Soiko tänä iltana vaalibanjo?

Kenen verbaliikka kuumenee tänä iltana yli modejen sietorajan?


  • Äänestäjiä yhteensä
    23
  • Äänestys suljettu. .

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
No mä aattelin,että sä rinnastit persun kannattajat johonkin sisäsiittoisiin banjon soittajiin.:D En itse äänestänyt persuja.Huoh! Tän siitä saa kun on nukkunut pari tuntia viime yönä.:eek::
Ihmeellisiä johtopäätöksiä, mutta mielikuvituksellahan tätä palloa pyöritetään.:wink:
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Banjo ei näköjään soinut eilen, mutta ehdotankin, että henkilöiltä, jotka eivät äänestäneet, poistettaisiin oikeus valittaa yhteiskunnallisista asioista seuraavaksi neljäksi vuodeksi...

Tuolta äänestitkö? -pollista poimittu vielä nimet tähän juttuun:
Aziz, Charlie, kurski, Melinda, mjs, Mosse, Rogue, Skyggeboy, Thyella, toleranssisiipi
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Banjo ei näköjään soinut eilen, mutta ehdotankin, että henkilöiltä, jotka eivät äänestäneet, poistettaisiin oikeus valittaa yhteiskunnallisista asioista seuraavaksi neljäksi vuodeksi...

Tuolta äänestitkö? -pollista poimittu vielä nimet tähän juttuun:
Aziz, Charlie, kurski, Melinda, mjs, Mosse, Rogue, Skyggeboy, Thyella, toleranssisiipi
Ei kai vaan harmita yhtään, eihän?
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Ei kai vaan harmita yhtään, eihän?
Eei suinkaan, ihan oikeinkin, että äänestämäni puolue menee oppositioon.

Mutta sitä vain hain takaa, että jos ei äänestä, niin sei sitten varmaan myöskään valita, kun kaikki on perseestä, jos ei ole vaivautunut sinne vaalipaikalle, kun se nyt on se ainoa tapa vaikuttaa tässä maassa.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
En valita, pysyn Islannissa ja nauran räkäisesti, kun kulttuuriministeri Elomaa pitää huolen siitä että postmodernin tekotaiteen harjoittajat laitetaan häpeäpaaluun torille. :ahem:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Eei suinkaan, ihan oikeinkin, että äänestämäni puolue menee oppositioon.

Mutta sitä vain hain takaa, että jos ei äänestä, niin sei sitten varmaan myöskään valita, kun kaikki on perseestä, jos ei ole vaivautunut sinne vaalipaikalle, kun se nyt on se ainoa tapa vaikuttaa tässä maassa.
Mut jos tulee jotain valitettavaa tehdään se jatkossa sitten suoraan, eikä huutamalla tageilla tai valkoisilla teksteillä.

Olisi nimittäin hiukka miehekkäämpää!
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
En valita, pysyn Islannissa ja nauran räkäisesti, kun kulttuuriministeri Elomaa pitää huolen siitä että postmodernin tekotaiteen harjoittajat laitetaan häpeäpaaluun torille. :ahem:
Vituttaako kun ei pysynyt status quo? Se on hassua miten kaikki pitävät persuja suvaitsemattomina,mutta ainoita keneltä olen eilisen ja tämän päivän aikana suvaitsemattomuutta havainnut on äänestystulokseen tyytymättömillä. Katsokaa peiliin.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Eei suinkaan, ihan oikeinkin, että äänestämäni puolue menee oppositioon.

Mutta sitä vain hain takaa, että jos ei äänestä, niin sei sitten varmaan myöskään valita, kun kaikki on perseestä, jos ei ole vaivautunut sinne vaalipaikalle, kun se nyt on se ainoa tapa vaikuttaa tässä maassa.
Kyllä mä ainakin valitan jos kaikki olis perseestä. Vaaleilla ei sen asian kanssa ole yhtään mitään tekemistä. Ei, vaikka jotkut yhä ja aina uskovat että äänestämällä vaikutetaan johonkin asiaan ihan oikeasti.
Niillä asioilla on todellisuudessa yhtä paljon toistensa kanssa tekemistä ku sanois että ne, jotka eivät tänään hyppineet yhdellä jalalla töihin, eivät saa neljään vuoteen katsoa telkasta kanavaa kuusi. Ihan yhtä paljon liittyvät toisiinsa ne.
 

Örfil

Guest
Ei Suomessa nousta barrikadeille eikä kinoksien päälle vaalituloksista. Ei edes forumeilla. Liian kylmä. Siksi kai nämäkin vaalit oli keväällä :D

Olemme säntillistä kansaa.

Meistä sopis ottaa etelän kuumakallet mallia :ahem:
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Vituttaako kun ei pysynyt status quo? Se on hassua miten kaikki pitävät persuja suvaitsemattomina,mutta ainoita keneltä olen eilisen ja tämän päivän aikana suvaitsemattomuutta havainnut on äänestystulokseen tyytymättömillä. Katsokaa peiliin.
En mä status quota kaivannut, vaan muutosta toiseen suuntaan. Toki alusta asti oli selvillä että niin ei tulisi käymään.

Olen aina pidättänyt itselläni oikeuden olla suvaitsematon suvaitsemattomia kohtaan, oli kyse sitten fundamentalistikristityistä, uusnatseista tai vaikka perussuomalaisista nationalisteista. "Suvaitsen kaikkia ja kaikkea" on vastaava asenne kuin lasten "vapaa kasvatus".
 
Ylös