RUUMIS!Pekpoille sen verran, että sokeritoukat ja kosteus kuuluu yhteen. Herää jossain määrin kysymys mitä muuta siellä välikatossa on.
RUUMIS!Pekpoille sen verran, että sokeritoukat ja kosteus kuuluu yhteen. Herää jossain määrin kysymys mitä muuta siellä välikatossa on.
No tämäpä se itseänikin vähän mietityttää. Jos ne siis tuolta ontelolaatasta ylipäätään ovat tulleet. Pitää tarkkailla tilanteen kehittymistä. Jos niitä oikeasti rupeaa katosta iskeytymään, menee vissiin vähän vaikeaksi.Pekpoille sen verran, että sokeritoukat ja kosteus kuuluu yhteen. Herää jossain määrin kysymys mitä muuta siellä välikatossa on.
No sitten ei hätää: meillä on tälläkin hetkellä kosteusprosentti huikeat 28% eli rasvaa kuluu läjäpäin.Pekpoille sen verran, että sokeritoukat ja kosteus kuuluu yhteen. Herää jossain määrin kysymys mitä muuta siellä välikatossa on.
72:lle sen verran, että sokeritoukat ja kosteus kuuluu yhteen. Herää jossain määrin kysymys mitä muuta siellä patjoissa on.Pitkästä aikaa näin tänään sokeritoukan. Kauhistuksekseni se löytyi mun patjalta, hillittömän iso ja vihree nilviäinen, jonka listin samantien. :yuck:
Ai miks mun patja on kosteena, vai?72:lle sen verran, että sokeritoukat ja kosteus kuuluu yhteen. Herää jossain määrin kysymys mitä muuta siellä patjoissa on.
Hyi! Yäk! :yuck: Ei todellakaan ole!Onko asunnossanne niitä? Itsehän kutsun niitä nilviäisiksi. Ällöä!
Oon myrkytellyt mutta aina niitä ilmestyy. Soitin kiinteistöhuoltoon jotta kävisivät koko taloyhtiön läpi, jotta tulos olisi parempi.
Sokeritoukkakokemuksia kellään minkäänlaisia?
Ei oo koskaan ollunna.Onko asunnossanne niitä? Itsehän kutsun niitä nilviäisiksi. Ällöä!