Sokeritoukat

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
-Hai- sanoi:
Mikseihän mun vessassa ole pillusuihkua? Oishan se hyvä olla jos joku pillusuihkua kaipaava tulis vahingossa täällä käymään.
Mulla oli edellisessä kämpässä myös pillupyyhe pillusuihkun vieressä. Silloinen daami oli kovin mielissään moisesta huomaavaisuudesta :D

Myyn sen pesemättömänä 5 e:n hintaan. Tarjoukset tunnettuun osoitteeseen.

Ja asiaan... kun viimeksi tapasin näitä ötököitä (Veikkolassa) niitä kutsuttiin luikeroiksi. Kyttäsin ja tapoin niitä ihan harrastuksena, mutta ne eivät loppuneet koskaan. Exä on kokeillut kaikki keinot myrkytyksistä alkaen (rivitalo) mutta näyttää siltä että jos ne pesiytyvät jonnekin, niin ei niistä pääse eroon. Meillä täällä Pirkkalassa ei niitä ole, mutta riesana on sitten taas murkut :(

72

Well-known member
Isännöitsijä ilmoitti, että 10 asunnossa tässä talossa on ainakin sokeritoukkia, myrkytykset tulossa.

Trullinkaasu

Well-known member
Vessasassahan niitä vilisee kuin murkut pesässäsään. No ei nyt vaiskaan, karkuun ne kipittää ja kovaa. Mukavia lemmikkejä. :rolleyes: Tai no....

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Harmittomia pikku veijareita.
Vähän kuten Jacqueskin.

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Helppo keino on laittaa halkaistun perunan puolikas k.o. tilaan jolloin perunan halkaisupinnalle helposti voi kertyä kymmenen sokerikuoriaista. Tämän halkaistun perunan toukkineen voi sitten käydä heittämässä... vaikka animaliaan kuuluvan naapurin postiluukusta sisään.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
sooda sanoi:
Helppo keino on laittaa halkaistun perunan puolikas k.o. tilaan jolloin perunan halkaisupinnalle helposti voi kertyä kymmenen sokerikuoriaista. Tämän halkaistun perunan toukkineen voi sitten käydä heittämässä... vaikka animaliaan kuuluvan naapurin postiluukusta sisään.
Tuossa on vaan yks huono puoli, nimittäin jos niille pikkuveijareille tulee koti-ikävä, niin tulevatten sitten takaisin.:D ja pahimmassa tapauksessa tuovat naapurinkin heimoveljet tullessaan.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
sooda sanoi:
Jos ei jaksa näpertää niin kandee hakee lähimmältä sipsitehtaalta raakalastua pakullinen ja heittää se vähäks aikaa tilaan. Sadallatuhannella lastulla pyytää miljuuna toukkaa. Kertalaakista eroon. Sit vaan kippaa lastin naapurin postiluukkuun. Tilannetta voi huumorpaikata huikkaamalla perään tyyliin "hälsingar från Åland!"

72

Well-known member
Nilviäismyrkytys 1/2 oli toissapäivänä, piti lähteä evakkoon 5 tunniksi.

72

Well-known member
Matxi sanoi:
No onko jaskasta vielä harmia?

No kyllä täällä nilviäisen poikanen vilisti iltapäivällä. Lakaisin sen roskiin.

Doubtful

Banned
72 sanoi:
No kyllä täällä nilviäisen poikanen vilisti iltapäivällä. Lakaisin sen roskiin.
Elikkä turhaan myrkytitte, ei kestä kauaa kun niitä vilisee kuin ennenkin.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Doubtful sanoi:
Ei anna niiden lisääntyä. Murjoo niille kortonkeja sinne vessaan ja pesutiloihin. Pitää vaan muistaa avata paketit ja rullata auki kun niitten pikkusormet ja pikkuhampaat ei pysty siihen. Sit vaan sirottelemaan späräkumeja ympäri lattioita, seiniä, kattoa ja pesualtaita.

Kyläilevät ystävätkin saavat niistä naapureille kertomista.

72

Well-known member
Doubtful sanoi:

Tänä aamuna odotti iso nilkki kylppärin lattialla. Oli ihan pöhelö. Myrkyttäjä sanoikin, että niitä nousee nyt myrkytyksen jälkeen lattialistojen alta esiin, ovat hitaanlaisia ja kuolevat myrkkyyn.

72

Well-known member
Nyt ei oo hetkeen näkynyt nilviäisiä. Sen sijaan illalla pikkuinen hämähäkki oli eteisessä, ja se oli varmaan ainoa kerta, kun oon jättänyt tappamatta hämmärin, se tuntui niin viattomalta nilkkeihin verrattuna.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Perjantaiaamuna oli meillä lattialla hiirenhäntä ja viisi minuuttia siitä kissa tuli elävä hiiri suussaan elvistelemään mulle.

burb

.
Sammypiru sanoi:
Perjantaiaamuna oli meillä lattialla hiirenhäntä ja viisi minuuttia siitä kissa tuli elävä hiiri suussaan elvistelemään mulle.
Olitko vaikuttunut ja kehuitko vuolaasti?

Örfil

Guest
Tein tästä topikin täällä joskus vuosikymmenen alussa (onpa hienoa siteerata noin!)

Kutsuimme näitä itse silloisen perheen kanssa luikeroiksi.

Olen kanssa kuullut että tuo Bio-Kill toimii, toisaalta kaasupullo ja tohotin ajavat saman hetkellisen murhaamisen nautinnon ;)

Örfil

Guest
lara sanoi:
Lopulta keksin kokeilla ainetta nimeltä Bio-Kill. (löytyy Googlesta lisätietoa). Sitä saa ihan Prismoista
Eiks sun pitänyt asua ulkomailla? Onko sielläkin Prismoja?