kun itseaan kutsuvat (siis naa NBA-mestarit), niin kai ne nyt vahintaan mahiksen Suomelle ja parille muullekin maalle antaa siella :confused: :confused: :confused:
Eikös nää maailmanmestarit oo just niitä, jotka eivät oo viime aikoina oikein pärjänneet muita maita vastaan?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Juu, koriksessa olivatko kolmansia ja baseballissa eivat paaseet edes turnaukseen karsinnoista.