Soiko tänä iltana vaalibanjo?

Kenen verbaliikka kuumenee tänä iltana yli modejen sietorajan?


  • Äänestäjiä yhteensä
    23
  • Äänestys suljettu. .

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Banjo ei näköjään soinut eilen, mutta ehdotankin, että henkilöiltä, jotka eivät äänestäneet, poistettaisiin oikeus valittaa yhteiskunnallisista asioista seuraavaksi neljäksi vuodeksi...

Tuolta äänestitkö? -pollista poimittu vielä nimet tähän juttuun:
Aziz, Charlie, kurski, Melinda, mjs, Mosse, Rogue, Skyggeboy, Thyella, toleranssisiipi
Siinähän ehdotat.

Ps. Kävin kyllä äänestämässä, tosin tuohon polliin vastaamisen jälkeen.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Olen suvaitsevainen, enkä voi suvaita niitä, jotka ovat eri mieltä kanssani.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Olen aina pidättänyt itselläni oikeuden olla suvaitsematon suvaitsemattomia kohtaan, oli kyse sitten fundamentalistikristityistä, uusnatseista tai vaikka perussuomalaisista nationalisteista.
Tämä romuttaa koko suvaitsevaisuuden merkityksen. Monesti ne, jotka mielestäsi ovat suvaitsemattomia, eli siis omaavat huomattavasti omistasi poikkeavia näkemyksiä siitä miten asioiden tulis olla, kuitenkin suvaitsevat sen että meitä on moneen junaan.

Onneksi niistä ajoista on tultu pitkälle, jolloin nationalistinen, fundamentalistinen tai natsistinen suvaitsemattomuus oli hyväksyttyä tai suorastaan enemmistön asenne, mutta tuo omasi ei ole siitä hirveän kaukana. Olet valmis syrjimään niitä, jotka näkevät maailman eri tavalla. Aatteet ovat vaihtuneet, mutta suvaitsemattomuus säilynyt.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Tämä romuttaa koko suvaitsevaisuuden merkityksen. Monesti ne, jotka mielestäsi ovat suvaitsemattomia, eli siis omaavat huomattavasti omistasi poikkeavia näkemyksiä siitä miten asioiden tulis olla, kuitenkin suvaitsevat sen että meitä on moneen junaan.
Pääsin myös tuossa ylempänä sanomasta, etten väitäkään olevani itse suvaitsevainen. :wink: Toki yritän suvaita monen junan matkustajia, ja pidän myös oikeutenani dissata niitä, jotka ovat suvaitsemattomia synnynnäisiä ominaisuuksia kohtaan.

Mua on kyllä viime päivinä lokeroitu tällä foorumilla kuin jaskaa konsanaan. Pitäisiköhän alkaa itkeä modeille?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mua on kyllä viime päivinä lokeroitu tällä foorumilla kuin jaskaa konsanaan. Pitäisiköhän alkaa itkeä modeille?
Voithan sä toisaalta käydä äidin luona syömässä ja pyytää isi tankkaamaan auton. Pyykit saat pestä itte. Iso tyttö jo.:frank:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Pääsin myös tuossa ylempänä sanomasta, etten väitäkään olevani itse suvaitsevainen. :wink: Toki yritän suvaita monen junan matkustajia, ja pidän myös oikeutenani dissata niitä, jotka ovat suvaitsemattomia synnynnäisiä ominaisuuksia kohtaan.
Mitä jos on synnynnäinen taipumus ääriliikkeisiin uskonnon tai nationalismin saralla?
Mua on kyllä viime päivinä lokeroitu tällä foorumilla kuin jaskaa konsanaan. Pitäisiköhän alkaa itkeä modeille?
Marttyyrivetäydy, ja tule takaisin sitten kun huomaat ettei kukaan huomannut poissaoloasi.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mitä jos on synnynnäinen taipumus ääriliikkeisiin uskonnon tai nationalismin saralla?
Meidän ei tarvitse kantaa näistä huolta lähiympäristössä. Niitä kun sikiää lähinnä Yhdysvaltojen etelävaltioissa.

Tai sitten tuollä idän puolella edellämainittujen armollisella myötävaikutuksella.
 
Ylös