Soittelu-utelu ja lounas

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mulla näytti olleen viime vuonna yli 400 kokousta
Sama tahti jatkuu. Kokoukset ovat säännöllisen epäsäännöllisesti, joskus pakkaa neljää kokousta samalle päivälle, toisinaan menee päivä ilman kokoustakaan.

Syömässä käydään silloin kun ehditään jarruttaa ruokalan kohdalle.
Mikään aika ei ole toistaan parempi tai huonompi. Minut saa työaikana kiinni jos saa. Jos palaverin aikana on tavoiteltu seitsemästä oudosta numerosta, eivätkä ole jättäneet viestiä, niin koittakoot uudelleen. Mulla ei ole aikaa ryhtyä soittamaan kaikille takaisin.

0-3 vastaamatonta puhelua hoituu kyllä.

Ja punaista näen heti, jos joku helvetin puhelinkauppias uskaltautuu tuhlaamaan mun työaikaani, eikä usko lausetta "sun juttus ei kiinnosta minua pätkääkään" ekasta kerrasta.

Notta vetäkää ne puhelinlangat kaulaanne ja luuri syvälle kurkkuun. Töpseli hanuriin.
Ei kiitos.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
En muuten soita takaisin, jollei ole jätetty viestiä!

Company policy.

Kavereille toki soitan. Tai siis sille ainoalle.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Mihin aikaan sinä työssäkäyvä forumisti olet työpaikallasi parhaiten tavoitettavissa puhelimella?

Ajoitatko mahdolliset kokoukset aina tiettyihin aikoihin, vai vaihteleeko päivän mukaan? Oletko tavoitettavissa parhaiten ennen vai jälkeen lounaan?

Ja toki myös tärkeää, miihin aikaan päivästä yleensä pidät lounastunnin?
Minun työaikani ovat hyvin vaihtelevaiset ja siksi ei sopivinta soittoaikaa pysty sanomaan. Kokoukset ovat pääsääntöisesti iltapäivällä kahden jälkeen, pikapalaveri on puoli kymmeneltä. Lounasaika on yhdentoista maissa. En käy syömässä, joten lounasaika voisikin olla paras soittoaika (työpaikalla). Silloin on parhaiten aikaa myös kurkkia forumeille.

Jokos huomenna soitat? :confused:
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Jakeluajo vuorosta huudeltua:

Itse olen työaikana 8-16....18 tavoitettavissa firman työpuhelimesta kahvi ja ruokataukoja lukuunottamatta. Omasta puhelimesta vain, jos joku kartingkeio soittelee.

Mitkä kokoukset? No kertokoot jälkeenpäin, jos oli jotain tärkeää.

Ruokatunnin pyrin ajoittamaan iltapäivään 13-14 väliin syistä: vapaus valita, piirturikiekkokin vielä sallitun rajoissa ja se, että yleensä pahimmat ruuhkat ovat ohi silloin
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Ruoka-aika on klo 11:00-11:30. Paitsi niinä päivinä, kun joku ulkomaan- tai muu pelle on varannut palaverin lounasaikaan. Palaverivaraukset ajalle 11-12 ovat laajalti paheksuttuja.

Kokoukset eivät yleensä ala ennen yhdeksää ja loppuvat viimeistään klo 16. Eli paras aika tavoittaa minut on ennen kello yhdeksää aamulla, koska neljältä on jo kiire kotiin.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ruoka-aika on klo 11:00-11:30. Paitsi niinä päivinä, kun joku ulkomaan- tai muu pelle on varannut palaverin lounasaikaan. Palaverivaraukset ajalle 11-12 ovat laajalti paheksuttuja.

Kokoukset eivät yleensä ala ennen yhdeksää ja loppuvat viimeistään klo 16. Eli paras aika tavoittaa minut on ennen kello yhdeksää aamulla, koska neljältä on jo kiire kotiin.
Ulkomaanelävien on joskus hieman hankala tajuta suomalaista lounasaikaa. Itse kuulun samaan osastoon. Klo 11 ei tipahda vielä edes aamiainen kunnolla.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Käyn syömässä kun huvittaa, klo 11-14 välisenä aikana. Tai kun ehtii.

Puhelimeen vastaan aina kun ehdin.

Palaveria pukkaa klo 8-22 välisenä aikana. Yleensä iltapäivisin.
En tykkää kovinkaan. Haittaavat oikeiden töiden tekoa.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Peepee se täällä vaan kalastelee infoa tulevien puhelimyyntikampanjoiden suunnitteluun. Täsmäohjaus on päivän sana!
 
Ylös