SM-liiga 2013-2014

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Yksi kiekkokaukaloiden pelätyimmistä henkilöistä, ellei pelätyin: Trevor Gillies tulee vahvistamaan IFK:n fyysistä osastoa.
Epäilemättä, mutta toimiikohan moinen pelote enää SM-liigassa? Kun ei saa tapella, niin ei saa. Ja Gillies kyllä tulee olemaan sekä SM-liigan johdon, että kurinpidon kannalta mitä suurimman suurennuslasin alla. Sekä tappeluissa, että taklauksissa.

Ja eikös tuon siirto IFK:an jo kerran kariutunut? Lieneekö pudotttanut palkkapyyntöään? Vai muistanko taas vallan väärin?

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Jokerien kannattajana täytynee olla tyytyväinen HIFK:n hankintaan. Onhan Gillies kova tappelemaan, mutta ei sillä taidolla Liigassa tee juuri mitään ja muuhun tästä äijästä ei ole. No, jos tuolla onnistutaan siistimään peliä, niin hienoa. Ja onhan Ryan VandenBusschekin pelannut Suomessa.

IceManFani

Tunari
Sijainti
Lohja, valitettavasti...

kamikaze

Vanhempi jarrumies
Sijainti
Absurdistan
Epäilemättä, mutta toimiikohan moinen pelote enää SM-liigassa? Kun ei saa tapella, niin ei saa. Ja Gillies kyllä tulee olemaan sekä SM-liigan johdon, että kurinpidon kannalta mitä suurimman suurennuslasin alla. Sekä tappeluissa, että taklauksissa.
Kabineteissa tappelut voidaan kieltää, mutta jäällä tapahtuu mitä tapahtuu. JOS Gillies päättää tapella, niin mitkään kiellot eivät pidättele häntä sekunnin sadasosan vertaa. Tämän tietävät myös kaikki kiekkoa seuranneet. Gillies on vaarallisen kovanyrkkinen kaveri.

Toivon todella, että pelkkä läsnäolo riitää eikä ketään hakata tohjoksi.

Dev

Well-known member
KalPa rykäisi kivat 750 000€ tappiota. Huhhuh. :eek: No ei ole enää ihme, että joukkue näyttää surkealta.

Dev

Well-known member

Mulla valahtais kyllä paskat housuun ton edessä. Näyttää enemmän murhaajalta kuin jääkiekkoilijalta. :D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla

Mulla valahtais kyllä paskat housuun ton edessä. Näyttää enemmän murhaajalta kuin jääkiekkoilijalta. :D
Vähän tuntuu, että olisi väärässä lajissa.

Kiitokset muuten ennakoista, tässä samalla...(luin osasta enemmän, kuin vähän alkua...)

Hartsa76

Well-known member
Mä veikkaan, että Jonne Virtasen kanssa tulee ottamaan erän. Ei kai juuri kukaan muu voi Gilliesille pärjätä.
Jonne Virtasta ei ole kukaan uskaltanut haastaa tappeluun moneen vuoteen, joten olisihan se jo aika nähdä miten käy kun pitkästäaikaa joku uskaltaa haastaa Jonne Virtasen tappeluun.

Ennustukseni kuitenkin on, että jos Gillies tappelee joka pelissä missä hän pelaa on hän suurimman osan kaudesta pelikiellossa ja häneltä voi siitä syystä jäädä kaikki ottelut Jyppiä vastaan väliin eikä hän pääse edes yrittämään Jonne Virtasen haastamista tappeluun.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kyllähän kovaa voi pelata, mutta jos pelkkää sikaa pelaa, niin lyhyeksi jää ura SM-liigassa. Voi voi sitä Summasta, vainoharhainen tollo koko mies ja Nyybundas lähtee mukaan.:D

34-vuotias Gillies jäi vaatimattomalla NHL-urallaan yleisön mieleen kyynärpäätaklauksistaan ja muista koiruuksistaan. KHL:n pahamaineisessa Vitjaz Tshehovissa Gillies löi Jere Karalahden kanveesiin iskulla takaraivoon
Mitä tolla oikeasti tekee?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Suojelee ja pelottelee.
Ketä pelottelee?

Luulen että joukkueista löytyy sen verran itsensä likoonlaittavia, että tahallaan ärsyttävät tota pönttöä ylilyönteihin ja sitten Gilles istuukin jo vitosta.:D

Kaverilla on muuten visiirikin mammamaisesti päällä Liiga-matseissa. :eek:

Dev

Well-known member
Alpolla on asiaa

Suhosen kaltaiset herrat ovat suomen jääkiekkoilun suurin syöpä. He eivät ehkä itse tajua sitä, mutta he ovat niitä herroja jotka tuhoavat tätä suomen jääkiekkoilua pala palaselta antamalla näitä järjettömiä lausuntoja joita sitten koko saatanan ministeriö ja kukkahattutädit kuuntelee ja myöntelee perässä, kun kyseessä on kuitenkin entinen ammattivalmentaja. Tosiasiassahan suomen jääkiekkoilun tilanne ei ole väkivaltaisuuden osalta yhtään sen pahempi kuin muuallakaan euroopassa. Se vaan nyt saadaan näyttämään siltä, kun suomen media kirjoittelee jääkiekosta äärimmäisen negatiiviseen sävyyn ja yrittää repiä kaikista pienistäkin jutuista isot kohuotsikot. Kaiken tämän lisäksi on sitten vielä nämä Alpo Suhosen kaltaiset vanhuuden höperöt jotka ovat muna pystyssä ensimmäisinä antamassa näille paskalehdistöille omia mielipiteitänsä.

Dev

Well-known member
Jokerit - HIFK 1-0, Teuvo Teräväinen (Steve Moses) 40 min pelattu.

Ottelu ollut toistaiseksi ihan siisti ja mitään ylilyöntejä ei ole tapahtunut. Muutamia erittäin hienoja taklauksiakin nähty. Tuo Lamberg on aikamoinen pommikone naapurista. Samassa pitää kyllä ihmetellä tuota Janne Lahden menoa. Sen SM-Liigan ylivoimaisen maalikuninkuuskauden jälkeen käyrä ollut todella pahasti laskeva ja jos olen käsittänyt oikein, niin harjoituspeleissäkin ollut huono. Tänään ollut sysipaska. Jokereiden ehkä huonoin pelaaja. Jussi Makkonen vol 2?

Faustus

Well-known member
Lahti ei ole tehnyt vielä yhtään maalia harjoitusotteluissa ja on missannut 5-10 tuhannen taalan paikkaa (useampi läpiajo jne.)

Dev

Well-known member
Erittäin huonotasoinen ottelu oli Hartwallilla. Jokerit voitti Teräväisen kahdella maalilla 2-0. Huomenna sitten uusiksi.

Vittu että olen tyytyväinen kun iltapaskat eivät saaneet uutisoitavaa! Vetää väkisinkin hymyn suupieliin.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Hyvä että peli pysyi siistinä, en mä kyllä mitään ylilyöntejä odottanutkaan. Irvingkin sai nollapelin.

Janne Lahti pelasi maalikuninkuuskauden jälkeisenkin sesongin paikoitellen oikein hyvin, mutta nykyinen tehottomuus vähän huolestuttaa vaikka harkkapelejä vielä pelataankin.

-Sentteri-

Well-known member
Kaverilla on muuten visiirikin mammamaisesti päällä Liiga-matseissa. :eek:
Käsittääkseni pelaajan pitää olla joku Raipen ikäinen, että Suomessa saa vetää ilman visiiriä. Eli siis jostain tietystä vuodesta eteenpäin syntyneiden pitää käyttää visiiriä tai häkkiä kypärässä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.