Melinda
Sponsored by Sam
Jaaketkä?mn97 sanoi:Ai kato Frenzenit meni välieriin.
Jaaketkä?mn97 sanoi:Ai kato Frenzenit meni välieriin.
Ei niin, vaan Jortikka.312T4 sanoi:Ei taida Jukka enää valmetaa Tepsiä ensi vuonna:nope:
Tässä muuten uutinenVR sanoi:Ei niin, vaan Jortikka.
Jortikka palaa TPS:n valmentajaksi
Jääkiekon SM-liigaseura Jokereiden
päävalmentajana kaksi kautta toiminut
Hannu Jortikka palaa ensi kaudeksi
kotiseuransa Turun Palloseuran
päävalmentajaksi.
Jortikan johdolla TPS on saavuttanut
kuusi mestaruutta. Pitkään uumoillun
valmentajavalinnan vahvisti TPS:n
puheenjohtaja Hannu Ansas Turun
Sanomille.
Jortikan aisapariksi TPS:ssä tulee
Hannu Virta, joka käskytti Espoon
Bluesia kauden alkaessa. Virran kausi
espoolaisseurassa päättyi ennen
joulutaukoa.
Miksi ? Hifkillähän meni hyvin vielä ennen playoffeja. Yleensä menestyvän, siis voittavan joukkueen valmentajia ei potkita pois kesken kaiken !?Black Leopard sanoi:Ara olisi pitänyt erottaa jo tammi- helmikuussa nyt nähdyn sijaan.
Ehkä se materiaali ei ollutkaan niin hyvää, mutta kieltämättä itsekin olin aivan varma siitä että Hifk pääsee pitkälle. Aina loppuotteluun asti kera Jokereiden.Hifk- Lukko ratkesi sarjana mainitun valmentajasekoilun ohella maalivahtipeliin sekä pantterien viimeistelytaitoon ja hermokontrolliin.Mikäli nuo olisivat olleet kohdallaan olisi lukkoa viety punaisten materiaalilla puhtaasti.Mutta jossittelu on aina jossittelua.
Mun mielestä oli harvinaisen perseestä, että sm-liiga pelasti Pelicansin. Miksi? Esim Sport ja Kalpa kuuluisivat taidollisesti sm-liigaan. Niiden talouskin lienee hieman paremmalla tolalla. Sm-liigan mahtimiehet on nyt keksinyt, että mestis seurojen hallit ei ole sm-liigan tasolle riittävän hyviä. Aika keinotekoista. SM-liigassa pitäisi olla parhaat seurat prkl!Mutku sanoi:Sitten oli päivän parin päästä korjausuutinen, että jossa asiaa ei ilmaistu noin jyrkästi. Samassa jutussa mainittiin, että Kalpa ja joku muu on osakepääomiaan nostamassa jne.
Eipä silti 12 joukkuetta olisi ihan riittävä, ellei jopa kymmenen...
Tälläinen löytyi syksyltä! Miten mulla on ollut sellainen kutina, että HIFK ei ole paljon valmentajiaan erotellut kesken kauden. Ismo Lehkonen on yksi harvinaisuuksista. Ja lehtori vaati lopulta Matikaiselle potkuja..312T4 sanoi:Mä olen aina arvostanut HIFKiä periaatteen seurana! Jos ei homma toimi, niin kenkää vaan! Toivottavasti Matikainen ei ala löpsyilemään Aravirran suhteen! Minä näyttäisin jo ovea pikkuhiljaa! Ottakoot mallia Kärpistä; Jaloselle annettiin jo Oulöussa kenkää ekan hävityn pelin jälkeen!
Ja niinhän siinä kävi. Ilman Rolosonia olisi Lukon tie päättynyt jo aikapäiviä sitten.patriot sanoi::mad_old: Lakimiehet liikkeelle! Rolosonin uusi seura tai herra maksakoon korvauksia. Ei tää homma voi noin toimia, että kesken kaiken vaan lähdetään takaisin kotiin. Voihan toki olla, että Roloson vielä palaa, jos ja kun NHL ilmoittaa kauden peruuntuvan. Epätodennäköistähän tuo on.
Vehasella siis mennään. Pete on torjunut hyvin ja runkosarjan loppuun asti Vehasella vielä pärjätään. Pleijarit on sitten toinen juttu ja siellä Rolloa olisi kaivattu.
Löytyi!jäämies sanoi:IFK:lta jäätävä aloitus. Kuhta ja OJ liekeissä! Löytyykö tämän joukkueen pysäyttäjää tänä keväänä?
:doubtful:312T4 sanoi:Muta ARA on pelimies kuitenkin; paniikkinappulaa painettiin taas liian aikaisin:ahem:
Olisi mukava kuulla oikein hyvät perustelut tälle väittämälle. Etenkin jos Kalpan porukkaan ei laske NHL-höntsäilijöitä.patriot sanoi:Mun mielestä oli harvinaisen perseestä, että sm-liiga pelasti Pelicansin. Miksi? Esim Sport ja Kalpa kuuluisivat taidollisesti sm-liigaan.
Olikohan jopa ensimmäinen. Muistelisin, että ennen tapaus Lehkosta puhuttiin hifkistä ainoana (vai yhtenä harvoista?) liigajenginä, joka ei koskaan ole valmentajaa kesken kauden erottanut. Korjatkaa, jos muistan pieleen.patriot sanoi:Miten mulla on ollut sellainen kutina, että HIFK ei ole paljon valmentajiaan erotellut kesken kauden. Ismo Lehkonen on yksi harvinaisuuksista.
Ei.GC Rabella sanoi:Onko muita kuin Tepsi, jotka eivät ole kesken kauden erottaneet?
Ehkei ENÄÄ millään erityisesti ? Tunkua sen tittelin saavuttamiseen on monella.Mutku sanoi:Entä millä joukkueella se on pikemminkin tapa...
Lähinnä Bluesilla, Ilveksellä, Jokereilla ja Lukolla.Mutku sanoi:Entä millä joukkueella se on pikemminkin tapa...
Lehkonenkin sai potkut pakon edessä. Hän käskytti pelaajat telomaan vastustajaa ja liiga asetti hänet toimitsijakieltoon. Näin hän ei luonnollisesti voinut toimia enää Hifkin päävalmentajana.GC Rabella sanoi:Googlettamalla löytyi http://www.verkkotie.fi/uutinen.phtml?id=3228, josta selviää että Lehkonen tosiaan oli ensimmäinen HIFK:sta kesken kauden erotettu valmentaja.
Haiskahtaa suunnitelt jutultapatriot sanoi:Lehkonenkin sai potkut pakon edessä. Hän käskytti pelaajat telomaan vastustajaa ja liiga asetti hänet toimitsijakieltoon. Näin hän ei luonnollisesti voinut toimia enää Hifkin päävalmentajana.