AJ
Well-known member
Jokos se Hihki tippusi?
Huamenna on eka sessio, jossa se on mahdollista :tongue:AJ sanoi:Jokos se Hihki tippusi?
Hyvä tietää. Mä siis kato seuraan tota SM-liigaa vaan sen verran, että tuloksista katsomalla voi päätellä Hihkin tipahtaneen. Sen jälkeen jäänkin jo odottelemaan MM-kisoja ja Suomen ilmiömäistä peliesitystä. 6-1 johdosta 8-6 tappio Ruotsille välierissä ja pronssiottelussa turpaan tsekeiltä 5-2.Nopeahuoli sanoi:Huamenna on eka sessio, jossa se on mahdollista :tongue:
Olenko minä sitten väittänyt sinun väittäneen puoleen tai toiseen? Vai mitä tässä nyt haet?Nopeahuoli sanoi:Niin, olenko tassa ketjussa sitten vaittanyt, etta kaskytys tuli / ei tullut
Siella tietyt kaivaa "verta nenasta" joka vaihdossa, jos et sita tiennyt. Koko Tikin ura oli mm juuri sita Monestiko Tiki sitten sai turpaan?? Hyvaksyt siis Toporowskin teon, mutta et muuta? :doubtful:
KKK sanoi:Olenko minä sitten väittänyt sinun väittäneen puoleen tai toiseen? Vai mitä tässä nyt haet?
KKK sanoi:Itsehän olit paikalla.
Mitkähän on Suomen tsäänssit niissä? What's the rap on the streets?Nopeahuoli sanoi:No mitas niita sitte pelaamaan
Neljas tila tan vuoden MMista :thumbup:
Muta sen jalkeen tulee viela noi NBAn finaalit :thumbup: :thumbup:
Itsehän lopetin pelaamisen C-junnuna. Seuraava kausi olisi ollut jo B:ssä. Ja kyllä mullakin on kokemusta ainakin tuolta viimeiseltä kaudelta joukkuetoverin puolustamisesta ja nimenomaan kovaa pelaamisesta. Ja tossa iässä olin kyllä varsin agressiivinen muutenkin - niin kuin bruukataan olla....myönnän pelanneeni taitokiekon sijasta sikaa.Nopeahuoli sanoi:Ma tiedan, etta tasta tulee sanomista, mutta naita asioita ei voi Fomi oppia eika tietaa ellei ole itse pelannut jotain joukkuelajia "tosissaan".
Esimerkki: me pelataan samassa jengissa. Harjotellaan kimpassa, hillutaan kimpassa myos siviilissa. Meista on tullut vuosien saatossa hyvat kaverit. Tulee taas yksi matsi-ilta ja vedetaan sama univormu paalle. Tunnetaso on korkealla. Pelista tulee luonnostaan "lamminhenkinen" (kontaktilaji kun on ) ja joku saatan pelle tulee ja tempaa sua turpaan mun mielesta vaarin perustein. Ja vakkei ois ollutkaan, niin mun kaveria ja joukkuetoveria on vedetty pahasti turpaan keskella kenttaa.
Arvaapa ihan huvikses mita ma tekisin seuraavassa vaihdossa Istuisinko vaihtoaitiossa ja sanoisin kaverille vieressa: No voe hajmi!
Mita sina tekisit vastaavassa tilanteessa. Tai paremminkin, kun et voi ilmeisesti vetaa muistista tallasta juttua, niin mitapa luulisit, etta tekisit? :doubtful: Istuisit vaihtopenkilla ja hokisit "voi hitsi ku oli epareilua! nyt mun kaveri on tuolla taju kankaalla ja mina taalla aitiossa harmittelemassa. voi hitsi! tarkee matsi ja kaikki"
En myoskaan sano, etteiko sita mahista ole, etta Pena olis "kaskyttanyt" joukkuetta tai joitakin pelaajia, mutta tiedan ihan henk koht, etta siihenkaan ei ole tarvetta silloin kun jotain tollasta tapahtuu. Kylla noi jatkat pelaa sellasella tunnetasolla, etta toi tulee ihan selkaytimesta.
Esim lentopallossahan tuota ei tapahdu. Kontaktit on sen verran vahissa
Urheiluruutu: "pelin lopuksi otettiin miehestä mittaa, tosin ei yhtä raukkamaisesti kuin eilen Helsingissä"Nopeahuoli sanoi:Aika hintsusti on muuten juttua TPSn ja HPKn matsista taalla. Miksi ihmettelen? :doubtful:
Ketas eilen Stadissa pelas??Mutku sanoi:Urheiluruutu: "pelin lopuksi otettiin miehestä mittaa, tosin ei yhtä raukkamaisesti kuin eilen Helsingissä"
Tappelitteko vai???Formulanomi sanoi:Jokerit. :eek!:
Tapeltiin.Nopeahuoli sanoi:Tappelitteko vai???
Eikös nää maailmanmestarit oo just niitä, jotka eivät oo viime aikoina oikein pärjänneet muita maita vastaan?Nopeahuoli sanoi:Maailmanmestareiksi kun itseaan kutsuvat (siis naa NBA-mestarit), niin kai ne nyt vahintaan mahiksen Suomelle ja parille muullekin maalle antaa siella