Soittelu-utelu ja lounas

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Vaikka moni lukikin otsikon liittyvän jotenkin suuteluun, siitä ei nyt ole kyse.

Koska työhöni kuuluu paljon puhelimessa olemista ja ihmisten tavoittelua, niin kyselenpä seuraavaa:

Mihin aikaan sinä työssäkäyvä forumisti olet työpaikallasi parhaiten tavoitettavissa puhelimella?

Ajoitatko mahdolliset kokoukset aina tiettyihin aikoihin, vai vaihteleeko päivän mukaan? Oletko tavoitettavissa parhaiten ennen vai jälkeen lounaan?

Ja toki myös tärkeää, miihin aikaan päivästä yleensä pidät lounastunnin?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vaikka moni lukikin otsikon liittyvän jotenkin suuteluun, siitä ei nyt ole kyse.

Koska työhöni kuuluu paljon puhelimessa olemista ja ihmisten tavoittelua, niin kyselenpä seuraavaa:

Mihin aikaan sinä työssäkäyvä forumisti olet työpaikallasi parhaiten tavoitettavissa puhelimella?

Ajoitatko mahdolliset kokoukset aina tiettyihin aikoihin, vai vaihteleeko päivän mukaan? Oletko tavoitettavissa parhaiten ennen vai jälkeen lounaan?

Ja toki myös tärkeää, miihin aikaan päivästä yleensä pidät lounastunnin?
Huh huh. Klo 11 - 13 välissä pyrin käymään purasemassa. Aikaa menee noin 20 minuuttia.

Parhaiten saa kiinni klo 8-10 välillä. Silloin olen useimmiten auton ratissa. Ja klo 15 jälkeen myös.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
En ole työssäkäyvä forumisti, mutta avauksesta tuli mieleen muuan juttu. Pari vuotta sitten harjoittelimme koululla tutkimuksen tekoa ja ajattelimme, että olisi hienoa saada harjoitustyöhömme asiantuntijahaastattelu. Soitimme sitten erääseen kaupungin virastoon, jossa saimme langan päähän haluamamme henkilön. Haastatteluajan sopiminenkin oli helppoa, koska kyseinen virkamies sanoi suurin piirtein, että: "Oikeastaan mikä päivä tahansa sopii mulle, mutta älkää tulko puolen päivän aikoihin, koska silloin mä oon lounaalla". Kiireistä porukkaa.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Huh huh. Klo 11 - 13 välissä pyrin käymään purasemassa. Aikaa menee noin 20 minuuttia.

Parhaiten saa kiinni klo 8-10 välillä. Silloin olen useimmiten auton ratissa. Ja klo 15 jälkeen myös.
Niin, puolesta tunnista tuntiin taitaa vaihdella tuo lounastauon pituus.

Mosse taitaakin tosin olla melko samalla alalla kuin itsekin, tai ainakin samalla puolella pöytää neuvottelutilanteissa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
En ole työssäkäyvä forumisti, mutta avauksesta tuli mieleen muuan juttu. Pari vuotta sitten harjoittelimme koululla tutkimuksen tekoa ja ajattelimme, että olisi hienoa saada harjoitustyöhömme asiantuntijahaastattelu. Soitimme sitten erääseen kaupungin virastoon, jossa saimme langan päähän haluamamme henkilön. Haastatteluajan sopiminenkin oli helppoa, koska kyseinen virkamies sanoi suurin piirtein, että: "Oikeastaan mikä päivä tahansa sopii mulle, mutta älkää tulko puolen päivän aikoihin, koska silloin mä oon lounaalla". Kiireistä porukkaa.
Ei toi mun mielestä mitenkään outoa ole. Josko niillä on joku lounasjengi, joka tapailee päivittäin samaan aikaan. Ja jos kalenterissa on tilaa, niin kaipa se tapaamisen voi tosiaan laittaa ihan minne vaan muualle, kun siihen lounasaikaan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Niin, puolesta tunnista tuntiin taitaa vaihdella tuo lounastauon pituus.

Mosse taitaakin tosin olla melko samalla alalla kuin itsekin, tai ainakin samalla puolella pöytää neuvottelutilanteissa.
Myyntihessuna toimin kiintokaluste-puolella.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Lounas: 10:30-11:30 välisenä aikana yleensä.

Palaverien ajankohdat vaihtelee, mutta yleensä joko aamupäivällä (9-11) tai iltapäivällä (13-15).

Toisaalta en mielelläni olisi milloinkaan myyntipuhelua soittavan tavoitettavissa. Työni vaatii keskittymiskykyä, joten ns. 'turha' puhelu keskeyttää rytmin. Firman hankinnat taas eivät kuulu minun vastuualueisiin, eikä niistä kukaan toisaalta minulle soitakaan. Tämän takia 95% kaikista mulle tulevista myyntipuheluista on henkilökohtaisia, mikä vaikuttaa tietenkin myös negatiiviseen asenteeseeni.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Lounaalla käyn harvoin, yhtä hyvin tai huonosti saa kiinni sekä aamu, että iltapäivällä, neljän jälkeen helpoiten. Asiakaspalaverit pidän mieluummin iltapäivällä, kun aamupäivisin järki juoksee vielä normaalia kehnommin.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Toisaalta en mielelläni olisi milloinkaan myyntipuhelua soittavan tavoitettavissa. Työni vaatii keskittymiskykyä, joten ns. 'turha' puhelu keskeyttää rytmin. Firman hankinnat taas eivät kuulu minun vastuualueisiin, eikä niistä kukaan toisaalta minulle soitakaan. Tämän takia 95% kaikista mulle tulevista myyntipuheluista on henkilökohtaisia, mikä vaikuttaa tietenkin myös negatiiviseen asenteeseeni.
Puheluthan on aina henkilökohtaisia. ;)

Mutta tosiaan itse olen yhteydessä henkilöihin, joiden vastuulle palvelut kuuluvat.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Vaikka moni lukikin otsikon liittyvän jotenkin suuteluun, siitä ei nyt ole kyse.

Koska työhöni kuuluu paljon puhelimessa olemista ja ihmisten tavoittelua, niin kyselenpä seuraavaa:

Mihin aikaan sinä työssäkäyvä forumisti olet työpaikallasi parhaiten tavoitettavissa puhelimella?

Ajoitatko mahdolliset kokoukset aina tiettyihin aikoihin, vai vaihteleeko päivän mukaan? Oletko tavoitettavissa parhaiten ennen vai jälkeen lounaan?

Ja toki myös tärkeää, miihin aikaan päivästä yleensä pidät lounastunnin?
11-12 ja 14-18
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kello 06.00 - 24.00 välisenä aikana voip töistä tavoitella ja saa yleensä kiinni. Palaverien aikaan ei yleensä saa yhteyttä, kun puhelin on silloin hiljaisella tai jopa äänettömällä. Ja palaverit eivät ole säännöllisesti. Välillä on kolme viikkoa varoaikaa, ja joskus taas pitää olla valmiina kolmessa minuutissa.

Eniten tulee puhuttua klo 22 maissa.

Lounaasta en välitä kun potikat ovat yleensä kaakossa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Minua ei takuulla saa työaikana puhelimitse kiinni, kun en kännykkää mukanani kanna. Ja haastavaa se tavoittaminen on vapaa-ajallakin, koska puhelimessani on yleensä pelkkä värinähälytys päällä. Joskus tais mennä kolmatta viikkoa, kun pankista yrittivät mulle soittaa ennen kuin vastasin. Joka päivä yrittivät soittaa, mutta mä tulkitsin numeron jonkun kaupittelijan numeroksi :eek:

Klo 11-12 on lounastuokioni.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tänään minut saatiin kiinni 15:45-16:15, jonka jälkeen irtaannuin kiinniottajista.

Parhaiten minut toki saa kiinni forumilta, kaikkina vuodenaikoina, paitsi Jouluna.
 
Ylös