Soittoäänesi kännykässä

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Oisko sulla jakaa tuota? Pelasin ihan hirveästi tota pienenä
Joo onhan mulla jahka kun keksin minne sen laitan jakoon , kun en ole tiedostoja ennen netissä jakanut :eek:

Edit aivan megaupload . harva on minunki pää .

Tuossahan tuo mp3 muodossa . Musasta poitettu häiriöiääniä ja parin efektin kanssa pikkuisen "syvennetty" , koska mielestäni kuulostaa sillälai kännyssä parsemmalta .

http://www.megaupload.com/?d=Y3HDFRII
 
Viimeksi muokattu:

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Ericssonin klassikkosoittari. Alan aina kaivaa kännyä esiin, kun katson jotain ruotsalaista sarjaa...
 

Moss

melkein mestari
Liittynyt
27.1.2008
Viestit
1546
Soittoääni: Metallica - For Whom the Bell Tolls
Herätysääni: Guns 'n Roses - November Rain
 

Makkonen

Guest
Moon niin köyhä, että on pitänyt soittoäänikin tehdä itse. Ei ole varaa muutoin saada sellaista.
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Mulla on talla hetkella silikoniblondi feat. tyhma neekeri. Latasin 30 sentilla saunalahden kaupasta. Sielta saa hei suoraveloituksella sellaisen missa saa ladata joka paiva yhden aanen kannykkaan!! Kandee hommata. Huomenna lataan tsuptsup kasarikoverin missa on kaksi silikoniblondia feat. kultaketjuinen motherfucker neekeri.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mulla on talla hetkella silikoniblondi feat. tyhma neekeri. Latasin 30 sentilla saunalahden kaupasta. Sielta saa hei suoraveloituksella sellaisen missa saa ladata joka paiva yhden aanen kannykkaan!! Kandee hommata. Huomenna lataan tsuptsup kasarikoverin missa on kaksi silikoniblondia feat. kultaketjuinen motherfucker neekeri.
Mul oli toi sama, mut sit hoksasin, et eihän mul oo ees saunalahden liittymää :(
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Jokin Lumian sisältä löytynyt tyhmähkö plimputus.

Kolmessa edellisessä puhelimessa on soittoäänenä ollut Blizkrieg Bopin intro, mutta Lumiaan en sitä ole osannut ladata. Tai sitten en ole viitsinyt muokata ko. musiikitiedostoa Lumiaan sopivaksi, kun ei vissiin mp3:moset Lumiassa toimi?

Vinkkejä asiasta otetaan kuitennii vastaan.
 
Ylös