Dev
Well-known member
Epäilemättä, mutta toimiikohan moinen pelote enää SM-liigassa? Kun ei saa tapella, niin ei saa. Ja Gillies kyllä tulee olemaan sekä SM-liigan johdon, että kurinpidon kannalta mitä suurimman suurennuslasin alla. Sekä tappeluissa, että taklauksissa.Yksi kiekkokaukaloiden pelätyimmistä henkilöistä, ellei pelätyin: Trevor Gillies tulee vahvistamaan IFK:n fyysistä osastoa.
Kyseessä oli Darcy Hordichuk.Ja eikös tuon siirto IFK:an jo kerran kariutunut? Lieneekö pudotttanut palkkapyyntöään? Vai muistanko taas vallan väärin?
Mutta kuitenkin toisin sanottuna, niissä matseissa, jotka pääsee pelaamaan (pelikielloiltaan vapautuessa), saattanee Liigan edellinen jäähyennätys joutaa romukoppaan.Tom Nybondas suorapuheisena: Meidän on pakko suojella omia pelaajiamme
Oikein käytettynä hyvä hankinta. Eli toisin sanoen silloin kun ei tarvitse käyttää ja pelkkä läsnäolo vaikuttaa.
Kabineteissa tappelut voidaan kieltää, mutta jäällä tapahtuu mitä tapahtuu. JOS Gillies päättää tapella, niin mitkään kiellot eivät pidättele häntä sekunnin sadasosan vertaa. Tämän tietävät myös kaikki kiekkoa seuranneet. Gillies on vaarallisen kovanyrkkinen kaveri.Epäilemättä, mutta toimiikohan moinen pelote enää SM-liigassa? Kun ei saa tapella, niin ei saa. Ja Gillies kyllä tulee olemaan sekä SM-liigan johdon, että kurinpidon kannalta mitä suurimman suurennuslasin alla. Sekä tappeluissa, että taklauksissa.
Vähän tuntuu, että olisi väärässä lajissa.
Mulla valahtais kyllä paskat housuun ton edessä. Näyttää enemmän murhaajalta kuin jääkiekkoilijalta.
Jonne Virtasta ei ole kukaan uskaltanut haastaa tappeluun moneen vuoteen, joten olisihan se jo aika nähdä miten käy kun pitkästäaikaa joku uskaltaa haastaa Jonne Virtasen tappeluun.Mä veikkaan, että Jonne Virtasen kanssa tulee ottamaan erän. Ei kai juuri kukaan muu voi Gilliesille pärjätä.
Kyllähän kovaa voi pelata, mutta jos pelkkää sikaa pelaa, niin lyhyeksi jää ura SM-liigassa. Voi voi sitä Summasta, vainoharhainen tollo koko mies ja Nyybundas lähtee mukaan.Mulla valahtais kyllä paskat housuun ton edessä. Näyttää enemmän murhaajalta kuin jääkiekkoilijalta.
Mitä tolla oikeasti tekee?34-vuotias Gillies jäi vaatimattomalla NHL-urallaan yleisön mieleen kyynärpäätaklauksistaan ja muista koiruuksistaan. KHL:n pahamaineisessa Vitjaz Tshehovissa Gillies löi Jere Karalahden kanveesiin iskulla takaraivoon
Broid mainitsi, että kaveri pitäisi tappelukoulua junnuille jenkeissä. Onko perää?
Mulla valahtais kyllä paskat housuun ton edessä. Näyttää enemmän murhaajalta kuin jääkiekkoilijalta.
Ketä pelottelee?Suojelee ja pelottelee.
Käsittääkseni pelaajan pitää olla joku Raipen ikäinen, että Suomessa saa vetää ilman visiiriä. Eli siis jostain tietystä vuodesta eteenpäin syntyneiden pitää käyttää visiiriä tai häkkiä kypärässä.Kaverilla on muuten visiirikin mammamaisesti päällä Liiga-matseissa.