Soittoäänesi kännykässä

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Soittoäänenä Riston Nina, olen palasina -biisin introsta se osa, missä on monta a-kirjainta peräkkäin. Ei näkynyt youtubessa mitään hyvää ja selkeetä versiota. Eipä sitä kukaan olis kuunnellutkaan, joten sinänsä samantekevää.
Tekstariäänenä varsin ärsyttävä SMS-morsetus.
Herätyskellon ääntä en muista. Herään melkein aina ennen sen kuulumista, herätysajasta riippumatta.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6695
Sijainti
Täällähä mä
Itse ottaisin mieluusti sen autovalintamusiikin soittoääneksi. Kun vaan osaisi tallentaa, ja olisi kännykkä joka soittoäänistä tykkää...
Mä voin kyllä leikata sulle sen musan , mutta miten sitten kännykkään sen siirrät on eriasia . Kyllähän tuon voi moneen eri muotoon tallentaakkin jollei känny tue mp3 soittareita.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
´

Jos mä sanon vaimoa sen kuullen "emännäksi" tulee litsari välittömästi ;) Opin kerrasta.
Ei se lue tätä foorumia kovinkaan usein. Ja jos lukee tuon kommentin, niin Hansonin mainostaminen neutralisoi "emännöinnin".

Tosin meilläpäin tuo on ihan neutraali tapa puhua puolisoistaan. Jopa 16v:t tekee niin.
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13715
OT: Mutta se Piirimyyjä oli WoPelta hieno veto siihen Hyvinkään videoon...
Totta päriset. Siitä on semmoinenkin Vilperin versio, kuin "Joulupukki". Työvoimatoimisto kertoi sen musta tulee joulupukkii...
 

Örfil

Guest
Hitto, luen toikin koko ajan "Soittoäänesi kännissä".

Jos se oli kysymys niin vastaisin että möreä ja miehekäs, loppuillasta sössöttävä.
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Highway to hell pärähtää soimaan
 

Makkonen

Guest
Matkapuhelin pirahti soimaan, kun presidentti Tarja Halonen oli pitämässä puhetta tiistaina ulkoministeriön suurlähettiläspäivillä Helsingissä.
Tarja Halonen oli päässyt mieliaiheeseensa eli YK:n roolin korostamiseen kansainvälisessä politiikassa, kun puhelin alkoi soittaa Mike Oldfieldin 1973 julkaistun Tubular Bells -instrumentaaliteoksen aloitusteemaa.

Se tunnetaan myös kauhuelokuva Manaajan tunnusmusiikkina.
- Onks se muuten mun puhelin, joka metelöi siellä? Kuulostaa ihan siltä. Mulla on nimittäin joku tuollainen musa siinä... mutta katsokaa nyt ihmeessä, Halonen pyysi ja haki katseellaan avustajakuntaansa.
Kohta avustajat olivatkin Halosen punaisen käsilaukun kimpussa ja penkoivat sen sisältöä. Kännykkä löytyi.
- Hiljentäkää se kurja! presidentti käskytti ja pian soitto loppuikin.

Presidentin lehdistöpäällikkö Eila Nevalainen lähestyi keskiviikkona Ilta-Sanomia.

Nevalaisen mukaan kyseessä ei sittenkään ollut Halosen kännykkä.

Ilmaan jää kysymys: Kenen kännykkä – tai kurja, kuten Halonen soivaa puhelinta luonnehti – keskeytti presidentin puheen
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kannykka-keskeytti-halosen-puheen/art-1288409424463.html
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Äänettömällä. Koko ajan. Kerran viikossa maanantain vastaisena yönä klo 02 katon että onko soiteltu tai viestejä. Viestit poistan lukematta. Saa olla rauhassa. Ihimisiltä. Perkele.
 
Ylös